1. világ 4.rész ~Kazetta hajsza~

322 30 12
                                    

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Köszöntök mindenkit újra erre az útra.

De ne fecséreljük az időt!

Vágjunk bele a story-ba!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ayano szemszöge

-B-Budo... kérlek... kelj fel!.... KELJ FEL!!-kérleltem Budót pityeregve.

-Miért ordi--kérdezett az osztályfőnököm, majd Budo élettelen testére pillantott.

-M.... mi.... hogy?-kérdezte értetlenül.

-Az ebédünket ettük.... majd elkezdett köhögni.... egy kis idő után már vért is köhögött....-magyaráztam a helyzetet.

-Lépj el a testtől! Én hívom a rendőröket. Te addig menj a következő órádra!-parancsolt a Ms. Fuka.

-D-de...

-MOST!!-mondta idegesebben.

A 2-1-es terem felé vettem az irányt. A könnyeim patakokban folytak. Már csak két lehetőségem van. Megtalálni a kazettát, vagy megtalálni a 'yanderét'! Most már értem milyen érzés valakit látni meghalni a szemed előtt. A következő órámig még negyed órám volt. Ennyi idő alatt bejárhatnám a sulit. Először a suli külső részén néztem körül.Az iskola bejáratánál kutattam. Semmi. Utána bementem a növénylabirintusba.

-Itt sincs semmi.-mondtam, majd realizálódott bennem a gondolat, hogy egészen a labirintus közepéig mentem be.

-MOST HOGY JUTOK KI INNEN?!-kérdeztem ijedten magamtól. 5 percnyi szerencsétlenkedés után megtaláltam a kijáratot. Miután "kiszabadultam" a labirintusból elindultam a lányöltöző felé.

-Itt miért nem néztem szét korábban?


*Néhány perccel később*

-Itt sincs semmi.-gondoltam csalódottan-Várjunk... Mennyi az idő?-kérdeztem, majd ránéztem a telefonom órájára.

-5 PERC MÚLVA KEZDŐDIK AZ ÓRA?!-kérdeztem tág szemekkel, aztán amilyen gyorsan csak lehetett visszarohantam a osztálytermembe. Leültem a helyemre és csöndben vártam a tanárra.

13:00

Oké, az óra elkezdődött, de a tanár sehol.

13:15

Most örülnöm kéne?

13:30

Hol a francban van a tanár?!

13:45

*Kicsöngetnek*

Utazás a Yandere SzimulátorbanDonde viven las historias. Descúbrelo ahora