Nefes'ten
Hemen ordan uzaklaşıp eve girdim. Kimseye görünmeden odama çıktım ve yatağa attım kendimi.
Ağlamaya başladım. Neden ya? Neden? Ben bunu hakkedecek ne yaptım??
Berrak iyi olmadığımı fark etmiş olacak ki hemen odaya girdi.
B: Nefes?Hiç bir şey söylemiyordum.
B: Nefes canım ne oldu niye ağlıyorsun?
Yatağın ucunda oturdu. Bende sadece doğrulup ona sarıldım ve ağlamaya devam ettim.
B: Nefes korkutma beni söyle noldu?
N: Berrak ben hiç iyi değilim.
B: noldu?
N: Berrak, Tahir'le bitti.Ağlayıp ona sarıldım.
B: nasıl bitti ya? Ya sabah çok iyiydiniz ben gözümle gördüm sizi. Çok mutluydunuz. Ne oldu birden ya?
N; evet iyiydik. Mutluyduk. Ama her şey yalanmış meğer.
B: Nefes ne diyorsun şunu bir açık açık anlatsana.
Berrak'tan ayrılıp anlatmaya başladım.
N: Berrak, Tahir ve Mercan birlikte oldular.
B: NE?
N: Mercan hamile.
B: NE??!!!
N: Tahir baba oluyor yanı.Yine ağlamaya başladım.
B: oy kuzum benim ben sana kıyamam.
N: Berrak ben bunu hakkedecek ne yaptım?
B: üzülme çok tamam mı yıpranma. Hem senden önceydi o. Tahir abi seni aldatmadı.
N: Tahir belki beni aldatmadı, ama bizi aldatı be. Bizi aldatı.
B: Ah be Nefes.
N: hem. Hem ben ona sormuştum Mercanla aranda bir şey geçti mı dedim o da hayır geçmedi dedi.
B: tamam konuşma daha fazla zaten yeterince yıprandın. Bir yat, güzelce uyu. Yarın sabah sağ salim kafayla düşün bunu.
N: düşünecek bir şey yok Berrak. Ben onu affedemem. Hem affetsem de birlikte olamayız. Ben annesiz büyümek nedir bilirim , hatta berbat bir baba ile büyümek nedir çok iyi bilirim. Ben o çoçuğunun babasını elinden almam. Alamam. Kendimden bilirim.
B: tamam güzelim hadı uyu sen şimdi, bunları düşünme, dinlen. Sabah ne yapıcağını düşünürsün.
N: tamam.
B: bu arada bir telefon aldım sana. Lazım olur.
N: ya çok sağol Berrak, ilk maaşımdan öderim gerçekten lazımdı.
B: içinde benim, annemin, Asiye ablanın birde Tahir abinin numarası var.
N: Tahirin..
B: ya tamam düşünme şimdi onu hadi uyu.Tahir'den
Senden nefret ediyorum Tahir Kaleli.
Senden nefret ediyorum.
Nefret ediyorum.
Bana yalan söylediğin için.
Nefret ediyorum.Nefret.
Bu sözler aklımdan çıkmıyordu. Allah kahretsin. Biliyordum, daha önce söylemeliydim. Benden duyması lazımdı.
Ali'ye gittim. Kapıyı çaldım.
Ali kapıyı açtı.
A: oğlum ben sana tatilimde rahat bırak demedim mı beni?
Hiç bir şey demedim.
A: oo durum ciddi noldu girsene içeri.
İçeri girdim ve oturdum.
A: e anlat noldu ne bu halin?
T: baba oluyorum.
A: lan siz Nefes'le ne ara??
T: Nefes'le değil Mercan'la.
A: NE? Ne diyorsun sen kardeşim?
T; devrem hiç bir şey hatırlamayrum. Sarhoştum. Sabah da Mercanın yanında uyandım. Bana birlikte olduğumuzu söyledi. Bu akşam da bize gelip doktor raporu gösterdi hamileyim diye.
A: iyi fışkı yedin.
T: biliyorum. Nefes benden nefret ediyor.
A: sizin Nefesle aranda bir şey geçti mı?
T: o da beni seviyormuş. Yanı en azından seviyordu. Şimdi hala seviyor mu bilmıyrım.
A: kavuştuk diyorsun ama hemen ayrıldık.
T: aynen onu dıyrım devrem. Onun son halini hatırladıkça deli oluyorum. Onun bana olan bakışı. O bakış varya o bakış. O bakış beni öldürdü be. Öldürdü.
A: ah be devrem. Ne diyeceğim bilmiyorum. Bence sen bir uyu, sabah konuşursun Nefes'le.
T: bağa bir kadeh ver devrem bana bu gece uyku haram.Nefes'ten
Elime telefonu aldım. Ekranımda Tahir yazıyordu. Arasam? Onunla konuşmak istemiyordum sadece sesini duymak istiyordum. Evet onu affedemem ama onu hala seviyorum. Kalp bu, hemen sevmekten vazgeçmez.
Nefes kendine gel ne diye arayacaksın. O seni kandırdı. Baba olacak o baba. Bir çoçuğu olacak. Kendine gel.
Ama sadece arasam bir kez.. zaten benim numaram olduğu bilmiyor ki. Sesini duysam.
Uyuyamıyordum bir türlü düşünemkten.
Derdim de Tahir dermanım da.
Aramaya karar verdim sadece sesini duyucam o kadar. Aldığım karar yüzünden buna ihtiyacım var. Evet düşündüm taşındım bir karar aldım. Tahir'den uzak duracağım. Hem onu affedemem hem onun Mercana karşı mecburiyetti var.Ekranda aranıyor yazıyordu.
Telefon çalıyordu ama cevap yoktu.
Ki en sonda açtı.
T: alo?Gözlerimden yaşlar gelmeye başladılar bile.
T: alo? Alo kardeşim kimsun ses ver. Alo?? Tövbe.
Ve telefonu kapattı.N; özür dilerim sevgilim. Ama ben yapamam.
Sabah
Nefes'ten
İşe gitmek için evden dışarı çıktım ki karşımda Tahir duruyordu.
Onu görmezden gelip yürümeye devam edecektim ki kolumdan tuttu beni.
N; bırak.
T: bırakmayrum konuşacağız.
N: dün gece her şeyi konuştuk. Bırak.
T: Nefes. Nefes'im.
N: bana Nefes'im diyip durma. Ben senin Nefes'in değilim artık.
T: lütfen beni bir dinle. Bak lütfen dıyrım.
N: Tahir sen daha ne diyeceksin ki? Diyeceğini dün gece dedin.
T: evet öyle ama, bak her ne yapmam gerekiyorsa yaparım Mercan için ama. Ama senden vazgeçmem.
N: Tahir. Ben bir karar aldım. Ben yapamam. Yanı, benide anla. Tamam her şeyi geçtim, ben bir çoçuktan babasını alamam. O yüzden biz birbirimizi görmesek daha iyi.
T: Nefes etma da.
N: yapamam Tahir olmaz. Biz artık ımkansızız.
T: bitti yanı.
N: bitti.Ben geldim.
Ayrılık var NefTah çiftinde ...
Bana sövmeyin.... aksıdkjxjd
Neyse, sınır 36 vote 20 yorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz ∞
RomansaKuçağımdan indiğinde elbisenin askı indi.. Bende ona yaklaştım.. Askının ucunu eliyle tuttum.. Bana soran gözlerle baktı.. "E şimdi karar veremedum, bu askıyı yukarı çekeyim mı, yoksa diğerini da indiriyim mı,sen ne dıysın yeşil?"