JJK 17

2.5K 179 77
                                    

Elim titriyordu.Gördüğüm manzara çok çok fenaydı.Jungkook o kızla birlikte olmuştu.Ona dokunmuştu!

Gözümden bir yaşın süzülmesine engel olamadım.Kunsun bu halime güldü ve kapıyı hafif aralayıp kapattı.Bir adım atıp bana yaklaştı.Kafasını iki yana sallayarak bana baktı gülen gözlerle.

"Senin Jungkook'u sevdiğini en baştan beridir biliyordum.Aşık olmak için okulun en yakışıklı çocuğunu  mu seçtin.Ha ha ha.Ne komik!Senin gibi ezik kızlar öyle çocuklarla çıkamazlar.Öyle çocukları benim gibi kızlar kapar.Sizin gibiler de mal mal izlerler.Hikaye bu.Jungkook ile harika zamanlar geçirdik.Senin asla geçiremeyeceğin zamanlar.Birbirimizi tamamladık.Sen onu asla tamamlayamazsın, eksik kalırsın.Sana bir tavsiyem var.Jungkook'tan uzak dur.O bugünden itibaren benim.Onun yanına yaklaşırsan çok kötü olur ezik kız."

Deyip kapıdan içeri girdi ve kapıyı yüzüme kapattı.Ağlamaktan gözlerimi hissetmiyordum.Vücüduma sanki iğneler batırılıyordu.Bacaklarım beni taşımıyordu.Yere çöktüm ve  yerleri yumrukladım.Jungkook'un çok sevgilisi olmuştu ama hiç böyle bir şeyle karşılaşmamıştım.İlk defa başıma geliyordu.

Yemeği alıp zorlukla yerden kalktım.Titreyen bacaklarımla aşağıya indim.Sanki bir bıçak kalbime saplanmıştı.Hareket etmemi engelliyordu.

Eve geldiğimde elimdeki yemeği tezgaha bıraktım.Şanslıydım.Annem yatıyordu ve benim çaresiz halimi görmemişti.Üst kata çıktım ve yatağıma uzanıp ağlamaya başladım.Odada ablamın olduğunu fark etmemiştim.Yanıma telaşla geldi.

"Ne oldu?Kim seni bu hale getirdi?"dediğinde sarıldım.

"Kunsun ve Jungkook birlikte olmuşlar."

"Nerden biliyorsun?"

"Üst katta Kunsun kapıyı bornozla açtı."dediğimde sinirle ayağa kalktı ve pencereden aşağıya baktı.Kunsun'u görmüş  olacak ki ellerini beline koyup,"Bu kıza bir ceza gerek."deyip telefonunu eline aldı.Kolundan tuttum."Abla sakın yanlış bir şey yapma."dediğimde elimi ittirdi.

"O kıza cezasını vereceğim.Benim kardeşimi bu hale düşürdüğüne pişman olacak.Bizim kızları çağıracağım.Senden özür dileyecek.Yalvarana kadar döveceğim sürtüğü!"deyip telefonla arkadaşlarını çağırdı.Kapıdan çıkacakken önünde durdum.

"Abla sakın öyle bir şey yapma."dediğimde kolumdan ittirdi ve beni yere düşürdü.O sırada kapı çaldı.Ablam hızla kapıya koştu.Ben de arkasından koştum.Kapıyı açtığında ablamın beş tane arkadaşı kapıdaydı.Birlikte çıktıklarında arkalarından bağırdım.

"Abla lütfen!Gitmeyin!"

Uyarımı dikkate bile almadılar.Yukarı çıktım ve ceketimi üstüme aldım.Ablamların peşinden gitmek istedim ama onları göremedim.Evimize yakın sokakları aradığımda bir ara sokakta Kunsun'un dayak yediğini gördüm.Altı kız arasına almış yerde tekmeliyorlardı.Ablam o sırada yerde olan Kunsun'u saçlarından tutup başını yere sürtüyordu.

Yanlarına gittim.Ayırmak için çabaladım ama ayrılmıyorlardı.Bağırma sesiyle irkildim ve arkama baktım.Jungkook koşarak yanımıza geliyordu.Onu görünce elim ayağım boşaldı ve Kunsun'un yanına çöktüm.Sinirle bakıyordu.

Ablam ve arkadaşları onu görünce duraksadılar.Kunsun'u yerden kaldırdı ve üstünü çırptı.Kaşı ve dudağı patlamıştı ve bacaklarında çizikler vardı.Jungkook onun bu halini görünce bana sinirle baktı.Yanıma yaklaştı ve kolumdan tutup kaldırdı.Ablam bana bakıyordu."Abla sen git."dediğimde tek kaşını kaldırdı."Emin misin?" "Evet."dediğimde  arkadaşlarıyla alanı terk ettiler.

Jungkook sinirle yüzüme bakıyordu.

"Sen mi dövdün Kunsun'u?"diye bağırınca titremiştim.

"Hayır.Ablam ve arkadaşları."sesim titriyordu.

"Demek şimdi adam da dövdürüyorsun.Kız arkadaşımı dövdürmek ne oluyor ha?"diye bağırdığında gözümden bir damla yaş düştü.

"Ama ben haklıyım."dediğimde yumruklarını sıktı.

"Bir de haklıyım mı diyorsun?"

"Evet.Haklıyım."

"Siktir git Hyesun!!"

Okunmalardan memnunum ama biraz daha oy atarsanız sevinirim.Sizi seviyorummm ❤️❤️❤️


Letter | Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin