Müdür yardımcısı önden biz de arkasından disiplin kuruluna gidiyorduk.Disiplin kurulunda beni seven öğretmenler çoktu ama onlar da Jungkook'tan nefret ederlerdi.Özellikle Bay Sangho.Binadan içeri girdiğimizde direk müdürün odasına çıktık.Çok gergindim çünkü Jungkook bir daha ceza alırsa okuldan atılacaktı.
Müdür yardımcısı kapıyı açtı ve içeri girdik.Altı tane öğretmen uzun masanın etrafında oturuyorlardı.
Beni görünce şaşırdıkları yüzlerinden belliydi.Müdür yardımcısı boş sandalyeye oturdu.
''Evet sizi dinliyoruz.Neden okuldan kaçtınız?''
Dediğinde başımı öne eğdim.Jungkook konuşmaya başlayacağı sırada kafamı kaldırdım ve konuşmaya başladım.
''Hocam hepsi benim planımdı.Dersimiz boştu ve sıkıldım.Jungkook'u ikna ettim ve okuldan kaçtık.Ben onun aklını çeldim.Ben olmasaydım şu an disiplinde değildik.''
Jungkook bu lafımla kafasını bana çevirdi ve gözlerimin içine şaşkın bir biçimde baktı.Ben ise gözlerimi ondan kaçırmaya çalışıyordum.
Sangho Hoca konuştu.''Hyesun sen böyle bir şey yapacak bir öğrenci değilsin.'' dedi ve müdür yardımcısına döndü.
''Hyesun benim öğrencimdir.Bu iş kesin Jeon'un başından çıktı.Hyesun böyle bir şey yapmaz.Ben onun arkasındayım.''
Dediğinde avuçlarımın içini sıkıyordum.Gözümden bir damla yaş düşmemesi için savaş veriyordum adeta.
Jungkook'a ceza verilse okuldan atılacaktı.Bana ceza verilse büyük ihtimalle okuldan uzaklaştırma alacaktım.Uzaklaştırma alsam ailem büyük bir tepki gösterirdi.
Çaresizliğin vermiş olduğu korkuyla sesim yükseldi.
''Her şey benim planımdı.Lütfen ,yalvarırım bana ceza verin.Burada haksız kişi benim.'' diye feryat ettiğimde tüm öğretmenler bana bakıyordu.
En baştaki müdür yardımcısı sandalyesinden kalktı ve bir kağıt çıkarıp üstüne birşeyler yazdı.Ben ise dolu gözlerle ona bakıyordum.Dokunsalar ağlıyacaktım.
''Lee Hyesun üç gün okuldan uzaklaştırma aldın.Bu kağıdı gösterip okuldan çıkabilirsin.'' Dedi ve kâğıdı bana uzattı.Titreyen ellerle aldım ve hafif eğilip dışarı çıktım.
Kapıyı ardımdan kapatacakken jungkook arkamdan geldi ve kolumdan tutup kapıyı kapattı.
Bu hareketiyle gözyaşlarımı tutamadım.Beni böyle görmesini istemiyordum.Kolumu kurtardım ve kararlı adımlarla koridorun sonuna doğru ilerliyordum.Tüm öğrenciler derse girmişti ve tek ses jungkook ve benim ayak seslerimizdi.
Arkadan gelen sesle jungkook'un ayak sesleri kesildi.
''Jeon!Derhal sınıfına.''
Arkama bakmadan daha hızlandım ve hızla okuldan çıktım.Bu sefer kendimi farklı hissediyordum.Birlikte güzel zamanlar geçirmiştik.Birlikte uyumuştuk ,ilk defa!
Ama sanki bu yaptıklarımdan pişmanlık duyuyordum. Ufak şeylere ümitleniyordum.Kendi kendimi kandırıyordum.Aklım başıma gelmişti.
Jungkook beni sevmiyordu.
Ben onun arkadaşı rolü yapmaya mahkumdum.Bu gerçekle arka sokakta kaldırımın dibine çöktüm.
Başım dönüyordu.Gözyaşlarım görmeme engel oluyor,kalbim sıkışıyordu.Kalbimi tuttuğumda acısı dinmemişti.Çantamı yanıma bıraktım ve başımı öne eğdim.
Jungkook beni uçuruma sürüklüyordu.Ondan vazgeçemiyordum.Vazgeçmeye çalıştığımda daha çok ona kapılıyordum.O bir bataklıktı. O bataklık bana o kadar güzel geliyordu ki...
Aşkından sarhoş olmuştum.Her karşılık alamadığımda daha çok çabalıyordum. Çabaladıkça da elimdeki şeyleri kaybediyordum.
Kalbimi ona vermiştim.O ise istediği gibi oynuyordu. Onun için sürekli çabalayan salak bir kuklaydım sadece.Onu ne kadar sevdiğimi bile bilmiyordu.
Gözyaşlarımı sildiğimde önümde bir çift ayakkabı gördüm.Kafamı kaldırdığımda bunun Jimin olduğunu gördüm.Elimin tersiyle ıslak gözlerini sildiğimde yüzü netleşti.
Kafasını eğmiş bana bakıyordu.Köpek yavrusu gibi kaldırıma sinmiş ağlıyordum.Sevgiye ihtiyacı olan bir köpek yavrusu...
Eğildi ve yüzüme baktı.Ben ise kızarmış gözlerimle onu zor görüyordum.İki elini yüzüme yerleştirdi ve gözyaşlarımı sildi.
''Ağlamanın sebebini biliyorum.Senin yüzünü güldürmek istiyorum Hyesun.Lütfen bana bir şans ver.''
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Letter | Jeon Jungkook
FanfictionSana yazdığım mektuplar kalbinin en ücra yerini de aydınlatabilir mi? Jeon Jungkook hayran kurgu.