JJK 29

2.2K 140 61
                                    

Bay Jeon odaya girdi ve Jungkook'u kontrol etti."İyi geceler oğlum."deyip dışarı çıktı.Çıkmasıyla derin bir nefes verdik.Jae domates gibi olmuştu.Ben ise korkudan ne yapacağımı şaşırmıştım.Jungkook'un donu da elimde kalmıştı!

Sonunda telefonunu kapattı ve yatağa uzandı.Bir süre onun uyumasını bekledik.Saat iki olmuştu ve biz hala uyanıktık.Jae'nin aklına uyarsam böyle olur.

Yavaşça masanın altından kalktık ve emekliyerek balkona doğru gittik.Jungkook'un donunu yerine yerleştirdim ve Jae'nin peşinden ben de balkondan inip bizim pencereye girdim.Sonunda benim odama gelmiştik.Ne günlük ne de başka bir şey bulmuştuk.

"Hani günlük?"diye sitem ettiğimde Jae yatağa yattı."Nerden bileyim böyle olacağını?Amerikan filmlerindeki gibi olacak sanıyordum." "Sorun şu ki burası Güney Kore!Amerika değil!"

Sabah kalktığımda Jae hala uyuyordu.Dün gece çok yorulmuştuk ve şu an yerimden bile kalkamıyordum.Elimi yüzüm yıkadığımda gözlerimin kızarmış olduğunu gördüm.

Üstümü giyindikten sonra onun yatağına gittim ve kaldırdım.Uyanık okul formalarını da yanında getirmişti.Birlikte hazırlandık ve kahvaltımızı yapıp evden çıktık.

Yolda giderken Jungkook bizi durdurdu.

"Günaydın."ikimiz de sessizce ''Günaydın.''dedik.Onun yüzüne bakamıyordum.Benim dün gece neler yaptığımı bilse yüzüme bile bakmazdı.Resmen gizlice evine girip eşyalarını karıştırmıştım.Boxer'ı da elimde kalmıştı!

"Kızlar ben bir rüya gördüm."dediğinde Jae ve benim gözlerim yuvalarından çıkacaktı.Jae titreyen sesiyle"Ne gördün?"diye sorduğunda avuçlarımı sıkıyordum.

"Hyesun senle ilgiliydi.Sözde sen benim odama girmiştin ve banyo yapmıştın.Üstünde de benim pijamalarımla çekmecelerimi karıştırıyordun.Çok ilginç bir rüyaydı."dediğinde yutkundum.

Demek içine doğmuştu çocuğun!

Yürürken durdum ve karnımı tuttum."Ya ben çok hastayım.Bugün okula gelemiyeceğim."dedim ve arkamı dönüp son hızımla yürümeye başladım.Kendimi çok kötü hissediyordum.Karnımın ağrısından değil, Jungkook'a yalan söylediğim için.

Eve geldiğimde annem bana garip bir şekilde bakıyordu."Neden eve geldin kızım?"

"Anne midem çok bulanıyor.Bugün evde dinleneceğim."

"Tavuk çorbası yapayım mı?İyi gelir."

"Yok.Sadece dinleneceğim."dedim ve yukarı çıktım.Çıktığım gibi kapıyı kapattım ve çantamı yere attım.Kafamı yastığa gömüp sessiz bir şekilde çığlık attım.Utançtan yastığı  ısırıyordum.Telefonumdan gelen sesle ayağa kalktım ve çantamın içinden telefonu aldım.

Jae:Gülmekten karnım yarıldı.Jungkook gerçeği rüya zannediyor.


Hyesun:Dalga geçme ya.Korkudan ne hale geldiğimi biliyor musun?


Jae:Korkudan yataklara düşmüşsün 😂


Jae:Şaka maka iyi atlattık.Özellikle sen.Rüyalara kadar girmişsin.


Hyesun:Hadi dersine git.Bakalım matematik dersinde böyle gülebilecek misin.

Jae:Tamam aşkım sinirlenme.Hem bugün Kwan bize geliyor.O yüzden ben de okuldan erken çıkacağım.Yanlız değilsin.

Hyesun:İyi eğlenceler


Görüldü

Telefonu kapatacakken yine mesaj geldi.

Jimin:Okula gelmediğini duydum.Şansıma ben de bugün okula gitmemiştim.Birlikte yemek yiyelim mi 🍜🍝🍚

Birlikte yemek yiyelim mi 🍜🍝🍚

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hyesun:Yanındaki kim?

Jimin:Tae ya.Şimdi kalkıyordu.

Hyesun:Boşuna kovma.Gelmeyeceğim.

Jimin:Ben geleyim 😉

Hyesun:Gerek yok.Bak zaten sana ihtiyacım olsa ben çağırırım ki bu imkansız.

Jimin:Büyük konuşma.

Hyesun:İyi günler.

Görüldü

Telefonu yanımdaki komidine bıraktım ve gözlerimi kapattım.Uykusuzdum.

Kalktığımda Jungkook kapının ucunda durmuş beni izliyordu.Ne işi vardı burda?Üstümü düzelttim ve yataktan doğruldum."Jungkook ne işin var burda?"

"Saat beş oldu.Eczaneye gitmemiz gerekiyor." saate baktığımda gerçekten beşti.Jungkook kafasını kaşıyıp,"Sen üstünü giyin.Ben aşağıda beklerim."dedi ve aşağı indi.

Aynaya baktığımda formalarla uyuduğumu fark ettim.Hava çok soğuk olmamasına rağmen üşüyordum.Üstümü çıkardım ve kıyafetlerimi giydim.Aşağı indiğimde Jungkook koltukta elinde bir paketle oturmuş beni bekliyordu.Beni görünce ayağa kalktı ve birlikte çıktık.

Elindeki paketi merak ediyordum.Eczaneye geldiğimizde Chaeyoung teyze ve Soo amca oturmuş televizyon izliyorlardı.Başımızla selamladık ve içeri girdik.Soo amca evlerine,Chaeyoung teyze ise markete gitmişti.Birkac tane ilacı kutulara doldurduktan sonra yeniden tezgaha geçtim.

Kapının açıldığını görünce kafamı o yöne çevirdim.Jimin gelmişti.Tezgaha geldi ve Jungkook hemen yanına gitti.

"Neyin var hyung?"

"Kalp acısına hangi ilaç iyi gelir?"


***

***

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Letter | Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin