JJK 20

2.8K 170 118
                                    


Bu dediğine çok şaşırmıştım ama pişman olmasına sevinmiştim.En azından hatasını anlamıştı.Onu rahatlatmak için sırtını sıvazladım.

"Önemli değil.Ben seni affettim."dediğimde ayrıldı ve gülümsedi.Onun gülümsemesi bile beni mutlu ediyordu.Altı günlük yokluğunda bile hasta olmuştum.

Benim ilacım oydu.Bu hastalıklı kalbi bir tek o tedavi edebilirdi.

"Oturalım mı?"diye sordu.Sesi ürkek çıkıyordu.Başımla onayladım ve banklara oturduk.

"Hyesun ben Kunsun'dan ayrılacağım.Okul çıkışı ona da söyleyeceğim.Her zamanki gibi olacağdoğruolacağız." dediğinde gülümsemiştim.Yine de çok sevindiğimi belli etmeden konuştum.

''Doğru bir karar.Bırak şimdi Kunsun'u.Bighit seçmeleri ne zaman?"

"Yarın gideceğim.Sen ,ben abim gitsek olur mu?"

"Tabi ki olur.Çok sevindim.Umarım seçilirsin."

"Umarım.Gruba üç kişi alınmış şimdiden."

"İsimleri ne biliyor musun?"

"Imm.Rap Monster,Hunchul ve Min yoongi denen çocuklar kesin grupta ama jin,taehyung,jimin ve haseok denen çocukların yeri kesin değil ama büyük ihtimalle onlar seçilecek.En büyük adaylar onlar."

"Rap Monster ilginç geldi."

"Bana da.''

''Saat kaçta peki?Yarın tatil de onun için soruyorum."

"Sabah on birde.Lütfen gel." dediğinde başımı evet anlamında salladım.

Zil çaldığında birlikte sınıfa girdik.Her şey yine eskisi gibi olmuştu.Yugyeom oturuyor, Jae ise çilekli süt içiyordu.Jungkook onların yanına gitti ve Yugyeom'a sarıldı."Beni affedin."dedi ve Jae'ye de sarıldı.Ayrıldığında Yugyeom sırtına vurdu.

"Bizi satmanın cezası neymiş göstereceğim!deyip  Jungkook'a vurmaya başladı.Jae ve ben de vurduk.Jungkook sırtını kollarıyla korumaya çalışıp yalvarıyordu.Şu an hepimiz çok eğleniyorduk.Biz böyleydik işte.Ne eksik ne de fazla.

Keyfimizi Sangho hoca böldü.Boğazını temizleyip,"Kendinize gelin gençler."dediğinde hepimiz asker duruşu aldık.Keyfimizi bölen Sangho hocanın sesi bile bana mutluluk veriyordu.

Sabah kalktığımda çok heyecanlıydım.Resmen kalbim ağzımda atıyordu.Jungkook seçilirse en büyük hayali gerçek olacaktı.Kalktım ve aşağıya indim.Ailecek kahvaltı hazırlanıyordu.Yanlarına oturdum.Annem gülümseyerek,"Yüzünde güller açıyor kızım.Sabah sabah kim seni böyle mutlu etti?"

"Anne Jungkook ile Bighit seçmelerine gideceğiz.Seçilirse ünlü olacak."dediğimde başını salladı.Kahvaltımız bittiğinde ablam kolumdan tuttu ve yukarı çekiştirdi.Kapıyı kapattı ve yatağa oturdu.

"Ne oldu hepsini anlatıyorsun."

"Şimdi abla Jungkook Kunsun'u terk etti.Bana küfür ettiği için özür diledi.Saat on birde ben Junghyun abi bir de Jungkook seçmelere gideceğiz."

"Ee ne duruyorsun?Saat on.Hemen seni hazırlamam gerek."deyip ayağa kaldırdığında yeniden yerime oturdum.

"Hayır abla ben hazırlanmak istiyorum."

"Tamam be.Bugün sana hoş görülüyüm."dedi.Dolabın önüne geçtim ve bir kombin seçtim.

Dolabın önüne geçtim ve bir kombin seçtim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçlarımı düzleştirdim ve saldım.Saçlarımı yaparken telefonuma mesaj geldi.

Jungkook:Hazır mısın?

Hyesun:Evet.

Jungkook:Abimle apartmanın önündeki taksiye bindik.Seni bekliyoruz.

Hyesun:Hemen geliyorum.

Görüldü

Saçıma son rütuşlarını yapıp çantamı aldım.Ablamı öptüm.Gülümseyip,"İyi şanslar canım."dedi ve evden çıktım.Heyecandan fondöten bile sürmemiştim.Zaten makyaj yapmazdım.Sadece özel günlerde biraz fondöten ve rimel sürerdim.

Apartmandan çıktığımda taksiyi gördüm.Arabanın  kapısını açıp  arka koltuğa oturdum.Jungkook,"Çok heyecanlıyım.Hyesun yardım et."dediğinde güldüm.Junghyun abi önde oturuyordu.Aynadan bana bakıp,"Bizi de uyutmadı.Gece yarısına kadar pratik yaptı."dedi gülerek.Jungkook hedeflerine çok önem veren bir çocuktu.İstediğini almadan vazgeçmezdi.

Bighit binasının önüne vardığımızda derin bir nefes aldım.SM veya YG'nin binası kadar büyük değildi.YG binasına gitsek kesin kalpten gitmiş olurdum.Çünkü en sevdiğim gruplar 2Ne1 ve Bigbang orada olurdu.Taeyang ve Dara'yı görsem kesin heyecandan bayılırdım.

Binadan içeri girdiğimizde seçmelerin olduğu alana gittik ve bir yer bulup oturduk.Susamıştım ve kendime kahve almak için yan odaya gittim.Kahve makinasının başında bir çocuk bekliyordu.Çok havalı gözüküyordu.

Ne yalan söyleyeyim yakışıklıydı.

Bakışlarıyla beni yiyordu resmen.Dudaklarını ısırıp bana baktığında kafamı yana çevirdim.Diğer çocuk kahvesini doldurduğunda ikimiz de aynı anda kahvemizi makinanın önüne koyduk.Kahve iki bardağa da dolmadı.Makinayı kapattı ve bana yaklaştı.

"Ne büyük tesadüf!Böyle güzel bir kızla aynı makinayı paylaşıyor olmak."

"Bu makinayı yüzlerce kişi kullanmıştır.Kendini özel sanma."

"Zor kızsın.Sevdim."

"Ben seni sevmedim ama ne olacak?"dediğimde bir adım daha yaklaştı ve gülümsedi.Elini uzattı.

"Tanışalım.Ben Park Jimin."



***

Arzu ederseniz yeni Min Yoongi kurguma bakabilirsiniz.Oy ve yorum işini  unutmayın.Sizi seviyorum 💜


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Letter | Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin