Jungkook beni çektiğinde Kunsun sinirli bir şekilde ensesiyle oynadı ve kafasını yere indirdi.Ayağa kalktı,"Ben gideyim.Babamların işine yardım etmem gerekiyordu."dediğinde Jungkook da ayağa kalktı ve vedalaştılar.Yerine oturduğunda kahvelerimiz geldi.Kahvesinden bir yudum alıp konuşmaya başladı.
"Sence Kunsun nasıl bir kız?"diye sorduğunda garipsemiştim.Kahvemden bir yudum alıp konuştum.
"İlk günden bir fikrim yok.Sadece biraz fazla kurnaz."dediğimde başını salladı.
"Kanka senin düşüncelerin benim için önemli.İçinden geleni söyle."dediğinde telefonuma mesaj geldi.
Jae:Saçlarımı kestirdim.Nasıl olmuş?
Hyesun:Çok tatlı olmuşsun 💞😘
Jae:Teşekkür ederim Birtanem.
Hyesun:Rica ederim.
Jungkook bana bakıp gülümsedi."Kimle konuşuyorsun?" "Jae ile.Saçlarını kestirmiş."dedim ve telefonu ona uzattım."Yakışmış."dediğimde telefonu cebime koydum ve ciddi bir hale büründüm.
"Bak, benim gözüm pek tutmadı.Yine de sen bilirsin."dedim.Kafasını karıştırmak istemiyordum.Benim kararlarımla değil, kendi doğrularıyla hareket etmeliydi.Er geç o kızın düzgün birisi olmadığını zaten anlayacaktı.
Kafeden çıktığımızda birlikte eve gittik.Kapıdan içeri girecekken beni durdurdu."İki gün sonra özel derse beklerim."dediğinde gülümseyip,"Tabi."deyip içeri girdim.
Sabah evden çıktım ve Jungkook'u gördüm birlikte apartmandan çıktık.Arkamızdan biri koşuyor gibi hissettim.Arkama baktığımda Kunsun koşuyordu.Cidden tahammülüm yoktu bu kıza.
Bize yetiştiğinde gözümün içine baka baka Jungkook'u yanağından öptü.Bana gıcık olsun diye yapıyordu.Bunları Jungkook'a yapamayacağımı biliyordu.Her ne kadar yapmak istesemde.
Bu dersten sonra evlere dağılacaktık.Teneffüstü ve bizim grup banklarda oturuyorduk ama aramızda bir yabancı vardı.Kunsun.Jungkook'a sürekli yakın davranıyor,ellerini saçında gezdiriyordu.Yugyeom dahil hepimiz bundan rahatsız oluyorduk.
"Oppa .Bugün sana kendi ellerimle yemek yapmak istiyorum.Birlikte alışverişe de çıkarız."dedi ve elini Jungkook'un göğsünün üzerine koydu.Jungkook Kunsun'un elini ittirdi.
"Öncelikle bana oppa deme."dediğinde Kunsun'un yüzü asılmıştı.Dudağını büzüp,
"Özür dilerim.Bir daha demem.Gelecek misin?"diye sordugunda Jungkook'un kaşları çatılmıştı.Kafasını başka yöne çevirdi.
"Hayır.Başka işlerim var."dedigunde Kunsun'un da yüzü asılmıştı.Yavru köpek gibi başını öne eğdi.
"Peki."
Okuldan Jae ve ben çıkmıştık ve eve gidiyorduk.Arkadan Yugyeom geldi ve Kunsun'un taklidini yapmaya başladı.Poposunu kıvırtıp saçlarıyla oynadı.Bu hali çok komikti.
"Jungkook oppa sana yemek yapayım mı?Oppa ayaklarını da yıkarım."dediğinde hepimiz güldük.En azından yanımda yüzümü güldüren arkadaşlarım vardı.Her ne kadar Jungkook olmasa da.
Yavaş geldiğimiz için geç kalmıştım.Eve geldiğimde üstümü çıkardım ve odama çıktım.Yatağıma uzandığımda sürekli aklıma Yugyeom geliyordu ve anlamsızca gülüyordum.
Ders kitaplarımı çıkardığımda bugün Jungkook'a özel ders vereceğim aklıma geldi.Hemen kitaplarımı topladım ve üstüme uygun bir şeyler aradım.Siyah kotumu ve sarı başımı giyip evden çıktım.Jeon ailesinin kapısının önüne geldiğimde saçımı düzelttim ve kapıyı çaldım.Açan Junghyun abiydi.Gülümseyip,
"Hoş geldin Hyesun.Jungkook içeride seni bekliyor."dedi ve eliyle içeriyi gösterdi.Çekingen adımlarla içeri girdiğimde Bay Jeon hala işten gelmemişti.Bayan Jeon ise televizyon izliyordu.Beni görünce ayağa kalktı.
"Hoş geldin kızım.Jungkook yukarıda."dediğimde hafif eğildim."Hoş bulduk efendim."dedim ve yukarı çıktım.
Jungkook'un odasından sesler geliyordu.Baktığımda gitar çalıyordu.Kapının ağzına yaslandım ve onu dinledim.Beni fark etmediği için rahattım.Sesi çok huzur vericiydi.
Kafasını kaldırdığında göz göze geldik.Gülümsedi."Hoş geldin.Hadi derse başlayalım."dedi ve elindeki gitarı bırakıp masaya oturdu.
İki buçuk saattir çalışıyorduk.Yeterli olduğunu düşünüp aşağıya indim.Jeon ailesi yemek yiyordu.Bay Jeon,
"Hyesun gel sen de ye.Jungkook Hyesun için tabak çıkar."dediğinde gülümseyip başımı iki yana salladım.
"Gerek yok efendim."
"Olur mu öyle şey?Hemen masaya oturuyorsun."deyip Junghyun abinin yanındaki sandalyeyi gösterdi.Onları kırmayıp oturdum.Jungkook bana yemek doldurdu ve yemeğe başladık.Bayan Jeon,
"Hyesun Jungkook'a da dersi sevdirdin.İmkansız bir şeyi başardın."dediğinde güldük.Jeon ailesini gerçekten çok seviyordum.Bayan Jeon komik bir kadındı.
Yemek yerken kapı çaldı.Junghyun abi kapıyı açtığında elinde yemek olan bir Kunsun gördüm.Beni görünce yüzü düştü.Bayan Jeon ona bakıp,
"Junghyun, Jungkook bu kız kim?"diye sordu .Kunsun'a baktıkça kaşları çatılıyordu çünkü Kunsun'un eteği gerçekten çok kısaydı ve üstüne üstlük file çorap giymişti.Nerde ne giyeceğini hiç bilmiyordu.
"Benim sevgilim."dedi Jungkook.Bayan Jeon ona sinirle baktı.Bu sefer ses tonu yükselmişti.
"Bir eve kız atmadığın kalmıştı!''
***
Oy +Yorum 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Letter | Jeon Jungkook
FanficSana yazdığım mektuplar kalbinin en ücra yerini de aydınlatabilir mi? Jeon Jungkook hayran kurgu.