JJK 41

1.6K 105 266
                                    

''Nerden çıktı bu şimdi?''Diye sordum sinirle.Gerçekten de nerden çıkmıştı bu?

Ben olabildiğince yavaştan almak ve kimsenin kalbini kırmamayı hedeflerken jungkook olabildiğince hızlı  olmak istiyordu.Peki jimin'in duygularına ne olacaktı?

Yavaştan almamın tek sebebi buydu sanırım.Jimin'in kalbini daha az kırmak ve jungkook ile olan dostluklarını bozmamak.Bunun içindi tüm çırpınmalarım.

Jungkook derin bir of çekti ve başını yere eğdi.İki taraf için de tek çaba sarfeden bendim.Jungkook ise köstek olmaktan başka hiçbir işe  yaramıyordu.Bu mesele bitene kadar jungkook'u alttan almalıydım.Her şey onda bitiyordu.

Elimi çenesinin altına koydum ve bana bakmasını sağladım.Gözleri hala gözlerimi bulmazken iyice yaklaşıp dudağının hemen yanına dudaklarımı uzunca bastırdım.Ne kadar uzun olursa onu yatıştırabilme şansım o kadar artardı.

Geri çekildiğimde  nihayet gözlerimin içine baktı.Gülümsedim ve yanağını okşadım.Sıcacık yanağı ellerimin arasındayken ona karşı koymak çok zordu.Belki jungkook haklıydı ,belki bu işi hemencecik bitirmemiz gerekiyordu.

Bu zamana kadar jungkook'un düşüncelerini pek ciddiye almamıştım.Hata belki bendeydi.

''Yarın gidebilirim belki.''dediğimde gözlerinin içi parladı.

''Hyesun ne olursun bir kere beni dinle.Yarın birlikte dışarı çıkalım ve sen jimin ile bir randevu ayarla.Orda ben de olacağım ve arkada sizi izleyeceğim.Jimin arıza çıkarırsa veya sana bir şey yapmaya kalkarsa devreye ben gireceğim.Nasıl plan?''

Biraz düşündüğümde doğru olduğuna kanaat getirdim.Jimin ile ilişkimizi bitirmek en iyi karardı.

''Hem bu ilişki ne kadar uzarsa jimin sana o kadar alışacak ve senden kopmak istemeyecek.''

''Neden ki?''

''Sana alışan bir daha kopamıyor çünkü.''

Dediğinde gülümsedim.Buna kafa yorması ve plan yapması bile yeterliydi.Biraz dinleyince de mantıklıydı ayrıca.

''Haklısın jungkook.Yarın bu işi bitirelim.''dediğimde sarıldı ve saçımdan öptü.

''Bana güven sevgilim.Senin zorda kalman isteyeceğim son şey.''

Başımı göğsünden kaldırdım ve kucağından kalktım.Kapıyı açtığımda o da yataktan doğruldu.Şaşkın şaşkın bana bakarken kitaplarımı elime aldım.

''Ne oldu?''Diye sordu yanıma gelirken.Kitaplarımı dikleştirip kapıya ilerledim, peşimden geldi.

''Nereye Hyesun?''

''Eve gitmem gerek artık.Yarın için hazır olmalıyım.''

''Sen çok güçlü bir kızsın.Herşeyi yapacağına inanıyorum.''dedi ve alnımdan öptü.

''Görüşürüz.''deyip aşağıya indim.Yarın büyük bir gün beni bekliyordu.

Sabah güneş ışığının yüzüme vurmasıyla gözlerimi araladım.Pamuk yorganımdan kalkıp terliklerimi ayağıma geçirdim.Saat on bir buçuktu.Haftasonu olduğundan geç kalkmıştım.Annem ve ablam çoktan kahvaltı yapmış ve babam işe gitmiş olurdu.

Elimi yüzümü yıkayıp telefonu elime aldım.bugun jimin ile bir randevu ayarlamam gerekiyordu.Hala tedirgindim.Bu işi nasıl halledecigim hakkında hiçbir fikrim yoktu.  

Hyesun:Günaydın sevgilim.

Jimin:Günaydın bebeğim.Bu sabah nasılsınız güzellik?

Letter | Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin