"Hyesun ben açım!"
"Ben de."dediğimde ensesini kaşıdı sıkıntıyla.
''Bayan Lee bir şey pişirmedi mi?"
'' Daejeon'a gittiler."
"Desene ikimiz yalnız kaldık."deyip güldüğünde elimle içeriyi gösterdim.
"Geç içeri."dediğimde içeri geçtik.Son bir kez dolabı kontrol ettim ama yine bir şey yoktu.Umutsuzca koltuktaki Jungkook'un yanına oturdum."Yiyecek bir şey yok.Annemin bıraktığı yemeği de ablam yemiş."dediğimde yüzü düştü.
"Ne yapacağız?"
"Balık pazarına gidelim.Oradan balık alırız ve kızartıp yeriz.Nasıl fikir?"
Gülüp saçımı karıştırdı.''Zeka küpü.Bana uyar."
"Bekle o zaman.Üstümü değiştirip geliyorum."dedim ve üst kata çıktım.
Hava biraz serindi ve ona göre giyinmem gerekiyordu ama jungkook'a da güzel görünmek istiyordum.Ablamın dolabını açtığımda hep kısa kısa etekler vardı.Bir kere denemekten bir şey olmaz diyip siyah bir eteği üzerime geçirdim.Şimdiden soğuktan donmuştu bacaklarım.Bunla dışarı çıkarsam kesin buz keserdim.
Kendi dolabımı açtım ve kıyafetim seçtim.Siyah beyaz çizgili tişört, üstüne kot ceket ve altına benzer renkte bir kot pantolon giymiştim.Çantamdan da bir miktar para alıp aşağıya indim.
Aşağı indiğimde jungkook oturmuş beni bekliyordu. Beni görünce ayağa kalktı."Gidelim mi?" "Tamam."
Evden çıktık ve en yakın balık pazarına doğru yürümeye başladık.Oradaki herkes beni bilirdi çünkü evin alışverişini ben ve annem oradan yapardık.Fazla bir param yoktu ve biraz pazarlık yapmak zorundaydım.
Soğuk hava yüzüme çarpıyordu.Hava da iyice kararmıştı.Sokaklar ışıl ışıldı.Bu şekilde Jungkook'la gezmek hoşuma gidiyordu.
"Jungkook ,hangi balıktan alalım?"
"Yengeç severim."dedi elleri cebinde yürürken.
"Tamam, ben de kendime büyük tatlı su balıklarından alacağım."
Hep alışveriş yaptığım Ae Young Teyzenin tezgahının önüne geldim.Çok tatlı bir teyzeydi ve beni de çok severdi.Geldiğimi görünce plastik sandalyesinden kalktı ve yanıma geldi.
"Merhaba Ae young teyze.Nasılsınız?"
"İyiyim Hyesun kızım.Bu yanındaki çocuk da kim?"di ye sorduğunda gülümsemiştim. Buraya hiç Jungkook ile hiç gelemediğim için tanımaması normaldi.
"Sınıf arkadaşım Jungkook."dediğimde Jungkook hafif öne eğildi ve selamladı.
"Neye ihtiyacın var kızım?"
"Yengeç ve tatlı su balığı alacağız."dediğimde plastik sepeti bana uzattı.Tezgahlardan ihtiyacım olanını aldım ve poşetine koydum.
"On bin won."dediğinde jungkook cüzdanını çıkardı ve benim para ödememe izin vermeden ödeyecekken aynı anda parayı da ben uzatmıştım.Birbirimizin elleri savaş halindeyken Jungkook diğer elini de kullanıp elimi aşağı indirdi ve parayı ödedi.
''Ne yapıyorsun?''
''Hesaplar bende.''deyip yürümeye başladığında tezgahtan balık dolu poşeti alıp ona yetiştim.
"Buranın esnafıyla pek bir yakınsın."deyip güldü.
"Aslında evet.Hepsi benim amcam, teyzem gibi.Pazarda en uygun ürünler burada var."
"Hyesun tam bir ev kızısın.''dedi ve güldü.Onla beraber ben de güldüm.Bu anları hiçbir şeye değiştirmezdim.Sanırım haklıydı.
Eve geldiğimizde balıkları tezgaha koydum ve bir tava çıkartıp üzerine biraz yağ döktüm.O sırada telefonum titrediginde ceketimin cebinden çıkarıp gelen bildirime baktım, ablamdandı.
Ablam:Aç mısın?
Hyesun:Şimdilik evet.
Ablam:Bari gözün doysun.
Görüldü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Letter | Jeon Jungkook
FanficSana yazdığım mektuplar kalbinin en ücra yerini de aydınlatabilir mi? Jeon Jungkook hayran kurgu.