JJK 19

2.6K 172 105
                                    

Canlarım uzun zamandır yeni bölüm atamadığım için özür dilerim.Tabletimin bataryası bitmişti ve onla uğraştım.Şimdi yeniden aktifim.Bu arada sizi çok özledim.

Gözlerimi açtığımda Jae ve Yugyeom yan koltuğa oturmuş bana bakıyorlardı.Uyandığımı görünce ayağa kalktılar.Jae elimi tuttu."Hyesun sana ilaç almaya gidiyorum sen bayıldın.Jungkook seni getirdi."dediğinde mesajı anlamıştım.Yüzümde aptal bir gülümseme belirdi.

"Bir ders boyunca dinleneceksin.Sonradan devam edebilirsin.Ben gidiyorum o zaman."dedi Yugyeom.Çıktığında Jae'nin kolunu tuttum.

"Ne oldu hepsini anlat."
"Şimdi senin bayılmanla benim içeri girmem bir oldu.Seni görünce Jungkook koştu ve seni kucakladı.Arkasından biz geldik işte.Seni yatağa yatırdı ,biraz bekledi sen uyanmaya başlayınca odadan çıktı."dediğinde şaşırmıştım.

"Amacı ne?"

"Bilmiyorum.Zamanla öğreniriz."

Altı gün sonra

Ablamın kaldırmasıyla uyandım ve üstümü giyindim.Jungkook'la hala küstük.Benle konuşmuyordu ve en önemlisi Kunsun ile çok takılıyordu.Yugyeom ve Jae ile de konuşmuyordu.Özel ders de istemiyordu.Tüm bağlarımız kopmuştu.

Okula geldiğimde Yugyeom ve Jae'nin yanına oturdum.Karşıdan öğretmen geçince Yugyeom hemen telefonu kapattı ve çantasına koydu."Ne oldu?" "Bugün çanta taraması var.Teker teker telefonlara bakıp kapalı mı diye kontrol edecekler."dediğinde kendi telefonumu çıkarıp kapattım.Ceza almak istemiyordum.

Çantamı sınıfa bıraktığımda kimse yoktu.Tuvalete gittim ve işimi halledip geri sınıfa döndüm.Kunsun bana boş boş bakıyordu.Beni görünce sınıftan dışarı çıktı.Kollarımı yastık yaptım ve başımı koydum.Dün gece pek uyuyamamıştım.

Gözlerimi açtığımda sınıf doluydu.Öğretmenimiz içeri girdi ve çantasını masaya bıraktı.Ders kitaplarımı çıkardım ve dersi dinlemeye başladım.Sınıfa müdür yardımcısı ve iki tane daha öğretmen girdi.Müdür yardımcısı,

"Çanta kontrolü yapacağız.Çantanızdan kurallara uygun olmayan bir şey çıkarsa ceza alacak."deyip sırayla çantalara baktı.İçim rahattı çünkü uygunsuz bir şeyim yoktu.Telefonum da kapalıydı.

Sıra bana geldiğinde çantamı açtım ve sıraya koydum.Öğretmen ara bölmelere bakarken bir paket buldu.Çıkardığında prezervatif olduğunu gördüm.Benim çantamda ne işi vardı?Hocamız sinirli bir şekilde paketi havaya tuttu.

"Bunun çantanda ne işi var?"dediğinde kızarmaya başlamıştım.Boyle bir şeyin çantamda olması imkansızdı.

''Bilmiyorum.Benim değil."

"Senin çantandan çıkıyor ve senin değil.Hiç inandırıcı gelmedi.Yürü müdürün odasına."dediğinde ellerimi önümde bağladım ve öğretmenleri takip ettim.Yapmadığım bir şey için ceza yiyecektim.Jungkook'a baktığımda bana inanmamış gibi bakıyordu.En çok inanan o olması gerekirken.

Müdürün odasına girdiğimizde müdür yardımcısı paketi masaya koydu."Öğrencinin çantasından bu çıktı müdürüm."

Müdür Bey kafasını kaldırıp bana baktı."Senin mi bu?Doğruyu söyle."dedi sakince."Hayır efendim.Lütfen kamera kayıtlarını kontrol edin.Bunu çantama biri koymuş olmalı.Bu benim değil."dediğimde Müdür Bey kafasını salladı.Kendimi ağlamamak için zor tutuyordum.Basima neden böyle şeyler geliyordu?Neden tüm haksızlıklar beni buluyordu?

''Ögrencinin bulunduğu sınıfının kameralarını getirin.Bakacağım."

Kameralar geldiğinde bilgisayardan görüntüleri izlemeye başladık.Kunsun sınıfa girmiş ve çantamın içine paketi koymuştu.Ben gelince sınıftan çıkmıştı.Bu sabah koymuş olmalıydı.

"Sen gidebilirsin.Bu kızı hemen yanıma çağırın."dediğinde Müdür Yardımcısıyla çıktık.Sınıfa girdiğimde tüm gözler üzerimdeydi.Müdür yardımcısı önüme geçti.

"Bu öğrencimiz suçsuzdur.Paketi çantasına yeni gelen öğrenci Kang Kunsun'un yaptığını kameralarla öğrendik.Ona gerekli cezayı vereceğiz.Yanlış anlaşılma olmasın."dedi ve sınıftan çıktı.Jungkook Kunsun adını duyunca dona kalmıştı.Yerime geçtim ve oturdum.

"Senin böyle bir şey yapmayacağını en başından biliyordum Hyesun.Beni haklı çıkardın."dedi öğretmenimiz.Bu dediğiyle Yugyeom arkadan sırtımı sıvazladı.

Ders bittiğinde Jae ayağa kalktı."Kunsun'un mort oluşuna hepinize benden çilekli süt!"diye bağırdı.Politikacı gibiydi.Kantine vardığımızda Yugyeom Jae'nin yanına gitti ve elini omzuna koydu."Üzgünüm Jae'cim.Çilekli süt başka zamana kaldı.Bu teneffüs doluyum."dedi.Jae Yugyeom'un elini itti."Biz de Hyesun ile içeriz.Değil mi?" "Tamam.Ben seni okulun arkasında bekliyorum."dedim ve dışarı çıktım.

Okulun arkasına geldiğimde bana bakan bir Jungkook görmüştüm.Yanıma koşar adımlarla geldi ve sarıldı.Şoktaydım.Kemiklerimi kırarcasına sarılıyordu.Ben de elimi beline doladım.Başını omzumdan ayırmadan konuşmaya başladı.

"Özür dilerim Hyesun.Sana kötü davrandığım için, küfür ettiğim için özür dilerim.İlk baştan o kızın güvenli olmadığını söylemiştin.Ben seni dinlemedim.Çok pişmanım.Lütfen beni affet!"

***

Letter | Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin