JJK 3

4K 222 77
                                    


"Tamam anne."deyip tabağı elinden aldım.Kapıyı kapatıp üst kata yani Jeon ailesinin dairesine gittim.Merdivenleri çıkarken 'Jungkook acaba ne yapıyordur?' diye düşünüyordum.Kesin gitar çalıyordur.Ya da şarkı söylüyor olabilir.Ama şundan eminim ki kesin ders çalışmıyordur.En son yapacağı şey buydu çünkü.

Kapıyı tıklattığımda Bayan Jeon kapıyı açtı.Çok güler yüzlü bir kadındı ve beni çok severdi.İkinci annem olarak görürdüm.

"Aa Hyesun hoş geldin.Hadi gir."dediğinde içeri girmiştim.

Jungkook, abisi Junghyun ve babası oturmuş dizi izliyorlardı.Jungkook'un önünde cips paketleri vardı.

İçeri girdiğimi gördüğünde abisi ayaklandı."Hoş geldin Hyesun.''demişti .Babası beni görünce gülümsedi ve,"Hoş geldin kızım."dedi.Bana kızım demesi çok hoşuma gidiyordu.

Bayan Jeon elimdeki tabağı aldı."Geç otur Hyesun.Tabağı yıkayıp getiriyorum."dediginde karşıdaki tekli koltuğa oturdum.Junghyun abi,

"Nasılsın?Her şey yolunda mı?"dediğinde gülümsedim .

"Evet herşey yolunda.''

"Derslerin Nasıl?"

"Gayet iyi." Dediğimde jungkook'a şaka ile karışık bir tekme atmıştı koltuktan kalkmayarak.

"Ama bizim Jungkook'un öyle değil."dediğinde Jungkook yutkundu.

Bayan Jeon geldiğinde ayağa kalktım ve elindeki tabağı aldım.Bayan Jeon,

"Jungkook hadi Hyesun'u yolcula."dediğinde Jungkook ayağa kalktı ve benle birlikte kapıya yöneldi."İyi geceler."deyip kapının önüne geldim.

Gidecekken Jungkook durdurdu.

"Hyesun yarın bir şeyler yapalım mı?"Mesela sana bir yemek ısmarlıyayayım"dediğinde garipsemiştim.Genellikle jae ve yugyeom ile takılırdık.Yalniz kaldığımız anlar yok denecek kadar azdı.

''Neden?''

"Benim için fedakarlık yaptın.Hocaya yakalanmaktan korkup vermeyebilirdin ama sen cesur davrandın benim için."

"Jungkook ben bunu bir karşılık bekleyerek yapmadım."

"Biliyorum.Sadece yarın benim için yemek yiyelim.Olur mu?"Onla ikimiz tek başımıza mı olacaktık şimdi?Kendimi rezil etmeden kurtulsam iyiydi.

"Tamam.İyi geceler." "İyi geceler."

Tabağı alıp aşağıya indim.Yarın Jungkook ile yemek yiyecektik.Onu geçiştirmek için hızlıca eve gitmiştim fakat yarın ne yapacaktım?Bu gerginliğimin üstünden gelmem gerekiyordu.

Eve vardığımda  kapıyı tıklattım ve evime girdim.Ablam bana boş boş bakıp,"Neden sırıtıyorsun?Yoksa o salak Junghyun sana hap felan mı verdi?"diye sordu.

Ablam Junghyun abiden nefret ederdi.İkisi de aynı yaştaydı ve aynı sınıftalardı.Ablam Jeon ailesi buraya taşındığından beri onlardan hiç haz etmezdi.Yüzlerini bile görmemeye çalışırdı.Üç yıldır alışamamıştı.

"Abla saçmalama.Sadece bayan Jeon yemeği beyendi.Ona sevindim."dediğimde gözünü devirdi.Onu takmayıp odama girdim ve yatağıma uzandım.Yarın uzun bir gün beni bekliyordu.

Sabah kalktığımda daha ablam uyanmamıştı.Heyecanla okul kıyafetlerimi giydim.Saçlarım omzumda olduğu için sıkıntı çekmeden topladım.Daha okula gitmeye bir saat vardı.

Merdivenlerden aşağıya indim.Bugün kahvaltıyı ben hazırlayacaktım.Masayı düzenlediğimde yarım saat geçmişti.Bir uğraş çıkmıştı en azından.

Letter | Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin