Sedím ve svém pokoji na pohovce a čtu si jednu z knih, které mi dal Garrett. Je Pondělí ráno. Chtěla jsem jít do školy, ale dneska na to kašlu. Chci se věnovat studiu mystických umění. Baví mě to a chci být dobrá. A budu dobrá. Včera jsem přečetla celou knihu Šalamounův klíč. Teď čtu Astronomii Novii. Je to velmi zajímavé. Teta se včera vrátila od Petera. Rovnou odešla do svého pokoje a pracovala na jedné reportáži. Nestihla něco uvařit a tak jsem objednala pizzu pro každou z nás. Tetě jsem nic o kouzlech neřekla a ani neplánuji ji něco říct. Nevěřila by mi a myslela by si, že jsem blázen. Odpoledne jsem už byla v polovině knížky. Chtěla jsem číst dál, ale přepadl mě hlad. Stránku, kde jsem skončila, jsem si založila a vydala se do kuchyně. Chvíli jsem chodila sem a tam a přemýšlela, co bych si mohla udělat. Pak mě napadly špagety. Ty bych si dala. Zhruba za hodinu a čtvrt jsem už měla hotové jak špagety tak i omáčku. A zbylo i pro tetu. Najedla jsem se a pak se vrátila do svého pokoje. Opět jsem si lehla na pohovku a pokračovala v četbě. Takhle to šlo asi dvě hodiny. To mi najednou nečekaně napsala Molly.
Molly: Ahoj. Nechceš přijet?😉
Já: Ahoj. Moc ráda, ale nemůžu😔Zalhala jsem.
Molly: Aha😔 Nevadí🙂 A proč vlastně nemůžeš?
A do prdele! Co si mám teď vymyslet. Chci si číst. Panebože nemůžu omezovat přátele, ale já chci vědět víc a kouzlit. Něco mě nakonec napadlo.
Já: Někoho jsem potkala a chci ho poznat. Znám ho od Pátku😊😊
Molly: Jo James říkal, že sis někoho našla😂
Já: On ti to řekl?😨😱😡
Molly: Ne říkal to Michaelovi a ten to pak řekl mě😂😂
Já: Aha
Molly: Tak si to užij a pak mi napiš😉
Já: OkkJe mi zle. Lhala jsem nejlepší kamarádce, abych si mohla číst. Rychle jsem se uklidnila tím pocitem, že si můžu dál číst a tak jsem pokračovala ve čtení dál.
Večer jsem už měla knihu přečtenou. Zítra si přečtu tu poslední. Teď se budu dívat na Game of Thrones. Šla jsem dolů do kuchyně si udělat popcorn a uvařit si k tomu čaj. Teta seděla v jídelně u stolu a pracovala na svém Apple notebooku. Stála jsem opřená o linku a čekala, až bude popcorn hotový. ,,Achjo." povzdechla si najednou teta. Podívala jsem se na ní. ,,Co se děje?" ,,Nic. Jen mi píše nějaký šéfredaktor a nabízí mi, abych udělala reportáž o tom Spidermanovi." ,,A uděláš to?" zeptala jsem se. Teta se uchechtla a napila se kafe. Potom položila hrnek vedle počítače a podívala se na mě. ,,Už o tom psalo BBC a spousta dalších na netu. To stačí." řekla a pokračovala ve své práci. Nad tím jsem pouze pokrčila rameny. V tom mikrovlnka začala pípat na znamení, že už je popcorn hotový. Vytáhla jsem ho a nasypala do misky. Potom jsem i s hrnkem čaje odešla nahoru a tam si v klidu lehla na pohovku. Zakryla jsem se dekou a zapnula televizi. Zrovna dávali zprávy. Řekla jsem si, že je budu ještě poslouchat a u toho se podívám na sociální sítě a projedu email. Ve zprávách nic moc neběželo. Pouze pár loupeží, vražd a dokonce i zprávy o královské rodině. Projela jsem facebook a instagram. Teď jdu zkontrolovat email. Zpráva od otce. Konečně mi napsal.
Zpráva: ,,Ahoj Skyler. Jak se máš? Já vím, že ti to píšu pokaždé, ale chci vědět, jak se ti daří a tak dále. Moc rád bych chtěl být s tebou. Neboj se o mě, jsem v pořádku. Taky jsem objevil něco, co mě hodně naučilo a těším se, až ti vše vysvětlím. Měj se hezky. Tvůj táta."
Usmála jsem se a odepsala mu. U toho jsem přemýšlela nad tím, co objevil. Je to trochu zvláštní. Určitě se to brzy dozvím. Odpověď jsem mu poslala a telefon odložila na stůl. Teď si konečně pustím Game of Thrones. ,,Mohu se přidat?" ozvalo se za mnou. Lekla jsem se a tak se rychle otočila. Garrett. Stál uprostřed mého pokoje a usmíval se. Chvíli jsem nehybně seděla a byla trochu v šoku. Jak se sem dostal? Pak mi to došlo. Byla bych ráda, kdyby se teď se mnou díval na Game od Thrones. Navíc má ten seriál taky rád. Musela jsem se na něj taky usmát. ,,Jo, jistě." řekla jsem. On obešel pohovku a sedl si vedle mě. Pohovka je rohová, takže já můžu letět a on sedět. A u toho se dívat na seriál. Nevadilo mi, že se Garrett v noci dostane portálem do mého pokoje. Koneckonců jsem ráda, že tady je. Ze zdvořilosti jsem mu podala popcorn. ,,Děkuji." poděkoval mi a vzal si misku na klín. ,,Jakou sérii zkouknem?" zeptala jsem se ,,První?" ,,Jo to je dobrý nápad. Mohli bychom si dát takový menší maraton, jestli chceš." ,,Jo to by šlo. Vždycky jsem se chtěl takhle s někým na to podívat." řekl Garrett a mě trochu poskočilo srdce radostí. To samé jsem chtěla i já. Usmála jsem se na něj a trochu se začervenala. Potom jsem zapnula první díl první série a trochu se o Garretta opřela. Nevadilo mu to. Pouze se nad tím pousmál.
Tři díly byli za námi a nám došel popcorn. Proto jsem i s Garrettem zašla do kuchyně udělat další. Taky jsem mu dala napít a nalila nám oběma pomerančový džus. Potom jsme zalezli ke mně do pokoje a koukali dál. Bylo mi s ním dobře. Cítila jsem se jinak než obvykle. Bylo to zvláštní. Ve tři ráno jsme byli u osmého dílu. Pomalu jsem už usínala a zavírala oči. Zavřela jsem je a poslouchala televizi. Po chvíli jsem uslyšela, že jí někdo vypnul. Garrett. Najednou jsem ucítila jeho polibek, který mi věnoval na rty. ,,Dobrou noc, má kouzelnice." zašeptal a odtáhl se. Pak už jsem nic neslyšela a nevnímala. Usnula jsem.
Ráno jsem se probrala na pohovce. Vzpomněla jsem si na včerejšek a usmála se. Garrett mě políbil, když jsem usínala. No páni. Cítím se divně. Mám pocit, který jsem nikdy necítila. Zamilovanost. Snad jsem se nezamilovala. Asi ano. Došlo mi, že jsme nestihli vidět dva poslední díly. Proto jsem vzala mobil a poslala mu zprávu.
Já: Ahoj. Dneska si přečtu tu poslední knihu. Včera jsme se taky nedodívali na ty dva poslední díly. Zkoukeneme to dneska večer?😊
Garrett: Ahoj😊 Jasně😉 Dneska by jsi mohla přijít. Buď ve čtyři odpoledne v tréninkové místnosti🙂Usmála jsem se. Takže dneska bude další trénink. Super. Už se moc těším. Vzala jsem si poslední knihu a začala si číst. Je tenká, takže ji přečtu za pár hodin. Už se nemůžu dočkat na další trénink.
Ahoj. Dneska tu máte další kapitolu😂 Každopádně něco se mezi Garrettem a Skyler děje. Mám otázku. Chcete, abych je dala dohromady? Doufám, že mi odpovíte. Když tak to udělám podle sebe. Jen jsem chtěla, aby se příběh vyvíjel z vaší volby. Zatím se s vámi loučím. Brzy ahoj, vaše Azeret❤
ČTEŠ
She's my daughter || Doctor Strange fanfiction
FanfictionNapadlo vás někdy, jak by to vypadalo, kdyby měl Doctor Strange dceru? Skyler je osmnáctiletá dcera uznávaného neurochirurga Dr. Stephena Strange. Její matka zemřela při porodu a její otec se o ní kvůli práci nemohl postarat. Proto jí poslal do Lond...