Večeře a problémy

889 65 4
                                    

Po krásném dni v Kamar-Taji jsme s Garrettem šli ke mně domů. Teta mi psala, že bude u Petera celou noc. Byla jsem ráda, že budeme sami. Jelikož v Nepálu už byl západ slunce, tak tady bude za 5 a tři čtvrtě hodiny. Rozhodla jsem se, že uvařím těstoviny se sýrovou omáčkou. Uvidím, jak mu to bude chutnat. Garrett si sedl do jídelny ke stolu a díval se do kuchyně. Přímo na mě. Celou dobu se usmíval a pozoroval, jak vařím. Omáčka s kuřecím masem byla hotová. Těstoviny se ještě vaří. Zamíchala jsem s nimi, aby se nepřilepily ke dnu hrnce. Uslyšela jsem za sebou kroky, které se ke mě pomalu blížili. Dělala jsem, že si toho nevšímám a že je neslyším. Líbí se mi to. Garrett mě objal kolem pasu a dal hlavu na mé pravé rameno. Celá jsem se červenala. ,,Ta omáčka hezky voní." řekl ,,Ale ty voníš víc než hezky." Musela jsem se zasmát. Garrett se taky zasmál. Vzala jsem z vody jednu těstoviny a několikrát na ní foukla. Pak jsem ji dala ochutnat Garrettovi. Ten si ji dal do pusy a párkrát pokousal. ,,Jsou hotový." oznámil mi a odtáhl se. Já vzala dvě utěrky a chytla jimi ucha hrnce. Potom jsem ho vzala a přešla ke dřezu, kde už byl nachystaný cedník. Do něj jsem těstoviny nalila a pak ještě propláchla vodou. Garrett byl na druhé straně opřený o linku a díval se na mě. Já mezitím vzala dva talíře a dala na ně těstoviny. Ty jsem nakonec polila omáčkou. Tak a můžeme jíst. Talíře i s jídlem jsem zanesla do jídelny. Garrett a já jsme si sedly ke stolu tak, abychom seděli na proti sobě. Napadlo mě, že se ho zeptám na ten meč. Chci vědět, jak to chodí. ,,Proč máš vlastně ten meč?" zeptala jsem se ,,To je artefakt. Vybral si mě, když si tě artefakt vybere, stane se z tebe mistr. Znamená to, že jsi připravená." ,,Aha. Takže budu připravená, až si mě artefakt vybere?" ,,Ano." odpověděl mi. Takže takhle to je. Po jídle jsem talíře uklidila do myčky. Potom jsme s Garrettem odešli do mého pokoje. Tam jsme si sedli na pohovku vedle sebe a já zapnula televizi. Devátý díl první série Game of Thrones. Opřela jsem se o Garretta a on mě jednou rukou objal kolem ramen. Pak mě vzal za pravou ruku tou svou a drželi jsme se za ně. Devátý díl byl ta námi a hned se pustil ten desátý. Po něm už začala být venku tma. První sérii jsme měli dodívanou. Teď ta druhá. ,,Pustíme si teď tu druhou sérii?" zeptala jsem se a vzala ze stolu ovladač. On mě rychle vzal za předloktí té ruky. Zmateně a vyděšeně jsem se na něj podívala. On se pouze mile usmál a ovladač mi vzal z ruky. Neprotestovala jsem. Garrett televizi vypnul a pak ovladač položil zpátky na stůl. ,,Já si myslím, že by jsme měli využít toho, že jsme tady sami." zašeptal svůdně a políbil mě. Já se do polibku zasmála a oplatila mu ho. Lehla jsem si a Garrett si lehl nade mě. Líbali jsme se. V tom mi začal zvonit mobil. Garrett naštvaně zavrčel. Já mu dala omluvnou pusu a natáhla se po mobilu. Amy. Garrett se ode mě odtáhl a sedl si. Já hovor vzala a vstala z pohovky. Na jednu stranu jsem byla ráda, že mi kamarádka volá, ale na druhou jsem byla naštvaná kvůli tomu, že jsem skončila líbání s Garrettem.

Já: ,,Amy?"
Amy: ,,Ahoj Skyler."
,,No ahoj."
,,Máš teď čas?"
,,No já..."

Podívala jsem se na Garretta. Ten se tvářil trochu naštvaně. Bylo mi ho líto. No jo, ale nemůžu kamarádku odmítnout.

,,Ano mám čas." řekla jsem.

Garrett se na mě zamračil.

Amy: ,,Dobře. Mohla bych se stavit. Potřebuji si s tebou promluvit."
,,Dobře Amy. Jsem doma, tak se stav."
,,Ok. Za chvíli jsem u tebe."
,,Jo. Zatím ahoj."
,,Ahoj."

Hovor jsem ukončila a podívala se zklamaně na Garretta. Ten se chvíli mračil, ale pak zesmutněl. ,,Myslel jsem, že budeme dneska spolu." ,,Já taky Garrette, ale nemusíme nikam spěchat. Máme času dost na to, abychom v našem vztahu pokročili." řekla jsem. Garrett vstal a přišel ke mně. Jemně mě pohladil jednou rukou po tváři. Usmála jsem se na něj. ,,Máš pravdu. Navíc ti nemůžu bránit, aby si drbala s kamarádkou." ,,Já drbu?" zeptala jsem se uraženě a ukázal na sebe. Samozřejmě, že jsem to hrála. ,,Ne to. Promiň já..." začal se omlouvat a já se musela začít smát. On se na mě uraženě podíval a otočil se ke mně zády. Přestala jsem se smát, obešla ho a stoupla si před něj. On se podíval někam do pokoje a nechtěl se na mě podívat. Zahihňala jsem se a políbila ho. On se bránil, ale pak začal spolupracovat. Po chvíli líbání jsme se od sebe odtáhli. Držel mě za pas oběma rukama a dívali jsme si do očí. ,,Budu muset asi jít co?" ,,Jestli se chceš seznámit s Amy a pak odejít, rltak můžeš zůstat, jestli chceš." ,,Ne. Já půjdu. Potom ti napíšu. Mám něco v plánu." řekl. Překvapeně jsem nadzvedla obočí a začervenala se. ,,A co?" ,,To je překvapení. Uvidíš potom." řekl. Překvapení mám ráda, ale nesnáším, když nevím o co jde. ,,Dobře. Už se nemůžu dočkat." ,,Já taky ne." řekl a políbil mě. Potom se odtáhl úplně a nasadil si dvouprsten. Já si sedla na roh pohovky a pozorovala ho. Vyvolal portál do svatyně. ,,Ahoj." rozloučil se s úsměvem a prošel portálem. Ten pak zmizel.

She's my daughter || Doctor Strange fanfictionKde žijí příběhy. Začni objevovat