Amy musela odejít domů brzy. Bydlí se svojí mamkou a babičkou. Babička je už stará a musí se o ní někdo starat. Kvůli práci a škole jí Amy s mamkou platí paní, která se o ní stará do doby, než se někdo vrátí domů. Dohodly jsme se s Amy, že se potkáme až na párty u Jamese Parkera. Ještě se k nám přidá naše společná nejlepší kamarádka Molly, která na každé párty zpívá. Studuje na hudební škole. Umí hrát na klavír, kytaru a dokonce i harfu. Tyhle koníčky jí platil její otec, který je advokát. Molly není jedináček. Má čtyři sourozence. Tři bratry a sestru. Je třetí z pěti dětí. Když nad tím tak přemýšlím, tak já a Molly jsme z bohaté vrstvy. Zatímco Amy je ta ze střední. Je něco mezi. Něco si dovolit může a něco ne. Když jsem přišla domů, teta nebyla doma. Aspoň, že tak. Na párty jsem měla být za čtyři hodiny. Proto jsem se zavřela do svého pokoje a zapnula si televizi. Zrovna dávali Sherlocka, takže jsem se dívala a u toho si na internetu hledala věci do školy. Sem tam jsem se zadívala do televize, takže jsem ve finále nic nehledala. Po asi dvou hodinách jsem se šla vykoupat. Dneska budu určitě pít. Musím si dávat pozor, co piji, protože James Parker je idiot a schválně holkám hází do pití éčko. Idiot. Kdyby nebylo zakázané u sebe nosit kapesní nůž nebo voňavku, tak už mu něco udělám. Tím nožem né proboha! Myslela jsem tu voňavku. Šplíchla bych mu jí do očí. Ne. Na mě si pan nedovolí. Ví, kdo jsem a kdo je můj otec. Takže mám od něj pokoj. Lehla jsem si do vany s teplou vodou, do které jsem před chvíli nalila trochu mýdla s vůní růží. Miluji růže. Hlavně ty červené. Zavřela jsem oči a přemýšlela. Nejdřív jsem myslela na neurochirurgii, ale z mých myšlenek mě vyrušil telefon, který ležel vedle vany na malé skříňce. Přišla mi zpráva na messengeru. Píše mi můj nejlepší kamarád už od malička. Aidan. Známé se už od šesti let, kdy jsme začaly chodit do školy.
Aidan: Ahoj. Jdeš na tu hloupou párty u pana dokonalého?😕
Já: Ahoj. Ano. Proč? Co ti udělal?😯
Aidan: Jen tak😌
Já: Odpověz mi!!!
Aidan: Porval jsem se s ním...
Já: Proč?!😱😦
Aidan: Říkal o mě, že jsem se s tebou jako jediný vyspal a prý jsem svou ex mlátil...každý ví, že jsou to lži
Já: Neasi. A kdy se to stalo?
Aidan: Neřeš to...je to už měsíc a každý ví, že James Parker je idiot
Já: Proč jsi mi to nenapsal dřív?! Vždyť víš, že za mnou můžeš jít s čímkoliv. Vždycky ti pomůžu.
Aidan: Já vím, ale nechtěl jsem tě s tím obtěžovat. Studuješ medicínu a vím, co to pro tebe znamená...proto jsem tě s tím nechtěl zatěžovat😌😇
Já: Jsi hlupák!! Když jde o moje přátele, tak kašlu na školu... Teď se mi po pravdě na tu párty moc nechce😠
Aidan: Kašli na to a jdi se bavit, nechci ti kazit zábavu. A navíc už jsem si to s Jamesem vyříkal, jen mě to pořád štve🙂😟
Já: Jo chápu. Děkuji. Co máš zase dneska na večer v plánu ty?😂
Aidan: Letím na týden pracovně do New Yorku. Šéf mě tam poslal a moc se mi tam nechce😂 Ale práce je práce😂
Já: To máš pravdu😂 Tak ti přeji šťastnou cestu a pak mi napiš😂😌
Aidan: Děkuji🙂 Neboj napíšu ti až budu mít nehodu a bude mě operovat tvůj táta😂😂😂
Já: Ty jsi debil😂😂V tom někdo zaklepal na dveře od koupelny. Teta. Sice máme každá svou koupelnu, ale sem chodí pouze když něco potřebuje. ,,Dále!" Zavolala jsem. Teta otevřela dveře a usmála se na mě l. Potom vešla do koupelny a šla ke mě kousek blíž. Já se mezitím rozloučila s Aidanem a položila mobil na skříňku. ,,Jak to šlo dneska?" Zeptala jsem se tety. Teta si pouze povzdechla a pokrčila ramen. ,,Normálně. Normální pracovní den." ,,S Tomem Hiddlestonem?" ,,S ním jsem byla na krátkém kafi. Shodli jsme se, že to byl úlet a nic to neznamenalo. Potom jsem jela do zpravodajství předat reportáž a tak." ,,Aha." Řekla jsem a nabrala si pěnu do dlaní. Dala jsem si ji na hlavu a zasmála se. Teta se zasmála taky. Tohle jsem dělala vždy, když jsem byla malá. ,,Dneska jdu na párty." ,,Ke komu?" ,,K Jamesovi Parkerovi." Odpověděla jsem. Teta protočila panenky. Chvíli tam jen tak stála a dívala se, jak si myju vlasy. Nevadilo mi to. Byla potichu a já nevnímala že tady je. ,,Tak si to užij. Já si půjdu lehnout. Spala jsem pouze tři hodiny. Dobrou noc." ,,Dobrou." Popřála jsem ji. Teta se na mě usmála a odešla. Ještě chvíli jsem seděla ve vaně a pak z ní vylezla. Dala jsem si vlasy do turbanu a obtočila kolem sebe ručník. Potom jsem so vyčistila zuby a odešla do pokoje si nachystat oblečení. Otevřela jsem svůj šatník a přemýšlela, co si obleču. Nechci na sebe moc upozorňovat. Takže červené šaty si nevezmu. Ani černé ne. Dlouho jsem přemýšlela a pak si vzala tmavě modré šaty dlouhé až ke kolenům. K tomu si vezmu černé boty na podpatku. Určitě bude večer zima, a tak si vezmu na sebe ještě černý kabát. Zhruba za jedna a půl hodiny jsem byla hotová. Vlasy jsem si dala do drdolu. Ještě před tím, než jsem odešla, jsem šla za tetou se podívat, jestli už spí. Spala. Ležela v posteli a měla ještě puštěnou televizi. Tu jsem vypnula a potichu odešla. Všude jsem zaschla a odešla z domu. Je půl osmé. U Jamese budu za půl hodiny pěšky.
ČTEŠ
She's my daughter || Doctor Strange fanfiction
FanfictionNapadlo vás někdy, jak by to vypadalo, kdyby měl Doctor Strange dceru? Skyler je osmnáctiletá dcera uznávaného neurochirurga Dr. Stephena Strange. Její matka zemřela při porodu a její otec se o ní kvůli práci nemohl postarat. Proto jí poslal do Lond...