Astrální cestování

723 74 3
                                    

Pohled Doctora Strange

Skyler mi moc chybí. Když mi zavolala a oznámila mi, že má přítele, nezvládl jsem to. Bojím se, že jí ztratím, že si začne žít svůj život a na mě už ani nepomyslí. Toho se bojím. Chtěl jsem, aby se přestěhovala ke mně do New Yorku, aby byla se mnou a abych ji mohl učit. Selhal jsem jako otec. Naprosto. Místo toho, abych se o ji staral a užil si jí, tak jsem pracoval. Ztratil jsem celá léta jejího života a myslel si, že když bude u mně na týden, že jí to vynahradím. Ne. Až teď si uvědomuji, že jsem udělal chybu. Neměl jsem jí dávat k Abigale. Měl jsem si jí nechat. Vychovat ji sám nebo s Christine, kdyby náš vztah vyšel. Jenže, to se nestalo a nikdy se nestane. Skyler má přítele a je dost možné, že se o mě přestane zajímat. Bojím se toho. Navíc mi přijde divné, že se jmenuje ten její přítel Garrett. Mistr Garrett, který je z londýnské svatyně, tak se jednu dobu kolem mně motal a vyptával se na můj život a taky na mou dceru. Bylo mi to divné. Je to zvláštní náhoda. Až ho příště uvidím, musím se ho na to zeptat. Zeptám se ho, proč se ptal. Moc rád bych ty léta Skyler vynahradil, ale to asi už nepůjde. Taky uvidím, co mi přinese budoucnost. Moc rád bych jí vše vysvětlil a řekl. Jednou ano. Ale, až se naučím víc věcí a nebo až si vyléčím ruce, jestli si je vyléčím. Začínám mít o tom pochybnosti, ale mystické umění mě doslova hodně baví a věnuji se tomu naplno. Teď si jdu do knihovny. Chci sehnat knihu o dimenzích a tak dále. A taky jdu vrátit ty knihy, které jsem si bez dovolení vypůjčil. Snad se už na mě nezlobí. Přišel jsem k němu a položil na stůl ty knihy. ,,Děkuji Stephene. Vrátím je zpět na své místo, ale teď, co bys rád?" ,,Knihu o dimenzích." ,,Aspoň že to je něco, z čeho se dozvíš o dimenzích různé zajímavé věci." řekl a odešel do knihovny. Za chvíli se vrátil i s knihou. Podal mi ji a já si ji vzal. ,,Děkuji." poděkoval jsem a byl na odchodu. ,,Stephene!" zavolal na mě ještě. Otočil jsem se na něj a čekal, co mi řekne. ,,Příště tady nevyvolávej portály, protože..." ,,Je to zakázané. Já vím. Už jsem to slyšel od Prastaré." ,,Dobře." řekl Wong a kývl hlavou. Z toho jsem pochopil, že můžu jít a tak jsem odešel do svého pokoje, kde jsem si lehl do postele a četl si.

Pohled Skyler

Ten včerejšek dopadl dobře. Až na Garretta. Já nic moc nepila, takže jsem byla v pohodě a vše si pamatuji. Naštěstí. Ráno jsem vstala a šla se po včerejšku vykoupat. Taky jsem se dala do kupy a šla se nasnídat. K snídani jsem si dala cereálie s mlékem a čaj. Dala bych si toust, ale nechce se mi s tím otravovat, tak si radši dám cereálie. Po snídani jsem se odebrala do svého pokoje a tam si ještě na chvíli lehla do postele. Najednou můj mobil zapípal na upozornění. Zpráva od Garretta.

Garrett: Mě je hrozně špatně🤢🤢😔
Já: Ani se nedivím zlato😂😘
Garrett: Odpusť, že jsem se tak opil😔
Já: V pořádku😊 Byla pak sranda tě pozorovat😂
Garrett: Co jsem dělal?😱😨
Já: James tě překřtil na Arnolda Schwarzeneggera a pak jste říkali, že ty jsi Thor Odinson a on že je Loki. Pak James šel ke mně a říkal, že jde útočit na New York. No a ty jsi ho popadl a hodil na pohovku😂😂
Garrett: Tvl😂😂 Fakt?😖🙁
Já: Jo😘
Garrett: Achjo😔 No nic...dneska budu ležet v posteli jestli nevadí
Já: Ne, nevadí. Jen se z té kocovinky dostaň😂❤❤
Garrett: Dobře😊 Děkuji❤ Jsi moje zlatíčko❤
Já: Ne. To jsi ty❤

Rozhodla jsem se, že zbytek dne strávím tak, že dočtu knihy, které jsem si už po druhé vzala od Wonga. Proto jsem si uvařila čaj a sedla si na pohovku. Budu si číst a bude mi fajn. U toho taky budu odpovídat na zprávy, co mi kdo napíše. Prostě krásně strávený den. Podle mně.

V poledne jsem už měla knihu přečtenou. A nejen to. Dokonce už žádnou jinou nemám. Takže je čas, abych šla za Wongem. Super. Jdeme za Beyoncé. Taky jsem si řekla, že bych mohla zdokonalit Astrální cestování. K tomu ovšem potřebuji knihy. Wong mi určitě poradí. Převlékla jsem se do červené tuniku a nasadila si dvouprsten. Vytvořila jsem portál do Kamar-Taje. Ke dveřím do knihovny. Pak jsem si vzala přečtené knihy a prošla portálem. Ten pak zmizel. Byla jsem v Kamar-Taji. Rozhlédla jsem se kolem. Za ten týden  se tu nic jako vždy nezměnilo. Super. Už jsem se dál nerozhlížela a otevřela dveře od knihovny a vešla dovnitř. Wong seděl u stolu a četl si knihu. Prohlédl ke mně a vstal. Já k němu mezitím přišla a položila na stůl knihy. ,,Skyler." oslovil mě ,,Wongu." ,,Co bys ráda?" ,,Knihy o Astrálním cestování." řekla jsem. Wong se uchechtl. ,,Na to nejsi připravená." řekl. Napadlo mě, že ho zkusím opět rozesmát. Proto jsem se usmála a řekla ,,Uvidíme Beyoncé." Nic. Pouze se na mě tupě díval a neprojevil žádnou emoci. Chvíli jsem prohlížela jeho výraz v obličeji, jestli si něčeho nevšimnu a pak si povzdechla. Nic tam nebylo. ,,Ale no tak. Popstar. Tu zná každý ne snad?" zeptala jsem se. Nic. ,,Nikdy se nesměješ že? Tak nic. Dej mi ty knihy." ,,Ne." řekl dost přísným hlasem. Protočila jsem panenky a odešla z knihovny. To jsem zkazila. Teď nedostanu ty knihy. Achjo. Co budu teď dělat? Vyšla jsem ven a naštvaně zavrčela. Pokazila jsem to. Musím se mu omluvit, abych dostala ty knihy. Panebože, já chci své schopnosti rozvíjet. ,,Wong ti nedal knihy?" zeptal se mě jeden hnědovlasý kluk asi v mém věku, který šel kolem a zastavil. ,,Jo." ,,O čem?" ,,O Astrálním cestováním." ,,Jo. Ty chtěl i Stephen a nedostal je. Prý na to není připravený. A ani ty ne, když ti je nedal." řekl ,,Ale já chci své schopnosti rozvíjet." ,,Jo tak s tím ti nepomůžu. Počkat, tebe jsem tu ještě neviděl. Kdo jsi?" zeptal se mě ,,Skyler Strange." ,,Ahá... no tak... Já už musím jít. Ahoj." ,,Počkat! Jak se jmenuješ ty a co to má znamenat?" ,,Nic. Já jsem David. Kdyby něco. No nic. Tak ahoj." rozloučil se a rychlým krokem odešel pryč. Ještě chvíli jsem se na něj nechápavě dívala. Proč tak reagoval na moje jméno? O co tu jde? Nechám to být. Určitě nějaké nedorozumění a tím se já nechci zabývat. Každopádně, chci ty knihy. Ale jak je získat? Asi už vím, jak. Proč mě to nenapadlo už dřív? Musím ale počkat, až se setmí. To bude za chvíli. Zatím můžu jít domů. Pak vyvolám portál a ty knihy si vezmu. Jo. Takhle to udělám.

Doma jsem počkala asi půl hodiny. Teď už by měla být v Nepálu tma. Tak a jde se na to. Vyvolala jsem portál a dostala se do knihovny. Lekla jsem se. Přede mnou seděl Wong na židli a v uších měl sluchátka. Z nich byla slyšet písnička Single ladies od Beyoncé. Musela jsem se nad tím trochu zasmát. Neslyšel mě. Rychle jsem našla jednu knihu a vzala ji  v tom se Wong napřímil. Jako kdyby věděl, že jsem za ním. Rychle jsem prošla portálem domů. Neviděl mě. Mám štěstí. Jdu znova. Vyvolala jsem malý portál. Byla tam knihovna na druhé straně  hledala jsem a pak jsem na jednu narazila. Vzala jsem si ji. To ale nekončí. Portál jsem uzavřela, aby si toho Wong nevšiml. Pak jsem si řekla, že bych mu mohla vzít i tu knihu, kterou má na stole. Ta je taky o Astrálním cestováním. Hned jsem vyvolala další a vzala si ji. Portál jsem opět uzavřela a radostně poskočila. Já mám knihy o Astrálním cestováním. Super. Konečně se dozvím další zajímavé věci a pokročím ve svém umění dál.



She's my daughter || Doctor Strange fanfictionKde žijí příběhy. Začni objevovat