-Ce e cu asta? aud o voce de femeie spunând.
-Cred că o să ai nevoie de el, răspunde o alta.
Parcă din umbră privesc două adolescente stând de vorbă în camera Victoriei. Niciuna nu știe că sunt aici. Le urmăresc de parcă aș fi... un demon. Ascult din întuneric.
-De ce crezi asta?
-Nu cred, ci sunt sigură.
Una dintre ele mi se pare atât de cunoscută, dar nu știu de unde. O privesc cu atenție. Păr șaten, ochi verzi, tenul alb. Îmi cobor privirea spre gâtul ei și văd că poartă un lănțișor. Acesta se termină cu un pandativ în formă de inimioară. Mijesc ochii pentru a descifra ce scrie. Rămân puțin surprinsă. ,,V&D" Victoria și Daniel! Ea este Victoria. Brusc îmi fuge gândul fa fotografia bunicii. În acea fotografie purta acelaș lănțișor.
-Știu ce se petrece, spune cealaltă fată încet.
Bănuiesc că aceasta este Anna. Nu știu de ce, dar am sentimentul că Victoria m-a chemat aici. Păr blond, ochi căprui, pistrui. Să fie oare ea Anna?! Și la ce se referea? Știa despre demoni? Cum era posibil? Era și ea unul sau era o poartă?
-Ai încredere în mine! îi spune aceasta Victoriei.
Îi întinde o cutiuță neagră. Curiozitatea îmi dispare repede dându-mi singură seama ce se află înăuntru. Inelul! Cât de important era? De ce insistă să i-l dea?
-De unde îl ai? întreabă Victoria.
-Sursele mele. Să ai grijă de el. Vor încerca să-l ia.
-Ei?
-Știi despre cine vorbesc. Nu sunt de încredere, deci să nu te lași convinsă.
-Tu... Au vorbit și cu tine?
-Sigur că nu. Vorbesc doar cu cei pe care-i pot folosi. Ai grijă cum îl folosești. E fosrte puternic.
Anna se ridică și iese din cameră. Victoria rămâne pe gânduri. Deschide cutia și privește ce e înăuntru câteva momente, apoi o închide și o aruncă în sertarul noptierei. Se întinde și privește tavanul. Brusc ea nu mai este în pat. Sunt eu. Nu mă văd acolo, ci sunt acolo. Mă trezesc în patul ei. Shawn e întins la picioarele mele. Îmi dau seama ce se întîmplă. Oboseala ne-a nimicit șiam adormit.
Dar ce e cu visul? O simplă amintire a ei? O scenă pe care a vrut să o văd? Comunică cu mine? Oare vrea să ne ajute? Ce vrea să-mi spună? Îl trezesc pe Shawn și-i povestesc visul amănunțit.
-Ce crezi? îl întreb la final.
-Tu crezi că vrea să te ajute? spune uitându-se în sertarul noptierei. E gol.
-Doar nu credeai că-l vei găsi aici?! Poate că l-au luat ei.
-Zici că era puternic...
-Așa zicea Anna. Zicea că o să o protejeze.
-Nu cred că l-au luat. Ar fi trebuit să fie mult mai puternici.
-Ce știi tu despre toate astea?
-Știu la fel de puține ca tine.
-Cum zici tu.
M-am dat jos din pat și m-am uitat dedesupt. Îtr-un colț întunecat, lângă perete se afla o cutie mare de lemn, un cufăr.
-Shawn, ajută-mă să o scot! spun arătând spre ea.
O scoate și o privim cu atenție. Un cufăr mare, din lemn, cu simboluri sculptate. Era închis cu un lacăt imens. Inima îmi bate cu putere de parcă ar vrea să-mi părăseascăn trupul. Ce vom găsi? Ce se află înăuntru? Să fie oare inelul? Oare este atât de ușor?
CITEȘTI
Dincolo De Lumină
FantasyPoveste veche scrisă de o puștoaică de 15 ani. Neterminată. Necontinuată. Necorectată. Nu mai există șanse pentru ea. Păstrată doar pentru a observa evoluția mea în timp. Cele câteva capitole conțin parcursul unei fete debusolate care află lucruri a...