SURPRISE! or not III

844 70 22
                                    

- Maggie -

Kerülni a tömeget Tommal és Benedicttel az oldalamon szinte lehetetlen volt. Mindenütt paparazzik és rajongók sokasága vett körül minket, miután leszálltunk a gépről. Őszintén szólva a repülés nem lett a szívem csücske ezután sem. Bár kétlem, hogy valaha az lenne.

- Pillanatokon belűl találkozni fogsz a testvéremmel! - mondta lelkesen Tom, de nem igazán értettem. Miért találkoznék a testvérével?

- Úgy érti, hogy Chris Hemsworthel - magyarázta Ben, gondolom az értetlen fejem láttán. Így pedig már egyből világos volt. Csak Chris Hemsworth. Várjunk... Mivan?!

Fel sem tudtam fogni az egész helyzetet, mikor Tom szélesen elmosolyodott mellettem és nagy öleléssel üdvözölt egy férfit.

Hát igen ez a férfi nem volt más mint Chris

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hát igen ez a férfi nem volt más mint Chris. Aranyhaj és társai. Én pedig nagyranyílt szemekkel bámultam, mert hát nem ronda. Na jó ez gyenge kifejezés. Chris Hemsworth iszonyú helyes, csak úgy mint a másik kettő akikkel érkeztem.

- Szervusz Tom! - köszöntötte az emlitettet széles mosollyal, aztán Bennel is kezetrázott és megölelte.

- Örülök, hogy újra látlak Chris! Bemutatnék valakit... - kezdte Tom és megfogta a derekam, hogy közelebb húzzon. Rohadtélet rohadtélet rohadtélet! Jaj gyerünk Maggie egy sziát nyögj ki! Vagy magáznom kéne? Mi van ha magázom és megsértődik? Inkább tegeznem kéne, hisz egy korúak vagyunk. Na igen, de először Tomot is magáztam. Áh tudom már... totál fogyatékos vagyok!

- Hello, a nevem Chris Hemsworth, de ezt bizonyára tudod - mosolygott kedvesen és felém nyújtotta a kezét. Minden bizonnyal kezet akart fogni, mert ilyenkor ez szokás, de mivel nekem elgurult a bogyóm (sőt nem is volt lmao) csak simán belecsaptam. Értitek lepacsiztam vele. Három értetlen pillantás volt a jutalmam.

- Baszki, bocsi ne haragudj csak eléggé zavarban vagyok és a gép is összerázott meg az időeltolódás és.... - kezdtem el hadarni mire Chrisből kitőrt a nevetés.

- Rég nem mulattam ilyen jól semmin - mondta kicsordult könnyeit törölgetve. Tom és Benedict is nyilván röhögtek és végül belőlem is előtört.

- Maggie Dazzling vagyok - szólaltam meg miután kissé lecsillapodtunk. Chris csak kedvesen mosolygott, majd átkarolta a vàllam és elkezdett a egy autó irányába terelni.

- Nos Maggie, Tom elég szerencsés - mondta és nem is tudta volna leplezni örömét.

- Mi nem... Nem vagyunk együtt... - motyogtam, mire ő csodálkozva nézett rám, majd legyintett.

- Ez már csak idő kérdése, abból megállapítva, ahogy egymást nézitek.

Hát Chris elég hamar megfejtette a nyilvánvalót, de nem akarom elkiabálni. Bármi lehet.

Beültünk a kocsiba Chris a kormányhoz, Benedict az anyósülésre , én hátra középre mellém pedig szorosan Tom. Kezét a térdemen pihentette, ami egyáltalan nem zavart (ugyan Mags még jo hogy nem baszki), de érintésére megremegtem. Nem sokkal később pedig elértünk egy szállodáig, ami elképesztően nézett ki. A halban hatalmas belmagasság, szökőkút, kávézó és ugye a recepció. Hamar megkaptuk a szobáinkat én kaptam egyet külön Tom és Bené mellett. Chris pedig egy emelettel feljebb van. Felfelé vittük a csomagjainkat, vagyis csak próbáltuk, mert a lift Bennel és Chrissel megtelt így nekünk Tommal másikat kellett keresnünk. A mellette lévő üresnek bizonyult ezért gyorsan befutottunk egy megnyomtuk a 10. emeletre vezető gombot.

Egymás mellett álltunk és a lift ajtaját szuggeráltuk. Kínos csend állt be, amit nem is tudtam mivel kéne megtörnöm, de ezzel úgy látszik egyedül voltam.

- Ahj Maggie - kezdte Tom és fogalmam sem volt mit a baj. - Elveszed az eszem.

Monda és lassan nekinyomott a falnak. Egyik kezével megfogta az arcom másikkal pedig átkarolta a derekam. Homlokát az enyémnek támasztotta és itt már biztos voltam benne, hogy nem vagyok számára érdektelen olyan értelemben. Hüvelykujjával végigszántott az arcélemen és alsó ajkamon. Halványan elmosolyodott és felém hajolt....

Aztán mivel ez nem az a tipik tini-story és amúgy sem tinikről szól, pont akkor állt meg a lift és nyílt ki az ajtó. Azon túl pedig egy fülig érő mosollyal felszerelkezett Benedict. Pompás.

Tom egy tizedmásodperc alatt engedett el, ránézett Benre és már szólásra nyitotta a száját, de csak megrázta a fejét és elment

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tom egy tizedmásodperc alatt engedett el, ránézett Benre és már szólásra nyitotta a száját, de csak megrázta a fejét és elment. Benedict nevetve utána én pedig eltökéltem, hogy megkeresem a szobám veszek egy hidegzuhanyt és nem leszek nyálasan romantikus, mert az szenvedés. Tehát én is csak megráztam a fejem és bőröndöm magam után húzva slattyogtam el a szobámba.

Csoda Where stories live. Discover now