20

377 32 0
                                    



1 hét telt el mióta Susan elment az első kemó kezelésére. Én szinte minden percemet vele szeretném tölteni, de ő folyton elzavar, hogy éljem a saját életemet. Mikor megláttam, hogy Susan haja helyén csak egy kendő van majdnem elsírtam magam. Gyönyörű mézbarna fürtjei oda lettek.

Most Dasyvel vagyunk ugyan abban a kisboltban ahol először találkoztunk és a lány válogat a rengeteg babkonzerv között. Nem értem, hogy itt az emberek hova vesznek ennyit. Dasy azt mondta, hogy a bátyja Daniell kérte, mert ebből szeretne főzni valamit. Biztos fejlődött mivel Dasynek egyszer azért kellet haza mennie, mert nem tudta bekapcsolni a sütőt.

- Gyere meg vagyunk. – szólt a barátnőm.

Kifizette majd elindultunk hozzájuk.

Egy nagyon szép házban és óriási házban laktak. Az egyetlen dolog, amivel még fokozni lehetett volna, ha a tengerparton van, de a tengerre a kilátás még innen is csodálatos.

- Daniell! – kiáltotta Dasy amint belépett az ajtón.

- Igen? – kérdezte és kidugta a fejét a konyhából.

A hajában mintha liszt csíkok kerültek volna.

- Jó látni bátyó, hogy a főzés tudásod még mindig nem fejlődött. – mondja a szőke lány és oda megy, majd kidörzsöli Daniell hajából.

- Segítsünk? – kérdezem.

- Nem kell, megoldom. – mondja

Dasy csak megvonja a vállát és elindulunk az emeletre. A szobájába érve egyből bekapcsolja az xboxát és a kezembe nyom egy konzolt.

- Kit szeretnél most megölni? Zombikat vagy orkokat? – kérdi

- Ez kérdés?

- Akkor legyen Left 4 – mondja nevetve.

Már egy ideje csendben játszunk, amikor a mellettem ülő megtöri a csendet.

- Ma lesz, egy buli eljössz?

Habozok.

- Tudom, hogy Susan miatt ki se dugnád a fejed a lakásból nem, hogy még éjszaka, de nem töltheted az egész nyarat Susan mellet. Sőt mi több nem is tudnád, mivel ha rájönne, hogy miatta nem mész soha sehová akkor páros lábbal rugdosna el egy buliba. – mondja

- Most is itt vagyok.

- Mert Susan a korházban van, ha nem ott lenne te se lennél itt.

Igaza van. De nem vallom, be neki bár szerintem az arcomról elég könnyen le tudja olvasni, hogy mit gondolok. De akkor is az olyan nagy baj ha Susannal szeretnék tölteni egy kis időt, amíg még, tehetem?

- Úgy hogy én azt javaslom, hogy gyere el Susan úgy sem szereti, ha otthon, vagy amikor neki kezelése volt.

- De...

- Semmi, de eljössz és kész – vág a szavamba.

- Jó rendben van.

- Egyébként is ott lesz Mike. – mondja

Mikéval nem tudom hányadán állunk egymással. Egyszer olyan mintha a legjobb barátom lenne máskor meg már sokkal több. Bár csak köztünk is olyan egyszerűen mennének a dolgok, mint Dasy és Nicó között. De nem szeretnék kapcsolatot mivel eddig mindig én jártam pórul és Mikével sem lenne másképp. Ő is olyan, mint a többi pasi.

VisszatérésWhere stories live. Discover now