35

195 20 2
                                    


A mankóm segítségével felmentem az emeletre. Mikera a szobámban találtam rá és meglepetésemre Susannal beszélgettek. Még éppen nem láttak meg. Nem mentem be, mert Susan remekül bánik az emberekkel és talán ő tud rá hatni. Szóval fogtam magamat és lementem a földszintre, hogy ne zavarjam őket. Felhívtam apát és megkérdeztem Mr. Peterson telefonszámát majd felhívtam és azt mondta, hogy holnap reggel eljön hozzám és még a kihallgatás előtt átbeszéljük a történteket.

Nagyon vágytam arra, hogy felmenjek és kihallgassam Mike és Susan beszélgetését, de tudom, hogy nem kéne. Ezért, hogy lefoglaljam magam neki álltam főzni. Húslevest és spagettit csináltam. Már dél van de Susan és Mike még mindig nem jöttek le, de lehet, hogy Susan csak vissza ment a szobájába lepihenni.

Jó ideig ültem a konyhaasztalnál mire Mike lejött. Az az arcáról nem tudtam leolvasni semmi érzelmet. Amint meg látta, hogy ott ülök elfordította a tekintetét és kiment a házból.

Oké ez furcsa volt nagyon furcsa. Vajon Susan mit mondhatott neki? Ki kell derítenem. Úgy hogy kimertem egy tányér levest és egy adag spagettit egy másik tányérra majd felvittem a szobájába.

Kopogás nélkül léptem be a szobájába. Susan a fésülködő asztalánál ült és az ajtót nézte. Mintha tudta volna, hogy jövök.

- Már vártam mikor toppansz be és kihallgass, hogy mit beszéltem Mikevel. – mondta mosolyogva, amitől a szeménél elő jöttek a nevető ráncai.

- Hát akkor elmondod? – kérdeztem é letettem elé a tálcát.

- Tudod ez egy elég bizalmas beszélgetés, de annyit talán elárulhatok, hogy vele nem igazán törődtek a szülei. Mindig bébiszitter vigyázott rá és folyton le volt passzolva. Szóval nem volt túl jó gyerekkora. Aztán a barátai vagyis Ashék voltak a támaszai, de velük se volt olyan boldog és ekkor talált rá a drogokra. Majd a barátai miatt leszokott és itt jöttél te be a képbe. Ha jól értelmeztem, akkor téged valamiféle ajándéknak, csodának jutalomnak vagy nem is tudom, minek tekint. Mivel pont a leszokása után találkozott veled és az a fiú tényleg csodál téged. Nem akar elveszíteni soha és most megijedt, hogy ez lesz és ezért kezdett el újra drogozni. Szerintem ő egy remek ember ne hagyd veszni. – mondta majd neki kezdett a levesnek.

Miattam kezdte el újra. Basszus. Ezt nagyon elcsesztem. Nagyon, de nagyon.

Ő egy kiváló fogás, mint pasi és tudom, hogy boldog lehetnék vele, de ott van valaki más is. Pontosabban Ash...

- Mind gondolkozol? Kin? – szakította meg a gondolatmenetemet Susan

- Tudod, van valaki, aki iránt nem tudom, mit érzek és a baj az, hogy ő nem Mike. Ez mind akkor kezdődött, amikor az interjú előtt elmentünk bulizni, vagyis én akkor vettem észre, hogy más velem, mint a többi lánnyal. Ő volt az, aki haza hozott Portlandből. És valahogy nem tudom, mit érzek iránta. Ha vele vagyok, úgy érzem, mintha megcsalnám Mikeot, pedig nem is vagyunk egy pár hivatalosan, de mégis olyan.

- Csak azt az egyet tudom neked tanácsolni, hogy bármelyikőjüket is választod. Úgy is megbántod a másikat. Szóval válassz jól, mert onnan már nem tudsz vissza táncolni, hogy mégsem őt akarom. – mondta Susan.

- Köszi ez igazán megnyugtató. De azért Asht csak simán megbántanám, de Mike még komolyabban drogozni kezdene.

- Ez igazán szemétnek fog hangzani, de még ha miattad is teszi, ő választotta az az ő döntése.

- Rendben. De most beszéljünk rólad, hogy vagy? – kérdeztem.

- Jól, mint mindig. – Mondta mosolyogva.

VisszatérésWhere stories live. Discover now