""""" Eλσα Ρον: Περασε μια ωρα που ο Βικτωρας ειναι στο χειρουργειο. Ειμαι μονη μου σε εναν αδειο και κρυο διαδρομο νοσκοκομειου. Τα δακρυα κυλουν στα μαγουλα μου. Τι να εγινε με τον Σεργιο; Αραγε ο Νικος πηρε την αστυνομια εγκαιρα η του ξεφυγε; Αν ξεφυγε θα δημοσιευσει σιγουρα τις φωτογραφιες μου. Και μετα εγω θα τρεχω και δεν θα φτανω...Το τηλεφωνο μου χτυπα. Ο Νικος επιτελους!
📱
- Ελα Νικο! Τι εγινε;
- Ελσα μου ολα καλα ειναι μην ανυσηχεις πια! Ολα τελειωσαν!
- τι εννοεις; Τον πιασανε;
- Ναι τον κρατησα αναισθητο μεχρι να ερθει η αστυνομια και τον μπουζουριασανε..Δεν κινδυνευεις πια! και κανενα αλλο κοριτσι !
- αχ... δεν ξερεις ποσο αναγκη ειχα να το ακουσω αυτο... σ ευχαριστω..για ολα...αν δεν ησουν εσυ
- σσσς.. μην πεις αλλα..που εισαι τωρα σε ποιο νοσοκομειο;
- στο κεντρικο το μεγαλο.. ελα θα με βρεις στον τριτο οροφο στο βαθος..
- ενταξει ειμαι καθ οδον.. γεια..
- γεια..
📱
... μετα απο 10 λεπτα ο Νικος ηταν εκει. Ο Βικτωρας βγηκε απο την εντατικη και τον βαλανε σε δωματιο. Εκατον δεκαοχτω ο αριθμος. Κοιμηθηκα εκει μαζι του στο διπλανο κρεβατι. Δεν καταλαβα ποτε με πηρε ο υπνος και ποτε ξημερωσε. Ο Βικτωρας κοιμαται ακομη. Εχει γαζες τυλιγμενες γυρω απο το σωμα του και ορο στο χερι του. Ειναι χλωμος και κατακοπος...Μετα απο 20 λεπτα ο Νικος ηρθε. Θα κατσει μαζι του ολο το πρωι ωστε εγω να παω να ξεκουραστω... Επιστρεφω στο σπιτι.
<< Ελσα! >> με φωναζουν η Λυδια και η Αννα.
<< καλημερα >> λεω κουρασμενα.
<< που ησουν ολη νυχτα;>>
<< καθιστε λιγο, πρεπει να μιλησουμε..>>
<< τι εγινε;>>
Καθομαστε ολες στο σαλονι. Με κοιτουν ανυσηχες.
<< Χθες δεχτηκα ενα μηνυμα απο τον 'κατακτητη' ....>>
<< ποιον κατακτητη; >> ρωτα η Αννα..
<< ναι αυτον που σκεφτηκες Αννα... >> τους δειχνω το μηνυμα..και εξιστορω τα γεγονοτα.
<< παμε στο νοσοκομειο ΤΩΡΑ! >> διαταζει η Λυδια...
<< ειναι ο Νικος εκει τωρα... θα ηταν καλυτερα να πας μετα το σχολειο..>>
<< Ελσα ειναι ο αδερφος μου ! Θα παω τωρα! >>
<< καλα αν αυτο θες...>>
<< δεν θα επαιρνα την αδεια σου ουτως η αλλως..>> σηκωνεται και φευγει φανερα ενοχλημενη.
<< ποσο ασχημα ειναι ο Βικτωρας;>> με ρωτα η Αννα..
<< θα γινει καλα.. θελει αρκετο καιρο να επουλωθει το κοψιμο, του εκαναν ραμματα, καταλαβαινεις...>>
<< απλα χαιρομαι που τελειωσε αδερφουλα...>> με αγκαλιαζει..Κλαιμε μαζι..
<< Αννουλα μου πρεπει να πας σχολειο τωρα.. εγω θα μεινω εδω να ξεκουραστω..>>
<< ενταξει...θα εισαι καλα μονη σου; >>
<< ναι μην ανυσηχεις, θα φαω κατι και θα κοιμηθω...>>
<< η μαμα και ο Πετρος τα ξερουν ολα αυτα;>>
<< οχι... δεν θελω να τους χαλασω το ταξιδι τους... αφου ο Βικτωρας ειναι καλα δεν χρειαζεται να το μαθουν τωρα..>>
<< καλα, εσυ ξερεις...αντε φευγω εγω τωρα..>>
<< καλο μαθημα..>> μου χαμογελαει και φευγει. Κανω ενα χαλαρωτικο αφρολουτρο... Μετα πηγαινω στο κρεβατι μου και αποκοιμιεμαι... """"
YOU ARE READING
"ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΝΑΠΝΟΗΣ"
Teen FictionO Πετρος Αποστολιδης, ενας πλουσιος επειχηρηματιας, εχει χασει την γυναικα του Μαργαριτα απο καρκινο και εχει μεινει με τα δυο παιδια του Βικτωρα και Λυδια. Η Eμανουελλα Γεωργιου, μια απλη φουρναρισσα, παρατημενη απο τον συζυγο της, ζει στην Αθηνα...