Chapter 27

31 2 0
                                    

""""   Nικος Pov : Σήμερα ειναι η μέρα του μουσικου διαγωνισμού.. Αλλά εγώ δεν νιώθω έτοιμος ... Ειμαι πολυ αγχωμενος ειδικα μετα απο ολα οσα συνεβησαν χτες το βραδυ.. Αρχικα σκέφτηκα πως η κοπέλα μου μπορει να με βοηθήσει να χαλαρωσω διοτι και εχθες χαλια ημουν..Την χρειαζομουν.. Έτσι της τηλεφωνησα γύρω στις 1 τα μεσανυχτα. Εκείνη ανυσηχησε και όταν της πρότεινα να έρθει απ το σπίτι μου δέχτηκε. Δεν ήθελα να την αναστάτωσω αλλά το έκανα και αισθάνομαι σαν βλακας...   """"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
""""   Ελσα Ρον:  Χθες το βράδυ ο Nικος με ανυσηχησε τόσο πολύ με ολα αυτά τα κουλά που μου έλεγε στο τηλέφωνο και έτσι όταν μου είπε να πάω από κει πηγα αμεσως. Βασικά, δεν το έκανα μόνο επειδή ανυσηχουσα... Για να λέμε και την αλήθεια, δεν μπορούσα να κοιμηθώ όλο το βράδυ σκεφτομενη τον Βικτωρ και ήθελα να πάω στον Nικο για να ξεχάστω...Ευτυχως κατάφερα να φύγω απ το σπίτι χωρίς να με πάρεις κάνεις χαμπάρι. Φοβόμουν τόσο πολύ που περπατουσα στους δρόμους τέτοια ώρα ολομοναχη. Τελικα έφτασα στο σπίτι του...  """"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
""""   Nικος Pov : Δόξα τω θεο η Eλσα έφτασε στο σπίτι μου σωα και αβλαβης.. Ήμουν μόνος μου στο σπίτι διότι οι γονείς μου λειπουν σε επαγγελματικο ταξίδι. Τέλος πάντων η κατάσταση μετά από λίγο έγινε πολύ περίεργη και εγώ με την Eλσα είμασταν στο κρεβάτι μου...   """""

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
""""   Ελσα Ρον: Και έτσι με λίγα λόγια χωρίς να το καταλάβω καταλήξαμε να φιλιομαστε στο κρεβάτι του. Έκανε πράγματα και κινήσεις τόσο βιαστικα και αποτομα που εγώ άρχισα να νιώθω αβολα... Φυσικα και δεν ήμουν έτοιμη να κάνω αυτό το μεγάλο βήμα στην ζωή μου ακόμα και ενιωθα πως ο Nικος δεν ήταν ο κατάλληλος για να αρχίσω.. Έτσι, ξαφνικά καθώς με φίλουσε, μου ήρθε η εικόνα του Βικτωρα μαζι μου εξω απο το αμάξι του. Η εικονα ηταν τοσο εντονη , λες και ονειρευομουν ξυπνια...και τον εσπρωξα..<< Τι έγινε;>> με ρωτησε.
<< συγγνώμη... Αλλά δεν μπορώ....>>
<< Μα Eλσα, σε χρειάζομαι απόψε>> ειπα και προσπαθησε να με ξαναφιλησει. Τον χαστουκισα.
<< ΟΧΙ! ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ, ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΤΟΙΜΗ ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΚΟΜΑ ΓΑΜΩΤΟ! ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ;>>
<< Σε παρακαλώ, καντο για μένα, Είμαι όλος δικός σου!>>
<< Εγώ όμως όχι! >> σηκωθηκα, μαζεψα την ζακετα μου και το μπουφαν μου απο το πατωμα ,πηρα το κινητο μου και εφυγα... Ειμαι τόσο θυμωμενη μαζί του.. Δεν σέβαστηκε τις επιθυμίες μου! Προσπάθησε να με αναγκασει να κάνω σεξ ενώ δεν ήθελα! Έτσι, έφυγα απ το σπίτι του φοβισμένη... Και πάλι καλά έφτασα στο σπίτι μου ανεπαφη... Η ώρα ήταν 2μισι.Απλα πηγα και μισανοιξα αθορυβα την πορτα του δωματιου του Βικτωρα..Κοιμοταν σαν πουλακι.. Μετα κατεβηκα κατω και ανοιξα την τελοραση..Εβαλα ενα ποτηρακι κρασι να πιω.. Δεν καταλαβα ποτε αποκοιμηθηκα...   """""

&quot;ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΝΑΠΝΟΗΣ&quot;Where stories live. Discover now