Μόλις τον βλέπω με πιάνει έντονη ταχυκαρδία και χάνω τα λόγια μου. Το βλέμμα του με καίει καθώς έρχεται χαμογελαστός προς το μέρος μου, με σκοπό να συστηθούμε. Στέκεται μπροστά μου και τείνει το χέρι του.
Κάνε κάτι, κάνε κάτι, διατάζω τον εαυτό μου. Τι έχω πάθει; Δεν μου έχει ξανασυμβεί ποτέ αυτό, ούτε καν με τον τέσσερα χρόνια σύντροφό μου, Μίλτο. Από πίσω μου ο Στράτος με σκουντάει και παίρνω μπροστά. Του δίνω το χέρι μου και ηλεκτριζόμαστε και δυο αφήνοντας τα χέρια μας.«Η ατμόσφαιρα ηλεκτρισμένη…», τραγουδάει πίσω μου ο Στράτος και θέλω να τον σκουντήξω για να σταματήσει, αλλά δεν μπορώ. Νιώθω παγιδευμένη στο βλέμμα του.
«Άρης, αλλά υποθέτω το ξέρεις!», μου λέει χαμογελαστά.
«Μελίνα». Δίνουμε ξανά τα χέρια και ηλεκτριζόμαστε ακόμα μια φορά.
«Εντάξει αυτό δεν μου έχει ξανασυμβεί, θα είμαστε ένα εκρηκτικό ζευγάρι, απ’ ότι φαίνεται».
«Μάλλον».
«Λοιπόν με τους περισσότερους έχω ξανασυνεργαστεί. Με σένα πρώτη φορά. Θα μου επιτρέψεις να σου πω πως είσαι πανέμορφη και ξεχωριστή. Δεν ξέρω… το χάλκινο χρώμα των μαλλιών σου, τα γαλάζια μάτια σου; Χαίρομαι πραγματικά που θα είσαι εσύ η συμπρωταγωνίστριά μου».
«Κι εγώ χαίρομαι», μου ξεφεύγει αναστενάζοντας και τον βλέπω να χαμογελάει ξανά μειδιώντας. Έχει το πιο εντυπωσιακό χαμόγελο. Δεν είναι ωραίος, είναι… πώς να το πω, γοητευτικός. Και όταν γελάει μου λύνονται τα πόδια. Ειλικρινά, πρώτη φορά μου συμβαίνει αυτό και σαν ηθοποιός που είμαι έχω συνηθίσει να συναναστρέφομαι με ωραίους άντρες.
Έχει μαύρα κοντά μαλλιά, μαύρα σαν κάρβουνο μάτια που πετάνε φωτιές, σαρκώδη χείλη για φίλημα, τέλεια μύτη, αξύριστος, 1,90 ύψος, ωραίο σώμα και από τα μπράτσα του φαίνεται πως είναι γυμνασμένος. Φοράει λινό μπεζ παντελόνι και λευκό πόλο μπλουζάκι. Από το αριστερό μανίκι της μπλούζας, ξεπροβάλει το τελείωμα ενός τατουάζ. Είμαι πολύ περίεργη να δω και το υπόλοιπο.
Είναι μέσα Αυγούστου και η θερμοκρασία είναι στα ύψη. Αν και μέσα στο στούντιο υπάρχει κλιματισμός, εμένα τα κορμί μου έχει πάρει φωτιά και νιώθω να ιδρώνω. Σήμερα έχουμε τη πρώτη συνάντηση, όλο το κάστ της σειράς, για να γνωριστούμε, μέχρι να αρχίσουν τα γυρίσματα σε δυο βδομάδες.
«Τέλεια, γιατί όπως καταλαβαίνεις, λόγω γυρισμάτων θα περνάμε ατελείωτες ώρες μαζί. Είναι σημαντικό να υπάρχει ωραίο κλίμα μεταξύ μας και νομίζω πως δεν θα έχουμε πρόβλημα. Στράτο τι κάνεις;», λέει και απευθύνεται στο κολλητό και ηθοποιό φίλο μου.
YOU ARE READING
ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΜΕΡΕΣ... (Book 1)
Teen FictionΗ Μελίνα είναι ανερχόμενη ηθοποιός. Στη νέα της δουλειά συναντά τον Άρη, συμπρωταγωνιστή της και χανει τη γη κατω απο τα πόδια της. Το πρόβλημα είναι Πώς θα καταφέρει να υποδυθεί τον ρόλο της οταν η καρδιά της χτυπαει σαν τρελή κοντά του;