Κεφάλαιο 35

1.1K 111 10
                                    

Όπως συζητάμε με τα παιδιά πριν μπούμε στην αίθουσα και είμαι απόλυτα ευτυχισμένος γι’ αυτή τη βραδιά και που δίπλα μου έχω τη Μελίνα, ακούω πίσω μου τη φωνή της Βέρας κι έπειτα χωρίς να το καταλάβω βρίσκομαι να φιλιέμαι μαζί της. Τα φλας των δημοσιογράφων παίρνουν φωτιά ξανά.

«Συγνώμη που άργησα μωρό μου», λέει καθώς μ’ αφήνει, πλέκει τα δάκτυλά της με τα δικά μου.

«Καλησπέρα παιδιά τι κάνετε;», ρωτάει τους υπόλοιπους κι εγώ στρέφομαι στη Μελίνα η οποία είναι διαλυμένη και το δείχνει φανερά.

Με κοιτάζει με απογοήτευση και αφού χαιρετάει τη Βέρα, την παίρνει η Αγγελική από το χέρι και πάνε μέσα.

Λίγη ώρα μετά μας ειδοποιούν πως πρέπει να μπούμε κι εμείς. Πάντα με τη Βέρα δίπλα μου περνάμε μέσα. Η Μελίνα είναι φανερά συγχυσμένη. Η βραδιά αρχίζει καθώς αρχίζουν να μοιράζονται τα πρώτα βραβεία.

«Συγνώμη να περάσω;», ακούω κάποιον και σηκώνοντας το βλέμμα μου βλέπω το Μίλτο. Εγκεφαλικό νούμερο δυο. Κανείς άλλος θα έρθει σήμερα;;;

«Καλησπέρα, ναι βεβαίως!», απαντώ ευγενικά, ενώ ξαφνικά αισθάνομαι μια φαγούρα στα χέρια μου και αρχίζω να τα τρίβω μεταξύ τους. Τον βλέπω να κάθεται δίπλα στη Μελίνα κι εκείνη να τον κοιτάζει κεραυνοβολημένη.

Όλο και καλυτερεύει η βραδιά και δεν ξέρω ποιον θα δείρω από τα νεύρα που έχω.
Ενώ περίμενα τόσο πολύ αυτή τη μέρα και τώρα εύχομαι να τελειώσει όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

«Και φτάνουμε στα τρία τελευταία και μεγάλα βραβεία της βραδιάς», ακούω τον εκφωνητή να λέει, «η καλύτερα σειρά για τη χρονιά που μας πέρασε. Πάμε να δούμε τις υποψηφιότητες».

Παίζετε το σχετικό βίντεο και βλέπω με απόλυτη προσοχή το τρέιλερ της δικής μας σειράς, κάνοντας μια σύντομη αναδρομή στο μυαλό μου σε όλα όσα ζήσαμε φέτος.

Ο εκφωνητής ανακοινώνει πως είμαστε η νικήτρια σειρά και όλοι μαζί σηκωνόμαστε για να πάρουμε το βραβείο, το οποίο φυσικά ανήκει στην Μυρτώ τη σεναριογράφο μας.

Η Μελίνα δεν με κοιτάζει καθόλου και φαίνεται ιδιαίτερα μαγκωμένη. Φυσικά χαμογελάει και λάμπει καθώς είναι πανέμορφη, αλλά το χαμόγελο της είναι ψεύτικο. Πηγαίνουμε στις θέσεις μας αφού χαιρόμαστε το χειροκρότημα του κοινού.

«Συνεχίζουμε με τα δυο τελευταία βραβεία, καλύτερου και καλύτερης ηθοποιού. Μπορώ να πω πως είχαμε αρκετούς υποψήφιους γι’ αυτή τη θέση, αλλά τη καρδιά σας κέρδισε με διαφορά ένα τηλεοπτικό ζευγάρι νέο, που έχει πάρει τα μυαλά όλων μας. Μιλάμε φυσικά για τον Άρη Αλαβάνο και τη Μελίνα Νικολάου».

ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΜΕΡΕΣ... (Book 1)Where stories live. Discover now