Ακολουθεί σουπερ hot κεφαλαιο....
Στεκόμαστε απέναντι ο ένας από τον άλλο και κοιταζόμαστε.
Καταλαβαίνει πως έκλαιγα. Με το βλέμμα του με ρωτάει γιατί; Εγώ είμαι τόσο στεναχωρημένη με όλα αυτά.Τον θέλω σαν τρελή και παρόλα αυτά υποφέρω. Για όλα αυτά που μας χωρίζουν, γιατί με μπερδεύει με τη συμπεριφορά του.
Περνάει το χέρι του στη μέση μου και με τραβάει πάνω του, ενώ με το άλλο με πιάνει από το σβέρκο και με φιλάει ξαφνιάζοντάς με.
Σηκώνομαι στις μύτες και τυλίγω τα χέρια μου γύρω από το λαιμό του απελπισμένη για εκείνον. Με αγκαλιάζει σφιχτά. Η γλώσσα του αγγίζει τα χείλη μου κι εγώ τ’ ανοίγω για να τη συναντήσω.
Με φιλάει αργά και τρυφερά, σαν να προσπαθεί να μην με πληγώσει. Τα χείλη του είναι τόσο απαλά και μυρίζει τόσο ωραία. Όλες οι αισθήσεις μου έχουν γεμίσει από τον Άρη.
Η αφή, η γεύση, η ακοή, η όραση, το άρωμα του που με τρελαίνει. Σταματάει το φιλί και με κοιτάζει γλυκά στα μάτια.
«Κουράστηκα να έχω βρει το άλλο μου μισό και να είμαι μακριά του!»
«Άρη…».
Βάζω το πρόσωπό μου στο λαιμό του και παίρνω μια βαθιά ανάσα. Κάνει κι εκείνος το ίδιο. Εισπνέει βαθιά και αρχίζει να με φιλάει ξανά. Η γλώσσα του κάνει κύκλους πάνω στο λαιμό μου. Κρατιέμαι από τα μπράτσα του για να μην πέσω.
Με κολλάει πάνω στο τοίχο του διαδρόμου, ενώ συνεχίζει το βασανιστήριο μου στο λοβό του αφτιού μου. Κατεβάζω τα χέρια μου από τα μπράτσα του στη μέση του.
Πιάνω το τελείωμα του πουλόβερ του και το σηκώνω προς τα πάνω. Σταματάει το φιλί όσο χρειάζεται για να το βγάλει.
Έπειτα στρέφει ξανά τη προσοχή του στα χείλη μου. Αυτή τη φορά δεν είναι τόσο συγκρατημένος, με φιλάει παθιασμένα.Μου δαγκώνει τα χείλη, τα πιπιλάει. Εγώ αγγίζω τη γυμνή του πλάτη και τον γδέρνω με τα νύχια μου. Αχ το δέρμα του είναι τόσο απαλό. Με τα δάκτυλά μου διαγράφω το σχέδιο του τατουάζ στο μπράτσο του.
Εκείνος αφήνει τα χείλη μου και κατεβαίνει ξανά στο λαιμό μου. Η επόμενη κίνηση του μου κόβει την ανάσα και με αφήνει πιο ερεθισμένη απ’ όσο έχω νιώσει ποτέ στη ζωή μου.
Φέρνει τις παλάμες του από τη μέση μου στους γλουτούς μου και με χουφτώνει κολλώντας με πάνω στη στύση του.
ESTÁS LEYENDO
ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΜΕΡΕΣ... (Book 1)
Novela JuvenilΗ Μελίνα είναι ανερχόμενη ηθοποιός. Στη νέα της δουλειά συναντά τον Άρη, συμπρωταγωνιστή της και χανει τη γη κατω απο τα πόδια της. Το πρόβλημα είναι Πώς θα καταφέρει να υποδυθεί τον ρόλο της οταν η καρδιά της χτυπαει σαν τρελή κοντά του;