Κεφάλαιο 31

1.3K 109 3
                                    

«Για ακόμα μια φορά σε παραδέχτηκα. Είσαι σατανική γυναίκα Βέρα!», λέει ο Μίλτος και πίνει μια γουλιά από το ποτό του.

«Είχες αμφιβολίες γι’ αυτό;», ρωτάω γελώντας.

«Όχι, αλλά κάθε φορά με εκπλήσσεις. Το δημοσίευμα στην πρωινή εκπομπή δεν άφηνε καμία αμφιβολία για το μεγάλο έρωτα σου με τον Άρη. Ειδικά με το βίντεο που τράβηξε ο πελάτης. Πόσο τυχερή είσαι πια;»

«Καθόλου τυχερή. Θα έπρεπε να έχεις καταλάβει πως δεν αφήνω τα πράγματα στην τύχη τους καλέ μου. Τα καθορίζω μόνη μου. Δικός μου ήταν ο πελάτης και όλα ήταν προσχεδιασμένα. Έτσι όσες καλοβλέπουν τον Άρη, π.χ. Μαρία, ή η δικιά σου να τον ξεχάσουν!»

«Δεν νομίζω να τρέχει κάτι με τη Μελίνα πια, αν ήταν θα το είχα καταλάβει».

«Όπως και να έχει Μίλτο, εγώ θα συνεχίζω να του βάζω τρικλοποδιές. Όλος ο κόσμος θα ξέρεις πως είναι δικός μου!»

Το ταξί μ’ αφήνει λίγο πιο κάτω από το σπίτι, καθώς έχω την ανάγκη να περπατήσω λίγο. Ίσως απλά και να αποφεύγω να γυρίσω. Φοβάμαι, δεν ξέρω σε τι ψυχολογική κατάσταση θα είναι σήμερα ο Μίλτος. Ελπίζω να μην έχει πιει.

Ξαφνικά ένα χέρι με τραβάει από το μπράτσο και προσγειώνομαι πάνω σ’ ένα δυνατό σώμα. Πριν καν δω, ξέρω πως είναι ο Άρης. Το άρωμα του προλαβαίνει την εικόνα του. Σηκώνω το βλέμμα και τον κοιτάζω θυμωμένα.

«Μπες στο αυτοκίνητο πρέπει να μιλήσουμε!»

«Όχι», απαντάω και τον σπρώχνω με όση δύναμη έχω. Συνεχίζω το δρόμο μου, αλλά καθώς είναι πιο επίμονος με σηκώνει στην αγκαλιά του σαν να είμαι τσουβάλι και με βάζει με το ζόρι στο αμάξι. Μου δένει την ζώνη κι έπειτα με καρφώνει με τα μάτια του.

«Θα μιλήσουμε είπα!», κλείνει το μάτι και δεν ξέρω γιατί, αλλά το  άγριο ύφος του αντί να με θυμώνει περισσότερο, με κάνει να τον θέλω σαν τρελή.

Φυσικά δεν δείχνω κάτι, εξάλλου δεν ξεχνώ το χθεσινό του ψέμα και με ποια ήταν. Για να μην σκεφτώ καλύτερα τι έκανε.

Οδηγεί το αυτοκίνητο στη γνωστή παραλία και σταματάει. Έπειτα στρέφεται προς εμένα.

«Και τώρα σ’ ακούω. Ποιος είναι ο λόγος που εξαφανίστηκες όλη μέρα;»

«Δεν ήθελα να σας ενοχλήσω!»

«Σας;», ρωτάει προσπαθώντας να καταλάβει.

«Εσένα και το κορίτσι σου Άρη. Σε παρακαλώ μη με περνάς για ηλίθια!»

ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΜΕΡΕΣ... (Book 1)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora