Έχουμε ξαπλώσει χορτασμένοι από τον έρωτα μας, με κρατάει στην αγκαλιά του, ενώ ταυτόχρονα μου χαϊδεύει τη πλάτη. Έχω ακουμπήσει το κεφάλι μου στο στήθος του και του δίνω μικρά φιλιά. Ο Άρης φοράει μόνο το μποξεράκι του κι εγώ ένα μπλουζάκι και από κάτω το εσώρουχό μου.
Η στιγμή της απόλυτης ευτυχίας έχει περάσει και τώρα στο μυαλό μου έρχονται άσχημες σκέψεις και εικόνες που με πονάνε. Όπως για παράδειγμα το τηλεφώνημα του πριν με τη Μαρία και η σχέση του με τη Βέρα. Ένας φόβος παγώνει το σώμα μου.
«Μελίνα τι συμβαίνει; Μέσα στην απόλυτη ησυχία ακούω το μυαλό σου να δουλεύει πυρετωδώς! Θες να μου μιλήσεις;»
«Φοβάμαι Άρη». Μόλις ακούει τα λόγια μου πιάνει το πρόσωπό μου, το ανασηκώνει αναγκάζοντάς με να τον κοιτάξω.
«Τι;»
«Δεν ξέρω… από τη μια η Μαρία από την άλλη η Βέρα».
«Μελίνα δεν έχεις καταλάβει τίποτα απ’ όσα νιώθω για σένα εεε; Κι όμως εγώ είμαι ξεκάθαρος απέναντί σου, σου έχω πει άπειρες φορές πως με τη Βέρα είμαστε μαζί για τα μάτια του κόσμου. Οι βόλτες μας, οι φωτογραφίες στα περιοδικά, όλα είναι ψέματα».
«Και γιατί είσαι ακόμα μαζί της;»
«Γιατί μπορεί να μην την αγαπάω, όμως την εκτιμώ σαν άνθρωπο. Εσύ δεν μπορούσες να είσαι μαζί μου, μου το ζήτησε σαν χάρη ειδικά τώρα που έχει αρχίσει τα γυρίσματα της νέας της ταινίας. Δεν θέλει να έχει άσχημη προβολή στο κόσμο αν μαθευτεί πως έχουμε χωρίσει. Έτσι δέχτηκα να παίξω αυτό το παιχνίδι».
«Και η Μαρία;»
«Πώς μπορεί να σου έχει περάσει από το μυαλό ότι θέλω άλλη γυναίκα εκτός από σένα μου λες; Εντάξει μπορεί να μην είχαμε πολλές επαφές, αλλά δεν κατάφερα να σου κρυφτώ, με το βλέμμα μου, με το σώμα μου σου έδειχνα πόσο σε θέλω. Δεν μπορούσα να το ελέγξω. Ειδικά μ’ εκείνο το χορό μας».
«Ένιωσα σαν να κάνουμε έρωτα».
«Κάναμε, οι ψυχές μας βίωναν τον απόλυτο έρωτα εκείνη τη στιγμή, δεν μπορεί να μην το ένιωσες κι εσύ!»
«Το ένιωσα Άρη μου!»
«Τότε για πόσο διπρόσωπό μ’ έχεις που πιστεύεις πως κάτι τρέχει με μένα και τη Μαρία; Δεν έχω καρδιά ξενοδοχείο Μελίνα».
«Είναι που ζηλεύω όποια και να είναι δίπλα σου…», παραδέχομαι και τον βλέπω να γελάει.
«Η Μαρία τα έχει με το Στράτο».
«Τι;», ρωτάω και πετάγομαι από την αγκαλιά του.
YOU ARE READING
ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΜΕΡΕΣ... (Book 1)
Teen FictionΗ Μελίνα είναι ανερχόμενη ηθοποιός. Στη νέα της δουλειά συναντά τον Άρη, συμπρωταγωνιστή της και χανει τη γη κατω απο τα πόδια της. Το πρόβλημα είναι Πώς θα καταφέρει να υποδυθεί τον ρόλο της οταν η καρδιά της χτυπαει σαν τρελή κοντά του;