Κεφάλαιο 12

1.3K 130 13
                                    

5 ώρες πριν…

«Βέρα;»

«Πού είσαι Μίλτο; Σ’ ενοχλώ;»

«Είμαι στο Λουτράκι, με τους φίλους μου ξέρεις… αδυναμίες είναι αυτές!»

«Όταν ήρθες και με βρήκες τις προάλλες στο θέατρο, μου είπες να ενώσουμε τις δυνάμεις μας για να τους κρατήσουμε χώρια κι εσύ την αφήνεις να πάει μόνη της στο γάμο; Ξέρεις πως αυτή τη στιγμή έχουν εξαφανιστεί και οι δυο ταυτόχρονα από το γλέντι, ενώ λίγο πριν χόρευαν μαζί μπλουζ; Έπρεπε να έχεις πάει μαζί της!»

«Τι; Κλείσε γυρνάω Αθήνα και ξέρω εγώ πώς να την βάλω στην θέση της. Θα σε ενημερώσω».

Κλείνω το τηλέφωνο και στρέφομαι στους φίλους μου. «Παιδιά εγώ πρέπει να φύγω, θα επιστρέψω σε λίγες ώρες. Προέκυψε κάτι…».

Εξαιτίας της αναγκάζομαι να φύγω ειδικά τώρα που κερδίζω χρήματα. Η ηλίθια θα το πληρώσει ακριβά. Αλλά δεν φταίω, εγώ την είχα προειδοποιήσει. Μην με ρεζιλέψεις.

Από χθες που προβλήθηκε το επεισόδιο τρώω του κόσμου το δούλεμα από τους φίλους μου. Άσε η μάνα μου που κερατά με ανεβάζει, κερατά με κατεβάζει.

Δεν φτάνει λοιπόν που φιλήθηκε μαζί του σαν να το ζούσε, με πήρε τώρα η Βέρα και με φόρτωσε περισσότερο. Η Βέρα ήταν η καλύτερη ιδέα που είχα ποτέ. Όταν τον είδα έξω από το σπίτι μας τις προάλλες, βεβαιώθηκα για το φλερτ μεταξύ τους. Έτσι αποφάσισα να πάρω δραστικά μέτρα. Πήγα στο θέατρο που πρωταγωνιστεί η Βέρα Καλλή και σύντροφος του Άρη και μίλησα μαζί της.

Μου είπε κι εκείνη πως έχει πρόβλημα με τον Άρη, πως είναι απόμακρος από κείνη και πως πλέον δεν την πλησιάζει ερωτικά. Τι άλλη απόδειξη θέλαμε για να βεβαιωθούμε πως κάτι τρέχει μεταξύ τους; Θα μου πεις γιατί δεν τους χωρίζουμε. Όχι, ούτε καν.

Η Βέρα είναι αποφασισμένη να έχει τον Άρη δίπλα της με όποιο κόστος κι εγώ ξέρω πώς να κρατήσω την Μελίνα. Όχι γιατί την αγαπάω ή κάτι τέτοιο, αλλά έχω βολευτεί. Τα λεφτά της τα βγάζει, με συντηρεί μια χαρά κι εγώ δεν χρειάζεται να δουλεύω.

Βέβαια έχω τα σχέδια μου. Τέλος πάντων συμμαχήσαμε με τη Βέρα και είπαμε να κρατήσουμε κρυφή τη σχέση μας και αυτούς τους δυο χώρια.

Έπρεπε να έχω πάει μαζί της στο γάμο, αλλά δεν πίστευα πως μετά το χαστούκι που έφαγε τις προάλλες θα έκανε κάτι κακό. Εκείνη όμως με διέψευσε και τώρα θα το πληρώσει ακριβά.

ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΜΕΡΕΣ... (Book 1)Where stories live. Discover now