Κεφάλαιο 10

1.5K 150 9
                                    

Το Σάββατο το απόγευμα ετοιμάζομαι για να πάω στο γάμο. Προχθές είχαμε το τελευταίο γύρισμα για φέτος κι επίσης χθες προβλήθηκε στη τηλεόραση το επεισόδιο του φιλιού μου με τον Άρη, σπάζοντας ρεκόρ τηλεθέασης.

Ευτυχώς ο Μίλτος έχει φύγει για Λουτράκι κι έτσι σίγουρα δεν θα έχει ασχοληθεί με τη σειρά.

Με τον Άρη όλες αυτές τις μέρες από το βράδυ που ήρθε κάτω από το σπίτι και μετά φερόμαστε σαν παράνομο ζευγαράκι.

Δεν έχουμε καταφέρει να βρεθούμε μόνοι μας φυσικά, παρά μόνο για ελάχιστα δευτερόλεπτα. Τα βράδια μιλάμε συνέχεια με μηνύματα. Είμαστε τόσο απελπισμένα ανυπόμονοι ο ένας για τον άλλον. Θέλουμε έστω μια αγκαλιά.

Αχ Θεέ μου πως θα αντέξω αν τον δω σήμερα με την Βέρα στο γάμο; Δεν κατάφερα να τον ρωτήσω, για την ακρίβεια φοβόμουν την απάντησή του. Καλύτερα όμως ας μην σκέφτομαι έτσι. Ας ασχοληθώ με την εμφάνιση μου.

Ευτυχώς λείπει ο Μίλτος και κυκλοφορώ σπίτι με την άνεση μου. Έχει έρθει η κοπέλα που με χτενίζει και η μακιγιέζ και με ετοιμάζουν. Το μαλλί μου το έχει κάνει μια ανάλαφρη μπούκλα και το βάψιμο μου είναι απλό. Σειρά έχει το ντύσιμο.

Ανοίγω τη ντουλάπα μου και αποφασίζω να βάλω ένα μαύρο εφαρμοστό φόρεμα που δένει στο λαιμό, αφήνοντας τη μισή πλάτη ακάλυπτη κι έχει δυο σκισίματα στο πλάι, από ψηλά στους μηρούς μέχρι κάτω. Μαύρες γόβες στιλέτο και πλέον είμαι έτοιμη.

Φοράω μια αλυσίδα στο χέρι και πάνω στην ώρα μου χτυπάει το κουδούνι ο Στράτος. Ήρθε να με πάρει να πάμε μαζί.

«Ουάου, σε βλέπω όμορφη και περιποιημένη καθημερινά λόγω γυρισμάτων, αλλά σήμερα είσαι εκθαμβωτική! Για ποιον άραγε έκανες τόση ετοιμασία;», ρωτάει ο Στράτος με το που με βλέπει, καθώς ξέρει όλη την ιστορία με τον Άρη.

«Σταμάτα πια!»

«Άντε πάμε, στο αυτοκίνητο περιμένει η Αγγελική. Ποιος τη χάρη μου σήμερα θα συνοδεύομαι από δυο υπέροχες υπάρξεις».

Τον αφήνω να με οδηγήσει στο αμάξι. Χαιρετάω την Αγγελική κι εκείνη μου κάνει τον ίδιο σχολιασμό, πως είμαι πολύ όμορφη και αναρωτιέται ομοίως με τον Στράτο για ποιον να έγινα τόσο όμορφη. Πλέον έχουμε δεθεί πολύ οι τρεις μας. Και οι δυο τους ξέρουν τα πάντα.

Πολλά βράδια καθόμαστε πότε σπίτι της Αγγελικής και πότε του Στράτου και συζητάμε με τις ώρες. Η φιλία που έχουμε αναπτύξει είναι από τα πλέον πιο πολύτιμα αποκτήματα στη ζωή μου.

ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΜΕΡΕΣ... (Book 1)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon