Κεφάλαιο 39

2.5K 131 31
                                    

Έχουν περάσει τρεις μέρες και μου φαίνεται ένας αιώνας. Η καρδιά μου ματώνει από τη στιγμή που της μίλησα για τελευταία φορά, τότε που μ’ έδιωξε από τη ζωή της.

Έφυγα από τη Ελλάδα, ήρθα στη Ρώμη, δεν θέλω τίποτα που να θυμίζει εκείνη. Προς το παρόν μένω σε ξενοδοχείο μέχρι να δω τι θα κάνω.

Πήρα τους γονείς μου να τους ενημερώσω. Η μαμά μου είπε πως με ψάχνει ο Χάρης επειγόντως. Της είπα πως δεν θέλω να μιλήσω σε κανένα.

Μου ζήτησε να μάθει που είμαι, αλλά πάλι δεν της είπα τίποτα. Στο τέλος συμβιβάστηκε με το να την ενημερώνω πως είμαι καλά.

Καλά, χα… τρόπος του λέγειν. Δεν υπάρχει ώρα της μέρας ή της νύχτας που να είμαι νηφάλιος. Όπως τώρα, είναι απόγευμα και είμαι σ’ ένα μπαρ στη πιάτσα Ναβόνα. Πίνω το νούμερο μμμ… δεν θυμάμαι πιο νούμερο ποτού πίνω για σήμερα.

Ξαφνικά με πιάνει ένας πόνος στη καρδιά και η εικόνα της Μελίνας έρχεται στα μάτια μου. Κάτι καρφώνεται στα χέρια μου, νιώθω ένα τσούξιμο αλλά δεν μπορώ να κάνω τίποτα. Φοβάμαι να κάνω το παραμικρό μην την χάσω.

Είναι χάλια, δεν γελάει, μόνο κλαίει και πονάει.
Κάποιος με σκουντάει, μου μιλάνε, τη χάνω και στρέφομαι νευριασμένος σε όποιον μου πήρε τη στιγμή με τη νεράιδα μου. «Your hand is bleeding», μου εξηγεί ο ξένος. Χέστηκα θέλω να του απαντήσω.

Κοιτάζω το χέρι μου. Μάλλον έσπασα το ποτήρι. Τραβάω το γυαλί που είναι χωμένο στη σάρκα μου. Αιμορραγώ, πηγαίνω στο μπάνιο αλλά ο αίμα δεν σταματάει. Με πάνε στο νοσοκομείο όπου φεύγω με μερικά ράμματα.

Δεν με νοιάζει… τίποτα δεν με νοιάζει…

...

Ιούλιος, ένα μήνα μετά…

«Καλημέρα Χαρά»

«Καλημέρα Αγγελική. Πώς είναι σήμερα;»

«Τα ίδια».

Προχωράω και πηγαίνω στο δωμάτιο όπου βρίσκεται η Μελίνα. Η σχέση μου μαζί της ξεκίνησε πριν από ένα μήνα, όταν προσπάθησε να αυτοκτονήσει.

Σώθηκε την τελευταία στιγμή και τότε την ανέλαβα εγώ. Ο Γιώργος, ο γιατρός της και πολύ καλός μου φίλος, μου την εμπιστεύθηκε.

Μου είπε τα πάντα για εκείνη και μου ζήτησε να τη βοηθήσω.
Από τότε την βλέπω τρεις φορές τη βδομάδα. Βγήκε από το νοσοκομείο και την έφεραν εδώ στο σπίτι της Αγγελικής και συντρόφου του Γιώργου.

Hai finito le parti pubblicate.

⏰ Ultimo aggiornamento: Oct 05, 2018 ⏰

Aggiungi questa storia alla tua Biblioteca per ricevere una notifica quando verrà pubblicata la prossima parte!

ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΜΕΡΕΣ... (Book 1)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora