Επιτέλους έφτασε ξανά η ώρα που θα κάνω πρόβα με τον Άρη. Χθες έκανα μόνο με την Αθηνά κι ένα παιδί που είχε φέρει από τη σχολή της για να με βοηθήσει. Μου έδειξε τα βήματα που πρέπει ν’ ακολουθώ και τη στάση του σώματος που θα έχω, στις ανάλογες φιγούρες.
Αν και σήμερα έχουμε ξεκινήσει από πολύ νωρίς το γύρισμα και είμαστε εξουθενωμένοι, παρόλα αυτά είμαι μες την ενέργεια μόνο και μόνο που θα βρεθώ κοντά του.
Η ώρα είναι δέκα το βράδυ. Πηγαίνω στο δωμάτιο και βγάζω από πάνω μου τα ρούχα που φορούσα στο γύρισμα. Πιάνω τα μαλλιά μου ψηλό κότσο, φοράω ένα τζιν κοντό σορτάκι και από πάνω ένα λευκό φανελάκι, το οποίο κάνω κόμπο τις άκρες του, έτσι αφήνω ακάλυπτο το δέρμα της μέσης και της κοιλιάς μου. Βάζω τα ειδικά παπούτσια χορού και κατευθύνομαι στο χώρο του πλατό όπου θα κάνουμε πρόβα.
Ο Άρης και η Αθηνά είναι ήδη εκεί κι έχουν αρχίσει να χορεύουν. Εκείνος φοράει μια μαύρη φόρμα και ένα λευκό κολλητό φανελάκι που διαγράφει τη τέλεια κορμοστασιά του.
Η ματιά του με αντιλαμβάνεται αμέσως μόλις πλησιάζω. Διατρέχει το κορμί μου από πάνω μέχρι κάτω με βλέμμα που καίει.
Η Αθηνά τον αφήνει και πλησιάζω εγώ. Στέκομαι προκλητικά μπροστά του. Με αρπάζει από τη μέση και νιώθω το δυνατό του χέρι πάνω στη γυμνή μου επιδερμίδα. Μια φωτιά ξεκινάει από εκείνο το σημείο και απλώνεται σ’ όλο το κορμί μου.
Ανταμώνω τα μαύρα μάτια του που ξεχειλίζουν ερωτισμό.
Αρχίζουμε να χορεύουμε.Και οι δυο κάνουμε το βασικό βήμα με απόλυτη δεξιοτεχνία. Έπειτα από λίγο η Αθηνά δίνει το σήμα για να εκτελέσουμε τις φιγούρες.
Δεν ξέρω αν φταίει η αρμονία και η χημεία που υπάρχει ανάμεσα μας, πάντως τις εκτελούμε με απόλυτη ακρίβεια, σαν να έχουμε γεννηθεί γι’ αυτό το χορό. Οι διορθώσεις της Αθηνάς είναι ελάχιστες.
«Διάλειμμα», φωνάζει σε κάποια στιγμή.
«Από τώρα;», ρωτάει ο Άρης.
«Χορεύετε ήδη μιάμιση ώρα».
Ορίστε; Πότε πέρασε κιόλας η ώρα; Δεν θέλω να τελειώσει, θέλω κι άλλο χορό μαζί του. Έχω ανάγκη να με κρατάει κι εγώ να αφήνομαι πάνω του.
«Θα κάνετε ένα δεκάλεπτο διάλειμμα θα σας δώσω κάποιες οδηγίες και μετά θα σας αφήσω να βγάλετε το χορό μόνοι σας. Αύριο θέλω να μου δείξετε το τελικό αποτέλεσμα για να κάνουμε τις διορθώσεις. Είστε εντάξει μ’ αυτό;»
BINABASA MO ANG
ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΜΕΡΕΣ... (Book 1)
Teen FictionΗ Μελίνα είναι ανερχόμενη ηθοποιός. Στη νέα της δουλειά συναντά τον Άρη, συμπρωταγωνιστή της και χανει τη γη κατω απο τα πόδια της. Το πρόβλημα είναι Πώς θα καταφέρει να υποδυθεί τον ρόλο της οταν η καρδιά της χτυπαει σαν τρελή κοντά του;