Το επεισόδιο όπου θα χορέψουμε ταγκό θα είναι και το τελευταίο. Έπειτα ακολουθούν οι διακοπές του Πάσχα.
Από εκείνο το βράδυ που χορέψαμε οι δυο μας και μετά ο Άρης έχει καταπέσει πολύ. Ο συνηθισμένος του εαυτός, που πειράζει τους πάντες και κάνει αστεία έχει εξαφανιστεί.
Βέβαια συνεχίζει να μιλάει πολύ με την Μαρία στα γυρίσματα, έτσι δεν μπορώ να καταλάβω τι έχει συμβεί. Λογικά και με τη Βέρα πρέπει να είναι καλά, αφού ο φακός των δημοσιογράφων τους έπιασε πριν λίγες μέρες να βγαίνουν από το θέατρο.
Θέλω να ρωτήσω την Αγγελική και το Στράτο τι του έχει συμβεί, αφού είναι οι μόνοι άνθρωποι που έχουν επαφή μαζί του, αλλά φοβάμαι. Ανησυχώ τρομερά για εκείνον και περιμένω μια ευκαιρία, να βρεθούμε πάλι μόνοι μας για να τον ρωτήσω.
Σήμερα έχουμε έρθει σε μια βίλα για τις ανάγκες του χορού, όπου υποτίθεται θα γίνει η δεξίωση. Με έχουν βάψει απαλά, στα μαλλιά μου έχουν κάνει ένα απλό πιάσιμο και σειρά έχει να βάλω το φόρεμα.
Η ενδυματολόγος μου έχει διαλέξει ένα ειδικό για το χορό ταγκό. Μαύρο φυσικά με τιράντες πάνω και εξώπλατο και το κάτω μέρος ασύμμετρο. Από το μπροστά είναι κοντό και από πίσω μακρύ.
Ετοιμάζομαι και κατεβαίνω τις σκάλες για να βρεθώ στην αίθουσα που θα γίνει το γύρισμα. Στο τελείωμα είναι ο Άρης και μιλάει με το Στράτο και τη Μαρία, η οποία είναι κρεμασμένη στο μπράτσο του. Τι πρωτότυπο!
Τον χαζεύω με το σμόκιν του αφού δεν με έχουν καταλάβει ακόμα και κοντεύουν να μου τρέξουν τα σάλια. Θεέ μου είναι πανέμορφος.
«Μελίνα», με φωνάζει ο Λευτέρης και όλα τα βλέμματα καρφώνονται πάνω μου. Εμένα μ’ ενδιαφέρει φυσικά μόνο του Άρη. Καθώς κατεβαίνω τις σκάλες μου είναι αδύνατο να σταματήσω να τον κοιτάω όσο στόχος κι αν γίνομαι.
Τα μάτια του έχουν αιχμαλωτίσει τα δικά μου. Η Μαρία δίπλα του τον σκουντάει, αλλά εκείνος δεν δίνει τη παραμικρή σημασία. Μόνο μου χαμογελάει και τότε πραγματικά χρειάζομαι κάποιο στήριγμα και πιάνομαι από τα κάγκελα.
Πλησιάζω την παρέα τους και ο Στράτος με τραβάει στην αγκαλιά του.
«Σόρρυ αλλά με τέτοια βλέμματα δεν σας εμπιστεύομαι», μου λέει χαμηλά στο αφτί και κάπως συνέρχομαι.Δεν πρέπει να ξεχνάω ότι εδώ μέσα υπάρχει και ένα τσιράκι του Μίλτου φυσικά που του δίνει πλήρη αναφορά. Ευτυχώς στο Μίλτο έχω μιλήσει για το ταγκό κι έτσι δεν θα έχω πρόβλημα μαζί του.
YOU ARE READING
ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΜΕΡΕΣ... (Book 1)
Teen FictionΗ Μελίνα είναι ανερχόμενη ηθοποιός. Στη νέα της δουλειά συναντά τον Άρη, συμπρωταγωνιστή της και χανει τη γη κατω απο τα πόδια της. Το πρόβλημα είναι Πώς θα καταφέρει να υποδυθεί τον ρόλο της οταν η καρδιά της χτυπαει σαν τρελή κοντά του;