Το βράδυ τελείωσε και η νέα μέρα μας καλεί να τη ζήσουμε. Είμαστε ακόμα στο ίδιο παγκάκι και κοιτάζουμε την ανατολή του ήλιου από το Κεράτιο κόλπο.
Έχουμε ηρεμήσει και οι δυο αρκετά από την προηγούμενη συγκινητική στιγμή. Πρώτη φορά μου συμβαίνει αυτό. Την κρατούσα στην αγκαλιά μου και δεν μ’ ένοιαζε τίποτα.
Καταρχάς φιλιόμασταν πάνω από μισή ώρα και δεν ήθελα να σταματήσω. Εγώ που δεν φιλούσα ποτέ γυναίκες!
Το κορίτσι μου δεν είναι καλά και το νιώθω. Αισθάνομαι το φόβο της, ο ίδιος υπάρχει και μέσα μου. Όχι μήπως χωρίσουμε, αλλά ξέρω τι μας περιμένει πίσω στην Ελλάδα.
Τέλος πάντων το κλίμα έχει βαρύνει κι εγώ θέλω να την κάνω μόνο να γελάει. Ξαφνικά μου έρχεται μια ιδέα. Πετάγομαι όρθιος και της δίνω το χέρι μου.
«Σήκω πάμε».
«Πού;»
«Έχε μου εμπιστοσύνη».
Παίρνουμε το πρώτο ταξί που περνάει από μπροστά μας και μπαίνουμε μέσα. Λέω τη περιοχή που θα μας πάει και η Μελίνα με κοιτάζει με απορία.
Μόλις φτάνουμε την οδηγώ προς τα καραβάκια που θα μας περάσουν απέναντι στη Πρίγκηπο. Εκείνη μου κρατάει το χέρι και με ακολουθεί χαμογελαστή.
«Βόλτα στο Βόσπορο;»
«Βόλτα στη Πρίγκηπο, έλα πάμε».
«Άρη μου λες αλήθεια; Τέλεια δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι». Χτυπάει παλαμάκια σαν μικρό κοριτσάκι και πέφτει στην αγκαλιά μου. Η χαρά και το χαμόγελό της με κάνουν τόσο ευτυχισμένο.
Πριν ανέβουμε στο καραβάκι, σταματάω και παίρνω δυο κουλούρια και τυρί. Είναι πολύ νωρίς το πρωί κι έτσι δεν έχει ιδιαίτερο κόσμο.
Ανεβαίνουμε, καθόμαστε και αρχίζουμε να τρώμε το κουλούρι μας καθώς απολαμβάνουμε τη διαδρομή προς τη Πρίγκηπο.
Συζητάμε για διάφορα θέματα και ειλικρινά δεν καταλαβαίνω πως περνάει η ώρα και φτάνουμε απέναντι.
«Άρη κοίτα άμαξες!», μου δείχνει ενθουσιασμένη και αισθάνομαι να την ερωτεύομαι όλο και περισσότερο κάθε λεπτό που περνάει.
«Θα κάνουμε βόλτα και με αυτές. Πρώτα πάμε για καφέ σ’ ένα παραδοσιακό καφενεδάκι».
«Υπέροχη ιδέα».
Αφού τελειώνουμε με το καφέ, κάνουμε μια μικρή βόλτα με τα πόδια κι έπειτα πάμε στις άμαξες. Είναι η πρώτη φορά που κυκλοφορούμε έτσι ελεύθερα σαν ζευγάρι και μ’ αρέσει τόσο πολύ.
ESTÁS LEYENDO
ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΜΕΡΕΣ... (Book 1)
Novela JuvenilΗ Μελίνα είναι ανερχόμενη ηθοποιός. Στη νέα της δουλειά συναντά τον Άρη, συμπρωταγωνιστή της και χανει τη γη κατω απο τα πόδια της. Το πρόβλημα είναι Πώς θα καταφέρει να υποδυθεί τον ρόλο της οταν η καρδιά της χτυπαει σαν τρελή κοντά του;