Κεφάλαιο 25

1.2K 119 3
                                    

«Τι ωραία εικόνα είναι αυτή;»

«Ποια;»

«Εσύ στη κουζίνα μου!», το κορμί μου έχει αρχίσει να τρέμει και δεν ξέρω τι να κάνω.

«Γιατί; Γιατί σηκώθηκες;»

«36,6», απαντάει και με γυρνάει μπροστά του, αγκαλιάζοντάς με από την μέση.

«Άρη τα χέρια μου είναι λερωμένα».

«Δεν με νοιάζει, αγκάλιασε με». Πιάνω μια πετσέτα από το πάγκο, τα σκουπίζω και αφήνομαι στην αγκαλιά του.

«Πόσο χαίρομαι που είσαι καλά. Τρόμαξα τόσο πολύ!»

«Ήσουν συνέχεια δίπλα μου. Νεράιδά μου…».

«Να σου ετοιμάσω πρωινό;»

Με φιλάει στο μάγουλο. «Δεν θα πω όχι για τίποτα που είναι φτιαγμένο με τα χεράκια σου. Πάω να κάνω ένα μπάνιο και να φορέσω καθαρά ρούχα».

Τελειώνω με την ετοιμασία του φαγητού, το βάζω να γίνεται και ασχολούμαι με το πρωινό του. Ετοιμάζω τηγανίτες και πορτοκαλάδα και ζεστό καφέ. Πηγαίνω στο κήπο, κόβω μερικά λουλούδια και στολίζω το τραπέζι του πρωινού.

«Για μένα είναι όλα αυτά;», ρωτάει μόλις επιστρέφει στη κουζίνα. Του χαμογελάω. Φαίνεται ανανεωμένος μετά το μπάνιο του. Αχ Θεέ μου είναι τόσο όμορφος. «Θα μου κάνεις παρέα;»

Γνέφω θετικά και κάθομαι στο τραπέζι δίπλα του. Αρχίζει να τρώει με όρεξη και τον κοιτάζω καμαρώνοντάς τον. Ξαφνικά χτυπάει το κουδούνι και τρομάζω.

«Ηρέμησε ο αδερφός μου είναι. Επέστρεψε από τις διακοπές του Πάσχα και με πήρε για να έρθει να με δει».

«Εγώ πάω μέσα». Με πιάνει από το χέρι και με σταματάει.

«Δεν έχεις να πας πουθενά».

«Μα Άρη…».

«Μελίνα δεν θα πας πουθενά είπα».

Με πιάνει από το χέρι και πηγαίνουμε μαζί ν’ ανοίξουμε τη πόρτα. Η έκπληκτη έκφραση του αδερφού του, με κάνει να αισθάνομαι ακόμα χειρότερα. Το βλέμμα του πέφτει στα πλεγμένα δάκτυλά μας.

«Τη Μελίνα τη ξέρεις. Μελίνα από δω ο μεγάλος μου αδερφός Χάρης».

«Χάρηκα, εντάξει ήταν το τελευταίο πράγμα που περίμενα να δω!», λέει εκείνος.

«Πέρνα μέσα».

Κάθονται και οι δυο στο σαλόνι κι εγώ στέκομαι όρθια και σε πολύ δύσκολη θέση. Έρχεται ο άνθρωπος να δει τον αδερφό του και βλέπει μια άγνωστη σπίτι του και μάλιστα με τις πυτζάμες.

ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΜΕΡΕΣ... (Book 1)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant