Κεφάλαιο 28

1.2K 124 4
                                    

Δύο ώρες μετά βρισκόμαστε στους δρόμους της Κωνσταντινούπολης και κάνουμε εξωτερικά γυρίσματα.

Είμαστε πιασμένοι χέρι χέρι και φερόμαστε σαν ένα φυσιολογικό ζευγάρι που επισκέπτεται ένα άλλο μέρος.
Η κάμερα μας τραβάει από μακριά και κανείς δεν ακούει τι λέμε.

«Δεν είναι τρομερό; Δεν αισθάνομαι πως κάνουμε γύρισμα αυτή τη στιγμή. Νιώθω σαν ένα ερωτευμένο κορίτσι που χαίρεται τη βόλτα με το αγόρι της!»

«Έτσι νιώθω κι εγώ. Μόνο που έχουμε την τύχη να μας βιντεοσκοπούν κιόλας για να θυμόμαστε για πάντα αυτές τις στιγμές!»

Σταματάει και με παίρνει στην αγκαλιά του γυρνώντας με γύρω γύρω. Γελάω τρισευτυχισμένη μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου.

«Σ’ αγαπάωωωωω», φωνάζω σαν ερωτευμένη έφηβη.

«Κι εγώωωωω!»

Λίγη ώρα μετά βρισκόμαστε στο δωμάτιο ενός ξενοδοχείου όπου θα κάνουμε όλες τις εσωτερικές σκηνές καθώς και την πρώτη ερωτική σκηνή του τηλεοπτικού ζευγαριού που υποδυόμαστε.

Ντρέπομαι υπερβολικά, αλλά ευτυχώς ο Άρης με βγάζει από τη δύσκολη θέση. Οι κάμερες γύρω μας με συγκρατούν από το να του αφεθώ κάθε φορά που με κρατάει, που με φιλάει.

Ευτυχώς λόγο της ώρας προβολής δεν θα κάνουμε κάτι ιδιαίτερο. Παρόλα αυτά και μόνο που με αγγίζει τρέμω αφενός γιατί είναι εκείνος, αφετέρου γιατί παλεύω με όλες μου τις δυνάμεις για να αντισταθώ.

Τελειώνουμε τα γυρίσματα αργά το βράδυ και πάλι πάμε για φαγητό όλοι μαζί σ’ ένα κέντρο όπου χορεύουν και χανούμισσες.

Κάθε φορά που βγαίνει και μια για χορό, ο Άρης κοιτάζει εμένα, δείχνοντας μου μ’ αυτό τον τρόπο πως είμαι η μοναδική γυναίκα που τον ενδιαφέρει.

Κατά τη μια το βράδυ έρχονται και οι φίλες του Λευτέρη από χθες και αυτή τη φορά όσο και να του κολλάει η Γιασεμίν εκείνος την αποφεύγει.
Χωρίς να τον νοιάζει τίποτα έρχεται κάθεται ανάμεσα σε μένα και τη Μυρτώ.

Οι τρεις μας μαζί πιάνουμε τη κουβέντα, ενώ εγώ δεν μπορώ να συγκεντρωθώ σε τίποτα. Το πόδι του Άρη ακουμπάει το δικό μου αποσυντονίζοντάς με.

Περνάει το χέρι του χαλαρά γύρω από τους ώμους μου, μια κίνηση που όμως εμένα που ανάβει φωτιές.

«Λοιπόν παιδιά πίνω στο τέλος των γυρισμάτων μας εδώ. Ήσασταν όλοι υπέροχοι. Αύριο το απόγευμα έκλεισα εισιτήρια για να γυρίσουμε, οπότε μέχρι αύριο είστε ελεύθεροι να κάνετε ότι θέλετε!», ανακοινώνει ο Λευτέρης και ξαφνικά συνειδητοποιώ πως όλα τελείωσαν.

ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΜΕΡΕΣ... (Book 1)Where stories live. Discover now