Κεφάλαιο 2

1.6K 166 18
                                    

Ξυπνάω το πρωί και τεντώνομαι στο άδειο διπλό κρεβάτι, η Βέρα έχει φύγει από νωρίς για πρόβα στο θέατρο. Παίρνω αγκαλιά το μαξιλάρι και γυρνάω μπρούμυτα, χουζουρεύοντας για αρκετή ώρα.

Αργότερα κατεβαίνω κάτω στη κουζίνα και φτιάχνω ένα διπλό εσπρέσο να πιω. Κάθομαι στο πάγκο της κουζίνας, φορώντας μόνο τη φόρμα μου και ένα φανελάκι. Παίρνω το φάκελο με το σενάριο, που παράτησα χθες μπαίνοντας στο σπίτι. Πίνω την πρώτη γουλιά και αφοσιώνομαι στη περίληψη του έργου.

«Η Δανάη είναι μια φτωχή κοπέλα, που στα είκοσι δύο της χρόνια, παλεύει καθημερινά για να ζήσει μαζί με τη μαμά της. Μετά το θάνατο της μαμάς της για να τα βγάλει πέρα οικονομικώς, πιάνει δουλειά ως καθαρίστρια στο σπίτι ενός διάσημου σχεδιαστή ρούχων, με δική του εταιρία του Παύλου Αργυρίου. Αυτός είναι παντρεμένος με την Ελένη (ρόλο που θα υποδυθεί η Αγγελική), πενήντα οχτώ χρονών. Έχει τρία παιδιά. Ο μεγαλύτερος Στράτος, τριάντα χρονών, ασχολείται με τα οικονομικά στοιχεία της εταιρίας, ο Στέφανος είκοσι οχτώ χρονών, εργάζεται δίπλα στο πατέρα του, καθώς έχει κληρονομήσει το ταλέντο του στο σχέδιο και η τέλος η Λίζα, η οποία είναι στην ηλικία της Δανάης.
Η Δανάη θα πιάσει δουλειά στο σπίτι τους και θα φέρει τα πάνω κάτω, καθώς θα κεντρίσει το ενδιαφέρον όλων μέσα στο σπίτι, με την κοινωνικότητα της και την ευχάριστη διάθεση της. Ο Στράτος θα την πλησιάσει αμέσως ερωτικά, καθώς δεν μπορεί να αντισταθεί στην ομορφιά της. Ο Στέφανος, θα την κοντράρει συνεχώς, μη θέλοντας να παραδεχτεί στον εαυτό του πόσο πολύ την θέλει και με τη Λίζα θα γίνουν οι καλύτερες φίλες.
Σε μια συζήτηση της με το Στράτο, θα του εκμυστηρευτεί την μεγάλη αγάπη της για το σχέδιο και εκείνος θα της προτείνει να πάρει μέρος στο διαγωνισμό που κάνει η εταιρία τους, για την διεκδίκηση μιας θέσης στο σχεδιαστικό κομμάτι και σεμινάρια από το Στέφανο. Εκείνη αρνείται φυσικά, διότι δεν αντέχει να είναι δίπλα του, αφενός γιατί τον έχει ερωτευτεί από την πρώτη στιγμή που τον είδε, αφετέρου γιατί εκείνος είναι επιθετικός μαζί της και δυσανασχετεί κάθε φορά που βρίσκεται στον ίδιο χώρο με κείνη. Ο Στράτος μη φαντάζοντας το λόγο που εκείνη αρνείται, της κλέβει τα σχέδια και δηλώνει συμμετοχή εν αγνοία της.
Φυσικά κερδίζει και καλείται να δουλέψει και να εκπαιδευτεί στο πλευρό του Στέφανου. Εκεί μη μπορώντας να ξεφύγουν και οι δυο, θα βγουν στην επιφάνεια τα πραγματικά τους αισθήματα. Η κοπέλα που τον θέλει και η μητέρα του Στέφανου όμως, θα είναι εκεί κάθε φορά για να τους βάζουν εμπόδια στην αγάπη τους».

ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΜΕΡΕΣ... (Book 1)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ