Κεφάλαιο 21

1.1K 112 10
                                    

Το επόμενο πρωί στις δέκα ο Άρης είναι έξω από το σπίτι μου. Με τις ευχές του Μίλτου μάλιστα, ο οποίος γελάει χαιρέκακα την ώρα που φεύγω από το σπίτι.

Ε βέβαια, με αρραβωνιάστηκε με το έτσι θέλω, χωρίς να με ρωτήσει καν. Βέβαια θεώρησε δεδομένο πως θα κάνω αυτό που θέλει εκείνος.

Περνάω το κατώφλι του σπιτιού μες τα νεύρα, μόλις όμως βλέπω τον Άρη μπροστά μου να με περιμένει στη πόρτα του συνοδηγού το χαμόγελο φτάνει μέχρι τ’ αφτιά μου.

«Καλημέρα», λέω καθώς τον πλησιάζω, «σ’ ευχαριστώ που ήρθες να με πάρεις».

«Κανένα πρόβλημα. Καλημέρα!», απαντάει τυπικά όπως μου υποσχέθηκε χθες.

Μέχρι να φτάσουμε στο στούντιο, στο αυτοκίνητο επικρατεί πλήρης ησυχία. Το μόνο που ακούγεται είναι η μουσική στο ράδιο. Εγώ από τη μία μεριά σκέφτομαι αν πρέπει να τον προειδοποιήσω για όσα πρόκειται να πω, για τον υποτιθέμενο αρραβώνα μου με τον Μίλτο και από την άλλη χθες μου είπε πως θα είμαστε μόνο συνάδερφοι και τίποτα άλλο. Αν του το πω έτσι στο ξεκάρφωτο θα μου πει και τι με νοιάζει εμένα; Και με το δίκιο του, μου ξεκαθάρισε τη θέση του.

Φτάνουμε στο στούντιο και μας αναλαμβάνουν οι ειδικοί για να μας ετοιμάσουν, από ρούχα, βάψιμο, μαλλί και τα σχετικά. Μέχρι την ώρα που βγαίνουμε στο πλατό για τη συνέντευξη, δεν έχω ξαναδεί τον Άρη.

Η παρουσιάστρια είναι γυναίκα φυσικά, της οποίας τρέχουν τα σάλια από τη στιγμή που τον βλέπει. Τώρα φταίω εγώ να της βγάλω το μαλλί  τρίχα-τρίχα; Σε κάθε ευκαιρία κρέμεται από το μπράτσο του και θέλω να τη χτυπήσω γι’ αυτή την επαφή μαζί του.

Ο Άρης από την άλλη μεριά είναι κύριος. Δεν δίνει κανένα δικαίωμα και με προσέχει σαν παρτενέρ του. Φέρεται δηλαδή όπως και στα γυρίσματα.

«Λοιπόν», παίρνει το λόγο η παρουσιάστρια μόλις καθόμαστε στο καναπέ για τη συνέντευξη, «ήταν η πρώτη φορά που πρωταγωνιστούσατε και οι δυο σε κάποιο σίριαλ σωστά;»

«Ναι έτσι ήταν», απαντάμε ταυτόχρονα με τον Άρη. Κοιταζόμαστε και γελάμε.

«Τα νούμερα που κάνει η σειρά είναι πρωτοφανή για την ελληνική τηλεόραση τα τελευταία χρόνια. Πού οφείλεται πιστεύεται αυτό; Άρη;»

«Σε πολλούς παράγοντες. Στο σενάριο αρχικά, στη παραγωγή, στη σκηνοθεσία, στους ηθοποιούς που ενσαρκώνουν τους ρόλους. Ξέρεται δίνουμε όλοι το 100% του εαυτού μας και μάλλον αυτό βγαίνει προς τα έξω. Θα σας εκμυστηρευτώ κάτι, είμαι κι εγώ ο ίδιος μεγάλος φαν της σειράς, κάτι που δεν μου έχει ξανασυμβεί».

ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΜΕΡΕΣ... (Book 1)Where stories live. Discover now