Μπαίνουμε μέσα στο ανσασέρ για να πάμε στο υπόγειο, όπου βρίσκεται το αμάξι του στο παρκινγκ. Τον αγκαλιάζω με σκοπό να τον φιλήσω, αλλά εκείνος με σταματάει. Πιάνει τα χέρια μου και τα βάζει πίσω από τη πλάτη μου. Παράλληλα πατάει το κουμπί του stop.
«Άρη τι κάνεις;»
«Την υπόσχεσή μου πράξη».
Κάθεται στα γόνατα και βάζει τα χέρια του στα πόδια μου. Ξεκινάει να με χαϊδεύει από τις γάμπες και ανεβαίνει προς τα πάνω μέχρι που φτάνει στο τελείωμα του φορέματος. Τα περνάει από κάτω και φτάνει μέχρι το εσώρουχο.
Αρχίζει να μου το κατεβάζει απίστευτα αργά, ενώ δεν παίρνει τα μάτια του από πάνω μου. Όλο το σκηνικό είναι τόσο ερωτικό, που δεν ξέρω τι είναι αυτό που με ερεθίζει περισσότερο, τα χέρια του στο κορμί μου ή εκείνος στα γόνατα να με κοιτάζει με το συγκεκριμένο βλέμμα;
Σηκώνω ένα ένα τα πόδια για μου βγάλει το εσώρουχο και μόλις το αφαιρεί, το βάζει στη πίσω τσέπη του τζιν του. Έπειτα μου σηκώνει το φόρεμα και με χαϊδεύει στο ευαίσθητο σημείο μου με τα δύο του δάκτυλα, μέχρι που δεν αντέχω άλλο.
«Άρη σε παρακαλώ».
«Από τώρα μωρό μου; Είναι νωρίς ακόμα!», λέει και βάζει το πρόσωπό του ακριβώς εκεί που τον έχω περισσότερο ανάγκη.
Μόλις με αγγίζει η γλώσσα του κλείνω τα μάτια και απολαμβάνω στο έπακρο αυτό που μου κάνει. Με βασανίζει με το πιο ερεθιστικό τρόπο, με φτάνει στα άκρα και λίγο πριν το τέλος σταματάει τον οργασμό μου, επαναλαμβάνοντας τη διαδικασία ξανά και ξανά. Είναι τόσο έντονο αυτό που με κάνει να νιώθω που φτάνει στα όρια του πόνου.
«Άρη…», λέω και σταματάει για ακόμα μια φορά.
«Ξέρω μωρό μου. Τώρα γνωρίζεις κι εσύ πως νιώθω τη κάθε στιγμή που θέλω να χαθώ μέσα στο σώμα σου, πως νιώθω όταν με βασανίζεις».
Τα λόγια του αγγίζουν την καρδιά μου. Θεέ μου τι μου είπε; Ήταν τόσο δυνατό, τόσο ερωτικό. Δε το πιστεύω πως με θέλει τόσο πολύ. Ακουμπάει ξανά την γλώσσα του πάνω μου και αρχίζει να με γλύφει γρήγορα και έντονα.
Με στηρίζει από τη μέση καθώς με φτάνει στα άκρα και τελειώνω μ’ ένα δυνατό οργασμό. Δεν σταματάει να με φιλάει, μέχρι που ησυχάζουν τα ρίγη στο κορμί μου.
Έπειτα σηκώνεται, μου τακτοποιεί τα ρούχα, αφού εγώ δεν είμαι σε θέση και πατάει το κουμπί του ανσασέρ για να κατέβουμε στο υπόγειο, απόλυτα ικανοποιημένος με τον εαυτό του, για τον οργασμό που μου χάρισε. Το ανσασέρ σταματάει αλλά μου είναι αδύνατο να περπατήσω.
ESTÁS LEYENDO
ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΜΕΡΕΣ... (Book 1)
Novela JuvenilΗ Μελίνα είναι ανερχόμενη ηθοποιός. Στη νέα της δουλειά συναντά τον Άρη, συμπρωταγωνιστή της και χανει τη γη κατω απο τα πόδια της. Το πρόβλημα είναι Πώς θα καταφέρει να υποδυθεί τον ρόλο της οταν η καρδιά της χτυπαει σαν τρελή κοντά του;