31.

1.8K 70 3
                                    

Tudom, hogy amit Harrynek mondtam, fájdalmat okozott neki. De én vagyok az aki jelen pillanatban is fájdalomban él testileg és lelkileg is. Én vagyok az aki annyit sír naponta, hogy már kiszárad tőle, én vagyok az aki csak zenével tud elaludni, hogy az agya ne kattogjon folyamatosan az emlékeken lefekvés előtt.

-Megcsaltál Harry.
-Nem! Sosem tennék ilyet veled, nem csaltalak meg téged.
-Láttam a kibaszott képeket Harry -mondom neki egyre hangosabban az idegességtől,  bár tudtam, hogy ezt anyuék is hallják lent, de nem érdekelt.
-Tudod mit látsz azon a képen Megan? Azt hogy ott vagyok és csókolózok egy lánnyal, akivel egyszer, nagyon régen együtt voltam. De ez csak egy rohadt kép Meg, ez nem modja el a valóságot.
-A rohadt életbe Harry, ez a valóság. Nézzél már rám Harry!- ordítottam neki mire felállok az ágyról, de ő még csak rám sem emeli tekintetét.
-Látod Harry? -sóhajtok fel- Még csak rám sem tudsz nézni.- kezdek el könnyezni. Mikor egy hosszú perc után is ugyan úgy ül, felsírtam.
-Basszus Harry engem megerőszakoltak. Amikor berúgtam miattad, aznap este erőszakolt meg a fiú aki régen a legjobb barátom volt. Két fiú is tönkretett egy nap alatt, ez a kurva nagy igazság.- túrok bele hajamba, mire végre szemeimbe nézve áll meg előttem.
-Megan, ezt...ezt Adam tette veled?
-Ez csak a testem Harry-mondom neki már higgadtabb hanggal.-
A testemet tönkretette, de Harry, a lelkemet viszont te.
-Megan, hagyjd hogy megmagyarázzam. Ez az egész egyáltalán nem úgy volt ahogy gondolod.
-Menj el Harry, nem akarom hogy így láss.
-Nem! -rázza meg fejét- Nem fogok elmenni, megígértem, hogy nem hagyom hogy visszaessél és most nézz magadra.
-Ne maradj itt szánalom miatt.
-Nem amiatt maradok itt. Miattunk maradok itt, Megan. Adj nekem 5 percet, hogy megbeszéljük higgadtan a dolgokat.
-Anyáék pár perc múlva elmennek mamáékhoz, majd akkor beszélünk addig gyere le.
Sétálok az ajtóm felé, mikor karomnál fogva visszahúz, hogy szemeimbe tudjon nézni.
-Azért menjünk le mert félsz velem egy szobában lenni ugye?

****

Harry a kanapén ül, én meg két pohár teát viszek be magunknak. Anyuék elmentek, Miranda suliban lesz még egy ideig így ketten maradtunk. Bármennyire féltem az emberek közelségétől, valahogy vele mégsem, de azért a kanapén amennyire csak tudtam a lehető legtávolabbra ültem tőle. Az idő egyre naposabb lett, ezzel együtt mintha mi is lenyugodtunk volna egy kicsit.

-Először hagyj kezdjem én.-teszi le félig elfogyasztott italát az asztalra Harry, majd szembefordul velem.
-Amit láttál a képen, az megtörtént. Az a csók megtörtént, de csak az az egy és azt is ő kezdeményezte, el kell hinned Megan. Aznap este nagyon felbaszták az agyamat és nagyon hiányoztál. Lementem egy bárba és jól bepiáltam, amikor odajött hozzám és csak úgy lekapott. Ez a kép akkor készült, de én egyből eltoltam magamtól amit már a kép nem mutat. Amit most állítanak rólam az egy faszság, Megan.

-Tudod engem mi zavar a legjobban Harry? Hogy beszéltünk, és nem mondtad el. Az újságokból kellett megtudnom mert benned nem volt annyi, hogy elmond nekem.
-El akartam Meg, tényleg. De amikor meghallottam a hangodat a telefonban egyszerűen nem tudtam kiejteni a számon a szavakat. De azt megígérhetem neked hogy én sosem csaltalak meg és nem is foglak.
-Idő kell Harry. Főleg azok után ami aznap este történt velem.
-Kérlek mond el nekem. Tudni szeretném hogy mi volt. Tényleg ő tette ezt veled? Itt van a városban? Mennyire fájt?

Aggodalma miatt egy halvány mosoly jelent meg arcomon, amely már olyan régóta nem volt jelen.

-Igen Adam tette, azt mondta, hogy csak azért keresett meg, mert látott a tévében, hogy veled vagyok együtt és csak be akarta bizonyítani, hogy ő jobb mint te,és hogy meg akarja kapni azt amit nem kapott meg akkor régen. A vodkától már így is elég gyenge voltam de amikor a drogot belémszúrta...
-Várj, hogy mit csinált? Bedrogozott téged az a rohadék? De a gyógyszerek, te jó ég. Most úgy letépném a tökeit és...
-Harry...a lényeg hogy igen bedrogozott és megerőszakolt. És igen marhára fájt. Gondolj bele, ez csak a második alkalmam volt és azt hittem ott halok meg.
-Sajnálom az egészet Megan.
-Hát én is.
-Mikor fogsz rendbe jönni?
-Az orvosok azt mondták hogy még egy pár hét de ha nem eszek akkor sokkal több idő lesz. A lelkemnek viszont sokkal több időre lesz szüksége Harry.
-Akkor együnk valamit.
-Harry én nem tudok úgy tenni mintha mi se történt volna.
-Nem is akarom azt eröltetni. Csak segíts magadon és hagyjd hogy én segítsek neked ebben.
-Rendben...de csak kaját csinálunk.

-Szerintem ez lesz a legfinomabb palacsinta-mondja mosolyogva Harry miközben a lisztet önti ki egy tálba.
-Csak ne úgy csináld mint amikor Londonban arra keltem hogy csipog a tűzjelző te meg azt sem tudtad hogy az micsoda.-mondom nevetve mire lisztet dob az arcomba miközben nevetve beszél hozzám.
-Én csak megvettem a házat nem én építettem.
-Óh így állunk Styles? -fogom meg a tojást a kezembe amit a hajába vágok.- Te csak az énekléshez értesz.
-Na ez nem volt szép -vágja le a pultra a tálat mire nevet egyet és elkezd felém közeledni, én pedig nevetve futásnak kezdek.

Az ebédlőből kiérve a nappaliba utat keresnék a menekülésemnek, de Harry hátulról elkap és elkezd csikizni mire a kanapéra dőlünk.
-Meg, itthon vagyok! -kiált nekem Miranda de a mondat végére elhalkul mikor meglát minket tésztásan és tojásosan a kanapén fetrengeni.

-Harry? -akad el a szava, majd rámnéz egy pillanatra.

-Miranda, szia. De jó újra látni. -Áll fel a kanapéról majd engem is felhúz és megöleli Mirandát.
-Hogyhogy itt vagy és mi ez rajtatok? -mutat a lisztes, tojásos kinézetünkre.
-Ez engem is érdekelne.
-Nem vetted fel a telefont egy hétig, én meg beszélni akartam veled ezért otthagytam a turné utolsó pár koncertjét, szerencsére a srácok tudtak segíteni benne, hogy hogy magyarázzam ki a rajongóknak majd ideutaztam. -mondja nekem majd tesómra néz nevetve -A kaja meg...csak palacsintát akartunk készíteni de a nővéred béna.
-Hé -ütöm hason mire húgom felnevet.
-És akkor most minden rendben köztetek?

Kérdésére néma csönd lett a válasz, az a tipikus néma csönd, mikor az emberek csak bámulnak maguk elé és várják, hogy végre valaki megszólaljon.

-Oké, azt hiszem ezt nem kellet volna megkérdeznem -motyogja maga elé majd elmosolyodik. -Ti ketten menjetek és vegyetek fel valami tisztát én meg csinálok addig valami ehetőt okés?

Hálás tekintettel néztem húgomra majd Harryvel fel is mentünk az emeletre.

-Akkor én gyorsan lefürdök. -fogom meg a tiszta ruhámat és mennék be a fürdőbe, de Harry lágyan karomnál fogva visszahúz.
-Ugye nem félsz tőlem? -suttogja, miközben végig mélyen szemeimbe néz, mintha ott megtalálná őszinte válaszomat.
-Csak fáj amiért nem mondtad el nekem ezt a csókot egyből amikor megtörtént.
-Tudom, hogy egy balfasz voltam de nagyon szeretlek téged.
-Én is szeretlek Harry, de nincs megbocsájtva teljesen.
-Akkor gyere, segítek lefürödni. -húz be a fürdőmbe, majd becsukja az ajtót maga mögött és kezdi kicipzározni a pulcsimat, de én kezét elhúzom az anyagtól.
-Harry, ezt inkább ne.
-Semmi baj Meg.
-Nem akarom, hogy így láss.
-Te mindenhogy gyönyörű vagy. -folytatja amit elkezdett majd magáról is levéve a ruhákat, beléptünk a zuhany alá és megengedtük a vízet, én azonban csak takargattam magam.

-Szívem, előttem nem kell ezt csinálnod. -veszi el kezemet a testemtől és összekulcsolja övével.
-Nem tudom elhinni hogy hozzád ért úgy az a rohadék ahogy csak nekem szabadna.
-Harry!
-Esküszöm ha egyszer találkozok vele akkor...
-Harry...
-Én olyan szinten szétverném...
-Harry...- fogom közbe arcát ezzel kényszerítve, hogy rám nézzen.- csókolj meg.
-De...te mondtad, hogy nem akarsz siettetni semmit és hogy nem bocsájtottál meg teljesen. -nézett rám zavartan.
-Harry, csak csókolj már meg.- mondom nevetve miközben kezemet nyaka köré kulcsolom.

Lassan közeledik felém majd lágyan megcsókol, kezeit arcomra téve ami elég szokatlan volt azt nézve, hogy eddig mindig a derekamat ölelte át. Valószínűleg észre is vette, hogy furcsálom, mert belemosolygott csókunkba.
-Csak nem akarom, hogy félj.
-Köszönöm.
-Én sosem bántanálak szándékosan.- teszi fülem mögé hajamat.
-Tudom, de...még most sincs megbocsájtva teljesen Hazz.
-Én addig fogok teperni amíg meg nem bocsájtasz.
-Akkor add ide a tusfürdőt te hülye.

Infinity (H.S.)|BEFEJEZETT|Where stories live. Discover now