Már az épület ablakából lehetett látni a gyertyák áradatát, amely bevilágított mindent. Nem sokkal később egy teremben találtam magam ahol semmi más nem volt csak egy kanapé és rengeteg különböző méretű gyertya ami bevilágította a helységet. Viszont amikor jobban körülnéztem nem hittem a szememnek. A falakon képek, idézetek és dátumok lógnak, rólam és rólunk.
Odasétálok a legnagyobb fényképhez ami az ülő felett lóg. Én voltam rajta ahogy alszok.
-Aznak este csináltam.- öleli át hátulról derekam, miközben belecsókol nyakamba.
-Amikor nálad aludtam először? Te lefényképeztél?- kezdek el nevetni a meglepedtség hatására, majd tovább sétálgatva nézegettem a képeket.Dátumokat látok a falon egészen az első csóktól, az első együttlétünkön át, egészen a Los Angelesben
történtekig.-Mi ez a hely?- sétálok vissza Harryhez.
-Itt írom a dalaimat. Miután eljöttél utánam a turnéra, rájöttem, hogy fontos szerepet játszol a dalaimban. Anyáék segítettek a helyben, és a dekorációkban is. Ezek a képek és dátumok segítenek a romantikusabb dalaim megírásában.
-Szóval a dalaid rólam szólnak?- ölelem át nyakát ezáltal közelebb húzva őt.
-Nem csak a dalaim szólnak rólad. Mostmár az egész életem rólad szól Meg.- lehet számra egy lágy csókot majd lassan hátrasétálva velem, rádőlt a kanapéra.Nyakamon egyre lejjebb kezd csókolni, majd ruhámat lentebb tolja vállamon, hogy ott is elérjen, amikor zsebében megcsörren a telefonja, de ő mit sem törődve folytatja cselekedetét. Hosszú másodpercek után, már egyre zavaróbb lesz a csörgés, amit már Harry sem bír tudton kívül hagyni.
-Bassza meg.- mordul fel majd lemászik rólam és arréb csúszik a lábamhoz- Ez Niall, jobb ha felveszem.
-Így legalább marad valami estére is.- nevetem el magam majd megigazítom a ruhámat és a falakhoz sétálok, hogy tovább nézegessem a képeket.HARRY STYLES
-Niall, szia. Mi a helyzet?
-Harry, ne haragudj, hogy zavarlak, de most muszáj beszélnem veled.
-Történt valami?- állok fel az ülőről és sétálok az ablakhoz.
-Azt hiszem, én...csak nem gondolkodtam, elcsesztem Harold.- hallom zavarodott hangját.
- Mit tettél? Mirandáról van szó? Történt vele valami?
- Le akart velem feküdni haver. -hallottam nehéz lélegzetvételét, mintha sietve sétálna a hidegben. -Én mondtam neki hogy ez még túl korai lenne és, hogy ő még erre nem áll készen, de annyira akarta és én ezen kiakadtam. Mondtam neki, hogy ez még túl gyors, leordított, hogy csak játszadozok vele és elhagyta a hotelt.
-És most tudod, hogy hol van?- kérdezem zavarodottan őt.
-Felhívtam, kicsörgött a telefon, de nem ő vette fel hanem egy srác. Egy srác vette fel, érted? Teljesen kiakadtam, nem tudom, hogy most mi van Harry. Ki az a srác és miért ő vette fel Miranda telefonját?
-Haver- sóhajtok fel- én...nem tudom, de nyugodj meg, hidd el hogy...
- Hogy nem csal meg? Harry én már nem tudom, mi van ha csak arra kellek neki hogy velem veszítse el?
- Biztos hogy nem Niall, ilyenre ne is gondolj, lehet hogy csak egy barátja.
- Nem akarom őt elveszíteni, most letszem probálom még hívni egy párszor majd.
-Rendben, szia Niall.
Letéve telefonomat vissza ülök Megan mellé, akinek szintén mint nekem, megcsörrent a telefonja.MEGAN SCOTT
Mire Harry visszatér a kanapéhoz az én telefonom is csörögni kezd.
-Ez Mira.- olvasom fel a nevet a kijelzőn, de mikor arcára pillantok csak a zavart látom rajta.
-Harry, minden rendben?Baj van? Történt valami?
-Vedd fel a telefont és szerintem mindjárt megtudod.
A telefont kihangosított állapotban vettem fel, hogy Harry és én is jól halljam a húgom mondandóját.-Megan, azt hiszem tönkretettem mindent.
-Ezt hogy érted Mira? Mi történt?
-Niall. Le akartam vele feküdni. Azt hittem készen állok rá de ő csak úgy eltolt magától. Azt mondta, hogy még nem állok készen és, hogy ő még nem akarja. Azt hiszi csak arra kell, hogy lefeküdjön velem.
-És mi történt?
-Kirohantam a szállodából de útközben talalkoztam vele.
-Kivel?- kérdezem zavarodottan.
-Találkoztam Dáviddal és elbeszélgettük az időt és elmentem hozzá.Szavaira Harryvel egymásra néztünk. Azután, hogy Miranda elmondta Harrynek is a történteket, ő is nagyon jól tudta hogy nem véletlenül féltem Mirát tőle.
-Miranda, te normális vagy? Elmész hozzá? Tudod jól hogy ő milyen. Nem vagy nála biztonságban.
-Én is azt hittem de teljesen megváltozott. Hagyta hogy nála maradjak, de amikor Niall hívott én képtelen voltam felvenni így Dávidot kértem meg. Hallottam ahogy Niall kiabál a telefonba és lecsapja. Lehet hogy tönkretettem mindent.
-Mira, menj haza. Ne maradj ott menj haza és holnap hívd fel Niallt, ha szerencséd van akkor még Magyarországon lesz.
-Majd meg hívlak Megan, köszönöm.Nem tudtam válaszolni neki mert a hívás megszakadt.
Harryre néztem aki vissza rám.-Ha a húgomnak baja lesz én...-állok fel idegesen, zakatoló szívvel, majd beletúrok hajamba.
-Nem. Ne mondj semmit kérlek. -fogja meg kezeimet- Ne mond, hogy akkor bántod magad.- néz rám rémülten Harry mire ujjammal simogatni kezdem kèzfejèt.
-Soha, Harry. Sosem fogom ezt modnani, már jól vagyok. Csak nem akarom hogy baja essen.
-Nem lesz semmi baj. Meg fogják ezt oldani ne aggódj oké? Ha holnap sem lesz jobb a helyzet akkor vissza utazunk rendben?
-Oké.
-De most próbálj meg erre nem gondolni. Ez ne tegye tönkre az esténket, menjünk enni jó?Csak bólintok, majd egy mély levegővétel után próbálok újra csak magunkra koncentrálni.
YOU ARE READING
Infinity (H.S.)|BEFEJEZETT|
FanfictionMit tennél ha az életed egy nap alatt megváltozna? Mi lenne ha az álmod amely eddig az életet tartotta benned valóra válna? Harry Styles, aki a mindennapjaiból tartott haza és egy lány aki nem tudta hogy aznap este megmentik a szívét.