45.

1.5K 63 2
                                    

Harry szülei háza előtt állunk. Harry még a kocsiból, pár perccel a megérkezésünk előtt hívta fel nővérét, hogy nem sokára megérkezünk, és hát...most végre itt vagyunk.

Harry anyukájával már találkoztam, azonban a férjével Robinnal, és Gemmával még sosem, csak interneten keresztül ismerem őket.
-Nyugi, semmi baj nem lesz.- súgta fülembe majd megpuszilta arcomat.
-Honnan veszed, hogy izgulok?- toporzékolok mellette.
-Megan, úgy ugrálsz itt mellettem mint valami idióta- neveti el magát majd lassan benyit a házba.

Egyből megcsap az otthonuk és valami sült étel keveredésének mesés illata.

-Anya, megjöttünk.- kiált be a nappaliba Harry, miközben pulcsinkat felakasztja. A nappaliból egy szőke hajú lány szalad ki aki egyből Harry nyakába ugrik.
-Megan, ő itt a nővérem Gemma- ejti ki nehezen a szavakat száján miközben testvére kiszorítja belőle az összes megmaradt levegőt, amin nem tudok nem elmosolyodni.
- És Gemma ő itt...- barátom nem tudja befejezni, mert Gemma egyből elszakad testvérétől és az ölelésébe von.
- Megan, de jó végre megismerni. Már ideje volt, hogy ez a tökfej bemutasson.- enged el, hogy jól végig tudjon mérni.
- Harry, azt nem mondtad hogy ennyire aranyosan néz ki- kacsint rám mire Harry oldalához bújva mosolyodok el.
- Örülök hogy megismerhetlek Gemma.
-Hát én is. Na de, gyertek a kaja mindjárt készen van.

-Na hogy bírod?- súgja fülembe, miközben lassan bentebb sétálunk a házba.
-Őszintén? Egy kicsit úgy mint amikor Edward hazaviszi bemutatni Bellát a családjának.- nevetem el magam, miközben Harry csak megforgatja szemeit.
-Ne aggódj, én nem szívom ki a véred...egyenlőre- nevet fel majd miután karon ütöttem kijelentése miatt, besátálunk az ebédlőbe ahol már ott voltak Harry szülei.

Mikor megpillantották, egyből ölelésükbe vonták, majd azután engem is.
-Jó hogy megint találkozunk Drágám- simít végig hajamon Anne, mire rámosolygok.
-Üdv a családban Megan.- köszönt Robin is amit megköszönök.

Ahhoz képest, hogy Harry nővèrével és Robinnal most találkoztam először, nagyon barátságosak velem.

-Szóval, Megan hány éves is vagy?- teszi fel a kérdést Robin miközben a vacsorát fogyasztjuk.
-Nemrég lettem tizennyolc.
-Sosem gondoltam volna hogy egyszer Harrynek fiatal baratnője is lesz- veszi át a szót Gemma.- volt már együtt nála öt évvel idősebbel is, meg tízzel is és még nem is beszéltem arról amikor egyszer majdnem randizott egy nála...
-Okés, köszönöm Gem, elég lesz- néz rá Harry miközben befogja nővére száját, ami miatt mindenkiből kitört a nevetés.
-Nyugi, Harry , tudod jól hogy tudom.
-Harry már be is avatott mindenbe?- kérdezi Robin.
-Öhm, Megan..egy rajongónk. Szóval nagyon nem kellett beavatnom semmibe.
-Rajongó? -kérdezi mire bólintok.

-És Megan, mit szeretnél csinálni suli után? -veszi át a szót Anne- Ha jól számolom ez az utolsó éved igaz?
-Igen, az igazság az, hogy a szüleim szeretnék hogy egyből elkezdjem az egyetemet ahol nyelveket tanulnék, de én előtte inkább utaznék egy kicsit.
-Milyen nyelveken tanulsz?- kérdezi izgatottan Gemma.
-Eddig angol, francia és spanyol, de majd az egyetemen el akarom kezdeni az olaszt is.
-Akkor lesz terv a jövőben.- mosolyog rám Robin.

-Ha rajtam múlna nem is hagynám hogy elmenj egyetemre- mondja nekem Harry miközben ujjaival a lábamon, a szoknyámat egyre feljebb húzza.

Próbálom tettét ignorálni, ezért csak egyszerűen válaszolok neki, mit sem törödve kezével.

-Muszáj lesz egyetemre mennem, nem hagyhatom hogy egy erős középiskola után csak úgy abbahagyjam a tanulást.
-Pedig velem jól ellennél itt- húzza feljebb szoknyámat, ami már elég köze van ahhoz hogy kezdjem magam kellemetlenül érezni családja társaságában. Ha csak ketten lennénk, be is szállnék a kis játékába, így azonban csak mocorogni tudok a székemben. Szerencsére a többiek az asztalnál ebből semmit sem vettek észre, én pedig próbáltam kezét elvenni onnan, de nem igazán sikerült.
-Harry, neked nemsokára elkezdődik a turnézásod, ez így pont jó lesz higyjétek el.- mosolyodik el Anne.

Valószínűleg Harry már rég nem figyelt a beszélgetésre, inkább csak arra, hogy engem mennyire tud kényelmetlen helyzetbe hozni az asztal alatti cselekedetével.
-Öhm, Harry megtudnád mutatani a mosdót? -állok fel szoknyámat megigazítva, majd feláll ő is, megfogja a kezem és felsétál velem a szobájába. Miután bezárta az ajtót elég csúnyán ránézek.
- A fürdőm arra van- mutat rá fejével a gardrób melletti ajtóra mire megforgatom szemeimet.
-Ez most mire volt jó?- teszem kezemet keresztbe mellkasomnál.
-Nem értem mire gondolsz- von vállat majd közelebb lép hozzám.
-Nagyon jól tudod mire gondolok.- súgom szinte már szájára, mire Harry kezei újból lefelél vándorolnak testemen.
-Igen, mostmár kapisgálom.
-Harry, kérlek, a szüleid házában vagyunk.
-És az én szobámban- csókolna meg amikor az ajtó nyitódásának hangja zavar meg minket, majd Gemma lép be rajta, ami hatására pillanatok alatt válunk el egymástól.
-Jaj, bocsi srácok, csak anya küldött fel, hogy megnézzem mi van veletek mert kész a desszert, de ne is figyeljetek rám, csak jó szórakozást- kacsint ránk nővére, majd bezárná maga mögött az ajtót, de mielőtt teljesen távozott volna Harry szobájából, még vissza fordult. -Plussz azt kérdezi hogy itt alszotok- e?
-Öhm...nem is tudom.- néz rám Harry mintha tőlem várná a választ.
-Egy éjszakát itt maradhatunk- Sétálok Gemma mellé.- Na menjünk vissza le, mert már biztos várnak ránk.
-Megan, egy percre- bólint hogy maradjak majd miután kitessékeli öccsét a saját szobájából leül Harry ágyára.

-Köszönjük.
-Mégis mit?- állok kérdően előtte mire elmosolyodik.
-Hogy végre így látjuk őt. Már rég mosolygott ilyen őszintén.
Gemma szavaira elpirosodtam, jó érzés azt hallani, hogy ezt a boldogságot én váltom ki öccséből. És nem tagadható, hogy Harry is ugyan ezt váltja ki belőlem.

Infinity (H.S.)|BEFEJEZETT|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora