-Nagyon aranyos a nővéred.- ülök le ágyára miután, befejeztük a vacsora utáni fecsegéseket.
-Aha- jön közelebb hozzám majd szépen lassan hátradőlt ágyára majd lágy csókokkal kezdi elárasztani először számat majd nyakamat, ami egy kisebb nyögést vált ki belőlem.
-Harry, ne már, mondtam hogy a szüleidnél vagyunk.
-Igen, de a szobám messze van mindenkitől és ma már nem is fognak zavarni minket- kezd el csókolgatni tovább miközben pólóm alját egyre feljebb gyűri.
-Majd holnap oké? Ha már otthon leszünk magunkban.- puszilom meg őt majd eltolom.
-Annyira ünneprontó vagy.- dől le mellém az ágyra-Pedig, nekem most kellenél, ha érted mire gondolok.- kacsint rám mire elmosolyodok.
-Én most elmegyek lezuhanyzok oké? Azt meg old meg magadnak Styles- állok fel nevetve ágyáról.
-Ne segítsek?
-Még mindig tudok egyedül fürdeni.- fogok meg egy bugyit és az egyik pólóját majd bemegyek fürdőjébe.Pár hosszú perc után már pizsiben sétálok ki fürdőjéből majd meglátom az ágyon feküdve, betakarózva és aludva. Imádom nézni ahogy alszik, olyankor tényleg más képet mutat magából. Egy sokkal ártatlanabb, aranyos fiút.
Befekszek mellé az ágyba de még olyan éberen alszik hogy megfordul, hogy szembe legyen velem majd kezeivel átkarolja a derekamat és közelebb húz magához.
-Ezt az előbbi kis "old meg magadnak Styles-ozást" még vissza fogod kapni Szépségem.- súgja nekem csukott szemeivel, amin felkuncogok majd kezemmel beletúrok rövid hajába.
-Mit szóltak a szüleid a hajadhoz?
-Fura volt nekik, de nagyobb témának számított most a banda.
-Nagyon jó volt ez a délután, végre egy kicsit el tudtam felejeteni ezt az egész dolgot.
-Meg...-nyitja ki szemeit-nemsokára az is el lesz felejtve és visszatérünk az eredeti felállásba.
-Biztos tudni akarod, hogy kié?
-Tudnom kell. De esküszöm hogy utána elfelejtjük.
-Köszönöm hogy nem mondtad el nekik.
-Van egy pár dolog ami csak ránk tartozik.
-Nagyon szeretlek Harry.
-Én is téged, ezért is foglak holnap elvinni egy vacsorára.
-Azért mert szeretsz?
-És mert holnap leszünk együtt egy fél éve- csókol meg lassan de nekem szemeim nagyra nyílnak kijelentésén.-Te jó ég, én el is felejtettem.
-Nekem is csak akkor jutott eszembe amikor most bementem utánad a fürdőbe és megláttam a pólót a szekrényen, amit aznap este kértél el tőlem.
-Várj, te bejöttél utánam? Harry...- kezdek el nevetni.
-Na jó, de aztán ki is mentem, csak megnéztem jól vagy-e.
-Nem is te lennél. -forgatom meg szemeimet- Egy pár nap múlva vissza kéne mennem Magyarországra.
-Oké, nekem úgyis el kell mennem egy pár interjúra. De most próbálj meg aludni Kicsim, ha csak nem akarsz előgyakorolni a holnapi esténkre.
-Jó éjt Harry.- kezdek el nevetni majd odabújok hozzá amennyire csak lehet.
-Aludj jól Bébi.****
-Nagyon vigyázz magadra Gem.- öleli át Harry a nővérét mielőtt elindulunk vissza Harry kocsijához.
-Mindenképp hívj ha visszaértél Nashvillbe- kiált még vissza a kocsiból Harry majd el is hajtottunk a járművel.
Két óra kocsikázás után fáradtan feküdtem le a már jól megszokott kanapéra. Harry leteszi a táskáinkat, majd lábamat odébb lökve leül mellém az ülőre.
-Hé, azért finoman.- nevetem el magam, majd gyengén belerugok combjába.
-Oh, ne haragudjon hölgyem-mosolyog rám, majd kezeit derekamra téve kezdett el csikizni, amiről tudja, hogy ki nem állhatom.
-Harry...Harry, hagyd már abba.- lököm el kezeit tőlem.-Na jó -áll fel az ülőről, majd engem is felhúz.- Szerintem öltözz át, és lassan indulhatunk is a vacsorára.
-Azt mondtad nyolcra megyünk, addig van még idő.
-Előtte még elmegyünk valahova- kezd el csókolgatni az arcomtól a nyakamig majd összehuzza a pulcsim cipzárját rajtam amire furcsán ránézek.
-Mi az?- kezd el neveteni.
-Ezt te inkább le szereted húzni nem fel.
-És akkor mit fogunk csinálni az este?- Enged el majd kezemnél fogva felhúz az emeletre, be a szobájába, majd leül az ágyra én meg megállok az ajtó és a szekrény mellett.
-Vegyél fel valami csinosat.-dől hátra az ágyon.
-És addig te mit csinálsz? Öltözz te is.
-Előtte még élvezem egy kicsit a látványt.- kezd el nevetni mire én kiválasztott ruhámmal a fürdőbe zárom magam.
-Na ez nem volt szép- hallom ahogy ő is kivesz valami ruhát a szekrenyből, majd hallom ahogy leveszi előző ruháját, majd magára veszi az újat.Egy fekete, testhez simuló ruhát választottam ami nem annyira kihívó de mégis nagyon elegáns. Hajamat egy laza hullámos konytba tűzöm fel majd egy kis sminket teszek fel. Kilépve a fürdőből, Harryt az ágyon találom ülve, egy fekete öltönyben. Mikor meglát, egyből feláll és elém sétál, majd átöleli derekam.
-Csoda szép vagy- súgja fülembe majd megcsókol.
-Még most sem tudom megszokni.
-Mit?
-Ahogy csókolsz. Mindig olyan mintha az első lenne.
-Sajnálok mindent.
-Semmiről sem tehetsz.
-Te is tudod, hogy ez baromság. Ott volt Taylor, aztán amikor lelöktelek a földre.
-Te is ember vagy Harry, követsz el hibákat. De mostmár induljunk.-csókolom meg gyorsan mégegyszer majd kihúzom a szobából.
-És hova is megyünk?- veszem fel cipőmet, majd egy vékony kabátot.
-Majd meglátod, de jól öltözz fel mert gyalog megyünk.Hosszú perceken át sétálgattunk számomra ismeretlen utcákon. Közben jókat beszélgettünk és nevettünk, semmi megzavarás nélkül.
Egy bő fél óra múlva megálltunk majd Harry kezeimet megfogva szemeimbe néz.-Na most fordulj meg- súgja, majd hátat fordítva neki, meglátom a helyet ahova hozott.
-Istenem, Harry.
KAMU SEDANG MEMBACA
Infinity (H.S.)|BEFEJEZETT|
Fiksi PenggemarMit tennél ha az életed egy nap alatt megváltozna? Mi lenne ha az álmod amely eddig az életet tartotta benned valóra válna? Harry Styles, aki a mindennapjaiból tartott haza és egy lány aki nem tudta hogy aznap este megmentik a szívét.