76.

1.1K 57 5
                                    

~Harry Styles~

Visszaérve Magyarországra, ránk várt a feladat hogy Megan családjával is közöljük a hírt. Mindenki boldog volt mikor bejelentettük hogy Megan várandós, azonban rajta kívül mindenkin láttam a kétségbeesés jelét is. Hisz rajta kívül mindenki tudja milyen állapotban van a szervezete.

-Kicsim, menj fel, pihenj le egy kicsit.- súgom szerelemnek aki engedelmesen bólint majd az emelet felé veszi az irányt, ezzel magamra hagyva a családjával.
-Szerintem el kéne mondanunk neki.- kezdek bele egyből miután megbizonyosodok róla hogy Megan eltűnt az emeleten.
-Harry- sóhajt fel anyukája- ha most ezen idegeskedne, az nem csak neki de a kicsinek is ártana.
-Harrynek igaza van Szívem, épp elég ideig titkoltuk előle.- véd meg az apukája, majd a konyhapultnak dől.
-Ki fog akadni, nagyon kifog.- szól közbe Miranda is.
-Én lemondtam a turné másik felét, nem fogom itt hagyni. Nézzétek, ez a ti döntésetek, a ti lányotok és még csak most lesz tizenkilenc. Ebbe én nem fogok beleszólni, de tudom hogy bárhogy is döntünk, Megan beteg marad. Beteg lesz és- túrok bele a hajamba- és veszélyben lesz az élete.

-Van valami amit el kell nektek mondanom.

~Megan Scott~

Visszamentem a földszintre, miután hosszú perceket vártam a szobámban Harryre. Mikor befordultam volna a konyhába, ahol hagytam őket, meghallottam a nevemet, ahogy rólam beszéltek. Hallgatni bűn, azonban mégsem mozdultam. Nem értettem miről beszélnek, nem értettem, miért akadnék ki és hogy miért veszítene el Harry. Kérdőre akartam vonni őket, mikor meghallottam valamit ami miatt bennem akadt a levegő.

Megcsalt...hogy csalhatott meg, mikor?

Könnyeimmel végigfolyva az arcomon rontottam be a konyhába mire mindannyian rám kapták a fejüket.
-Hogy tehetted?- kiáltok rá könnyáztatta arcommal, de semmi választ nem kapok.  -Válaszolj már basszus.
-Megan- áll fel a székről Harry, aki hirtelen azt se tudta mit csináljon, majd felém sétál. Kezeit az enyémekbe akarja rakni de az utolsó amit most akarok hogy hozzám érjen, így elhúzom azt.
-Csak válaszolj. Miért tetted? Ezért nem hívtál fel? Végig mással voltál a hátam mögött?
-Nem, Kicsim, nem- makog halkan miközben szemeit ide-oda vezeti köztem és anyáék között.- egyszeri eset volt, nem voltam önmagam, kérlek hallgass meg.
-Nem voltál önmagad?- nevetek fel miközben a könnyeimet törlöm le arcomról- Ezt a szöveget már eljátszottad Harry.
-Szívem, ezt beszéljük meg kettesben.
-Miért? Nem akarod hogy megtudják hogy mit csináltál velem? Jézusom Harry- sóhajtok fel- én annyira szeretlek hogy még azt is elnéztem neked amikor megpróbáltál megerőszakolni, most meg a babádat várom.
-Hogy mit csinált?- kiált fel apa majd elránt Harrytől és közénk áll.
Nem akartam elmondani, tényleg nem. Ez csak kettőnkre szabadott volna hogy tartozzon. -Mit csináltál a lányommal?-ordít még mindig apa torka szakadtából mire érzem hogy szívem ezerrel kezd verni.
-Apa, hagyjuk- állok meg mellette majd odébb próbálom húzni Harrytől sikertelenül.
-Lefeküdtem a lányoddal úgy hogy nem akarta, igen.- szólal meg vőlegényem halkan de határozottan miközben a szemét nem veszi le rólam.
-Harry, nem kell!- rázom meg fejem de ő csak könnyes szemeivel bólint.

~Harry Styles~

-De kell. Bántottam a lányotokat, nem tudom mi ütött belém de nem tudtam leállni. Utána már túl késő volt, a közelébe se mertem menni hónapokig de Megan segített nekem. Megbocsájtott és segített túltenni magam azon a szörnyű estén. Én bántottam őt, mégis ő volt az aki mellettem maradt és segített legyőzni az érzést magamban hogy egy szörnyeteg vagyok. Megan, Kicsim- próbál meg közelebb kerülni hozzám de apa miatt tartja a távolságot- én nagyon sajnálom, sajnálom hogy így kellett megtudnod de az egésznek van magyarázata de azt csak akkor tudom elmondani ha beleegyeztek.- kérlelem fájdalommal a szememben a szüleit akik először egymásra néznek majd vissza rám és lassan bólintanak. Megan apja rám sem néz miközben beleegyezik. Meg értem őt, amit akkor Megannel tettem az undorító volt és emiatt örökre haragudni fogok magamra éppen ezért megértem hogy ők is haragudni fognak rám.

Infinity (H.S.)|BEFEJEZETT|Место, где живут истории. Откройте их для себя