,,Michaele!" [Majkle] zakřičela jsem na něj na celý dům, když začal hrát na kytaru a repráky měl nahlas. Michael, vedoucí kytarista skupiny, kde hraje můj bratr Luke. ,,já ho zabiju" zvedla jsem se z postele a šla dolů, kde jsem vypojila kabely z repráku. ,,je šest ráno!" pustila jsem kabely na zem. ,,mohla jsi to rozbít! My jsme se teď vrátili, takže nebudeš spát" začal se dívat na kabely. Jako by se jim něco stalo. ,,já jsem celý týden pracovala a je víkend. Mám volno" založila jsem si ruce na hrudi. Pracuji s malými dětmi ve školce. Nedávno jsem odmaturovala a děti nadevše miluji. Někdo mi zakryl oči, načež jsem se lekla. ,,kdo to je?" snažil se změnit hlas. ,,znám tě od narození, tohle se ti nepovede" Otočila jsem se a objala ho. Můj bratr Luke, velký vtipálek, že? ,,a jako mě neobejmeš?" ozval se za námi smutně Michael. ,,ne. Neměl jsi mě budit" vyplázla jsem na něj jazyk a začala před ním utíkat, když se ke mně rozběhl. Jako malí. ,,Calume" vypískla jsem a schovala se za něj. Calum- můj nejlepší kamarád, stejně jako Michael. ,,ale copak" chytl mě za zápěstí a nechal Michaela, aby mě chytl kolem pasu a někam mě nesl. Zavraždila jsem ho pohledem a začala sebou házet, aby mě Michael pustil. Někdy jsem měla chuť je zabít, ale těm fanynkám bych to neudělala.
,,kde jsi byl, když sis měl hrát na prince a zachránit mě?" založila jsem si ruce na hrudi, když jsem došla do kuchyně a uviděla u stolu sedět Ashe. Michael mě hodil do bazénu, takže jsem se musela převléct. ,,v hudebně" pokrčil s nezájmem rameny. ,,herečko" vyplázl na mě jazyk Michael. Rozcuchala jsem mu vlasy a objala Ashe zezadu kolem krku. ,,děje se něco?" natočila jsem hlavu tak, abych mu viděla do obličeje. Michael se zvedl a odešel. ,,mělo by?" vyhýbal se očnímu kontaktu. ,,Ashi, řekni mi, co se děje" sedla jsem si vedle něj. Ashton si povzdechl, odložil mobil, který měl v ruce a natočil se ke mně. Váhal. ,,jsem jenom unavený. Moc jsem toho nenaspal" vzal mě za ruku a propletl si se mnou prsty. Věděla jsem, že je za tím něco víc. Za ty tři roky, co spolu chodíme už poznám, když se něco děje. Dali jsme se dohromady půl roku po tom, co jsem se sem přestěhovala. Luke mě vzal k sobě, protože se o mě rodiče nestarali. Byla jsem často doma sama a to on nechtěl. ,,chyběla jsi mi" nahl se ke mně a políbil mě. ,,ty mně taky" přitáhla jsem si ho do objetí. Vrtalo mi hlavou, co mu je, ale nechtěla jsem to dál rozebírat, protože by mi to stejně neřekl.
,,pojďte někam ven" otravoval nás Michael. ,,Michaele nepůjdeme pít" zaklonil hlavu Calum. ,,ještě jsme nezapili devatenáctiny Kat" hledal důvod, proč jít pít. ,,to vůbec nevadí" vyhrkl Luke a šel otevřít dveře, protože někdo zvonil. ,,kluci! Tak rád vás vidím! Musíme jít pít" vrhl se k někomu. Zvedla jsem hlavu a viděla stát v chodbě kluky z one direction. ,,nikam nepůjdeme, budeme pít doma" zvedl dvě flašky v rukou Louis. Michael začal jásat a já s Ashem jsme se zvedli, abysme se přivítali. ,,nazdárek Kat" vtáhl mě do medvědího objetí Niall. ,,chyběl jsi mi Ní" zazubila jsem se. ,,ty mně taky" políbil mě na tvář a přesunul se k Ashovi. ,,rád tě vidím kočko" přišel ke mně Zayn a taky mě objal. Ash se na něj ošklivě podíval. Nikdy neměl rád, když mě takhle někdo oslovil. ,,žárlí" zašeptal Zayn při pohledu na Ashe. ,,já vím. Tak ho neprovokuj" odtáhla jsem se od něj a pohladila ho po paži.
,,pravdu" řekla jsem rozhodně. Hráli jsme flašku, a padlo to na mě. Jako děti. Kluci sem zavolali ještě nějaké holky, co vypadaly jako, s prominutím, děvky. ,,v kolika jsi přišla o panenství?" zašklebil se na mě Harry. Perverzák. ,,na sedmnácté narozeniny" začervenala jsem se. ,,můžu?" usmál se šibalsky Harry. ,,pro mě za mě" pokrčila jsem rameny. Harry roztočil flaškou a padlo to na blondýnu, co na sobě měla upnuté šaty. ,,Kataríno" zazubil se. ,,dej mi úkol, Hazzo" ošila jsem se. Vždycky jsem nesnášela, když mu takhle někdo řekl. Přišlo mi to divné. ,,francouzáka s tím, kdo se ti nejvíc líbí" zakmital obočím. Asi si myslel, že si vybere jeho. Egoista. Zmiňovaná Katarína přejela pohledem všechny kluky a zastavila se na Ashovi. Zamračila jsem se. ,,zkus to a budeš bez vlasů a bez očí" zkusila jsem ji zastavit, když si to mířila k Ashovi. Všichni se rozesmáli, jen Katarínu to nějak nerozhodilo a sedla si na Ashe. ,,sorry, ale já někomu patřím" shodil si ji z klína a přitáhl si mě blíž k sobě. Ona spadla na zem, natáhla ruku s domněním, že ji někdo pomůže na nohy, ale všichni se začali ještě víc smát. Ona se s naštvaným výrazem zvedla a odkráčela na svých vysokých podpatcích pryč z domu. ,,ty jsi žárlila" zašeptal mi do ucha Ash. ,,stejně jako ty na Zayna" oplatila jsem mu to.
,,úkol" řekl dřív, než to stihl vyslovit Liam. ,,Nialle, Nialle. Obejmi toho, koho máš nejradši" Louis roztáhl ruce a zazubil se. Niall se na něj zašklebil a skočil po mně, takže jsme skončili oba na zemi. ,,sakra Ní. Začni ze sebou něco dělat. Jsi hrozně těžký" všichni se začali smát. Sousedi z nás musí mít radost. Všichni jsme byli opilý, ale to nám nebránilo pít a hrát dál. ,,Kat do koho jsi byla zamilovaná?" zeptal se mě Harry, když to padlo na mě a já si, zase, vybrala pravdu. Na úkoly jsem měla v sobě moc alkoholu. ,,doopravdy jenom do Ashe" pokrčila jsem rameny a on se pyšně usmál. Všichni zvedli obočí. ,,a platonicky?" doplnil ho s úšklebkem Louis. ,,když jsem vás ještě neznala osobně, tak prvně do Harryho a pak do Zayna" přiznala jsem. Nikdy bych to neřekla nahlas, ale alkohol mluvil sám za sebe. ,,to je pocta" chytl se za srdce Zayn. ,,tak si na to nezvykej. Teď už je moje" objal mě kolem ramen Ash. A já uznale přikývla. Měl pravdu. Ashe bych za nikoho jiného nevyměnila. Ani za samotného Zayna Malika.
Kluci tu zůstali až do dalšího dne, ale večer museli odjet. Ashe jsem ještě nikdy neviděla tolik žárlit, jako když jsem se loučila s klukama. Vraždil všechny pohledem a měl napjaté svaly, ale když jsem k němu přišla, tak se uvolnil. Bude to znít divně, ale bylo roztomilé, že žárlil. Takhle si můžete potvrdit, že tomu člověku na vás záleží. Ale zase to nesmí přehánět, jako někteří jedinci. To bych se z toho zbláznila.
ČTEŠ
Můj vysněný život//cz FF✔
FanfictionŽivot se v jednu chvíli může otočit úplně naruby, o čemž jsem se přesvědčila hned, jak jsem tě poznala... 🏆 1K👁 {5.3.2019}