37.

292 15 1
                                    

           ,,vstávej" políbil mě na tvář Ash. Zavrčela jsem a přetočila se na druhý bok. Nechtělo se mi vstávat. Připadalo mi, jako kdybych usnula teprve před chvílí. ,,Kat" zasmál se Ash a pohladil mě po odhaleném boku. ,,ještě chvíli" zavrtěla jsem se. ,,ne, ani chvíli. Mám pro tebe překvapení" ihned, jak to řekl jsem otevřela oči. Narozeniny nemám, výročí taky nemáme, tak proč mi chystá překvapení? Zvedla jsem se do sedu a protřela si obličej.

           ,,fajn, dej si to na oči" podal mi šátek, když jsme stáli před autem. Nechtěla jsem děti nechávat jen tak klukům, ale musela jsem jsem. Zavázala jsem si oči a nechala se dovést Ashem do auta. Chvíli jsme jeli a pak zastavil. Pomohl mi vystoupit a někam mě vedl. ,,není to daleko od kluků a myslel jsem, že bude potřeba víc místa" sundal mi šátek a já se rozhlédla po nádherném obýváku. ,,to nemyslíš vážně" vydechla jsem úžasem. ,,myslím. Když nás bude víc" objal mě zezadu a přejel mi prsty po břiše. ,,to... Je naše?" rozhlédla jsem se a uviděla i schody nahoru. ,,je. Pojď" vzal mě za ruku a šel ke schodům.

            Nádhera. Jediné slovo, co mě napadlo. Byla jsem nadšená. ,,takže to bereš?" ujišťoval se Ash. ,,všema deseti" skočila jsem mu okolo krku. ,,tak se můžeme začít stěhovat" zašeptal. ,,jako hned?" odtáhla jsem se od něj a zvedla obočí. Nešlo mi do hlavy, že by to bylo tak lehké. ,,klidně hned" přikývl.

            Začaly starosti. Stěhování, dokupovaní věcí a vybavování pokojů. Hodněkrát jsme se kvůli nějakým věcem s Ashem pohádali, ale pak jsme udělali kompromis. Kluci nám se vším pomáhali, takže to šlo rychleji. Malý Ash začal brečet. Vzala jsem si ho ze země do náruče a dala mu čistý dudlík. ,,zlato kde je Angel?" podívala jsem se na Ashe. Měl na klíně Luka a seděl na sedačce s Calumem. Kluci u nás byli pečení vaření. ,,myslím, že si ji bral Zayn s Michaelem" nakrčil obočí, jak se snažil přemýšlet. Přikývla jsem a šla nahoru do jejich pokoje. Michael i Zayn stáli sklonění nad postýlkou Angel. Dala jsem Ashe do jeho postýlky. ,,kluci, ven" vyhnala jsem je se smíchem. Oni mě poslechli a všichni jsme opustili pokoj. Sešli jsme dolů, já si od Ashe vzala Luka a sedla si vedle něj. ,,půjdeš prosím uspat Angel a Ashe?" sladce jsem se usmála. I na ně platilo hlazení na bříšku, ale jen od Ashe. On se zvedl a odešel. ,,kdy plánujete svatbu?" sedl si místo něj Zayn a Michael si sedl na opěrku. ,,nemluvili jsme o tom. Neměli jsme čas" pokrčila jsem rameny a nechala Luka, aby si hrál s mými prsty. ,,za chvíli přijde Crystal" vypadlo z Michaela.

          ,,Kat" objala mě Crystal. A vzala si Luka do náruče. Ten si ani nevšiml, že je u někoho jiného a dál si hrál s plyšovým tučňákem, kterého dostal od Luka. ,,slyšela jsem dobře" chytla mě za ruku, na které jsem měla prstýnek. ,,jo, zeptal se mě hned po tom, co jsem mu řekla, že budeme mít další dítě" zazubila jsem se a ona vykulila oči. Do chodby přišel Michael, takže jsem si vzala Luka a šla s ním za Calumem a Zaynem do obýváku. ,,já ci Zayna" málem mi vyskočil z náruče. Položila jsem ho na zem a on běžel k Zaynovi. ,,když byl malý, tak se na tebe nemohl ani podívat a teď tě miluje" zasmála jsem se a rozcuchala Zaynovi vlasy. ,,Ashíku" vypískla Crystal a objala ho. ,,neříkej mi tak" odstrčil ji od sebe. ,,řekl jsem ti to už několikrát" zavrčel na ní a sedl si vedle Zayna na sedačku. Crystal vypadala zaraženě. Mávla jsem nad tím rukou a naznačila ji, aby se i s Michaelem šla posadit. ,,co se stalo?" objala jsem zezadu kolem krku Ashe. ,,dneska to nějak trvalo. Jsem jen unavený" projel si rukou vlasy. ,,běž si lehnout" Ash chtěl něco namítnout, ale já ho zarazila. ,,zítra večer máte koncert. Musíš se vyspat" Ash poraženě vydechl a odešel. ,,tati" zastavil ho Luke. Ash se s úsměvem otočil a šel k němu, když natáhl ruce. ,,já ci jít s tebou" zamračil se a vypadal jako Luke, když byl malý. Na jedné fotce se takhle mračil, když viděl rybu v nějakém jezeře. Ash si ho vzal na sebe a odešel i s ním. ,,odnesl mi dítě, to bolí" chytl se hraně na srdce Zayn a druhou rukou mě objal kolem ramen, když jsem si vedle něj sedla. Vzala jsem ho za zápěstí a přejela palcem po K. ,,už víš, co to bude?" vyrušila mě z myšlenek Crystal. ,,holčička" usmála jsem se. Dvě holčičky, dva kluci. Jak jsem si vždycky přála. ,,a svatba?" zakmitala obočím. ,,neměli jsme čas o tom mluvit" mávla jsem nad tím rukou. ,,tak by se mělo začít plánovat" zatleskala a opřela si hlavu o Michaelovu paži. ,,teď ještě ne. Času dost. Ale co vy?" kývla jsem k nim. ,,jako ty a Ashton stoprocentně nebudeme" zakřenil se Michael a Crystal se na něj ublíženě podívala. ,,já miminko chci, ale Michael ne" založila si ruce na hrudi Crystal. ,,Ashton je taky nechtěl a vidíš, jak dopadl" zasmál se Calum a já ho praštila do ramene. ,,co je na tom špatného?" zamračila jsem se. ,,ani jeden z nás si nemyslel, že skončí se čtyřma dětma a manželkou" objal Michael kolem krku Crystal. ,,kdo řekl, že skončí u čtyř?" zasmál se Zayn a já po něm střelila pohledem. On dal ruce do obranného gesta a zvedl se ze sedačky. ,,budu muset jet" vzal si mobil ze stolu a zandal si ho do kapsy. Smutně jsem se na něj podívala a taky se zvedla. Zayn se rozloučil s ostatními a šel do chodby. ,,ani jsi se nerozloučil s Lukem a Ashem" založila jsem si ruce na hrudi. ,,přijedu co nejdřív, slibuji" políbil mě na čelo a objal mě. ,,hlavně ne až za rok, jak to máš ve zvyku" povzdechla jsem si. Nechtěla jsem, aby odjel. Chtěla jsem, aby se přestěhoval sem a byl nám co nejblíž. Hlavně mně a Lukovi...

            Večer jsem přišla do ložnice a musela se začít usmívat. Luke i Ash spali, ale Luke ležel na Ashově hrudi a cucal dudlík. Už si ho bral jen na noc, aby usnul. Lehla jsem si vedle nich a vzala Ashe za ruku.

           ,,máme tu návštěvu" oznámil nám Luke, když jsme přišli k nim a on mě objal. Vzala jsem si Luka do náruče, Ashe s Lukem nechala, aby vyndali dvojčata a šla jsem do obýváku. Zarazila jsem se hned ve dveřích. Sakra.

Můj vysněný život//cz FF✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat