,,co tady děláš?" odstoupila jsem od dveří a tím ji dala najevo, aby vešla. ,,chtěla jsem tě vidět... Vidět vás" sedla si na sedačku vedle mě. ,,dáš si něco k pití?" nabídla jsem ji. ,,nechci, jsem tu jen na chvíli. Chtěla jsem si s tebou promluvit" dala mi ruku na rameno. Cukla jsem, ale ruku jsem ji tam nechala. ,,a co chceš řešit, mami?" zvýraznila jsem poslední slovo. ,,to, že jsem se jako správná matka nechovala. S tvým otcem jsme se rozvedli a jak jsem slyšela, taky tu byl. Mrzí mě, že jsi od nás odešla" ruku stáhla zpátky do svého klína. ,,neměli jste na mě vůbec čas. Byli jste furt v práci, co jste čekali?" rozhodila jsem rukama. ,,já vím, já vím. Pochopila jsem to, když jsi odešla k Lukovi" sklonila hlavu. Bylo mi ji líto. Luka nikdy nějak extra neměli rádi. ,,už je to několik let mami. Nech to být" ano, jen tak ji odpustím ty roky, kdy se mi ani neozvala. Pořád je to moje matka a Lukova babička. Vždycky jsem s ní měla lepší vztah než s otcem. Když byli jednou za čas doma, tak na mě neřvala. Ale stejně jako otec od sebe odřízla Luka. Kvůli tomu odešel z domu. Vmetli mu do obličeje, že do naší rodiny nepatří, což jim nikdy neodpustím. ,,můžu vidět tvoje dítě?" zvedla hlavu a po tváři se jí rozlil úsměv, když jsem přikývla. Zavedla jsem ji do pokojíčku malého. Když ho viděla, tak si dala ruce před pusu dojetím. ,,je ti moc podobný" pohladila ho po tvářičce.
,,kdo je otec?" dosedla na sedačku. Sedla jsem si vedle ní a dala na konferenční stolek dvě skleničky a flašku vína. ,,Ashton" usmála jsem se nad myšlenkou na Ashe. ,,a kde je teď?" vyzvídala a vzala si skleničku s vínem. ,,s klukama šli zapít Luka" vzala jsem si druhou skleničku. ,,tak na tebe" ťukla si se mnou mamka.
,,už když k nám kluci chodili jako malý jsem věděla, že s Ashem budete spolu. Pořád po tobě tak hezky koukal" zavzpomínala. Bylo něco málo po půlnoci a my jsme si pořád měly o čem povídat. ,,už odmala jsem ho měla ráda" pokrčila jsem nesměle rameny. ,,já vím. No nic, už půjdu" zvedla se. ,,nechceš tu přespat? Je pozdě" ukázala jsem na hodiny nad televizí. ,,to ne, děkuju za všechno" usmála se a odešla ke dveřím, kde jsme se rozloučily a máma odešla.
,,půjdeš se mnou na svatbu Alice?" dala jsem si bradu na Ashovo rameno, když jsme leželi další den večer v posteli. Byla jsem nejšťastnější člověk na světě. Měla jsem u sebe Ashe a Luka, což mi nanejvýš stačilo. ,,kdy?" dal si ruku pod hlavu a zavřel oči. Celý den byl s klukama ve studiu, takže byl unavený. ,,zítra" nakrčila jsem nos. Ash se usmál. ,,zase všechno říkáš na poslední chvíli" lehl si nade mě. ,,já sama to nevím moc dlouho" pokrčila jsem nevinně rameny a odhrnula mu vlasy z obličeje. ,,půjdu" políbil mě. Tohle je to, co jsem vždycky chtěla. Milujícího člověka, se kterým budu mít budoucnost a dítě. I přes ty hádky, kterými jsme si prošli jsme spolu. Nechtěl dítě, ale teď jedno má. ,,Corbyn s tebou chce mluvit" vyhrkla jsem. Ashton se zamračil a lehl si zpátky na záda. ,,ale já s ním ne" odsekl mi a otočil se na bok, zády ke mně. ,,já tě chápu, ale mohl by sis s ním promluvit. Prosím" věděla jsem, že chtít po něm, aby si promluvil s člověkem, se kterým jsem ho, omylem, podvedla je hodně špatný nápad, ale Corbyna jsem měla ráda, i přes to všechno. ,,rozmyslím si to" ošil se. Přitulila jsem se k němu a dala mu ruku přes pas.
Luke mě vzbudil brzy ráno, takže jsem ani nešla spát a místo toho nachystala snídani. Hned, jak jsme se s Ashem najedli, jsme se šli chystat. Museli jsme se stavit ještě ke klukům, protože tam měl Ash oblek. ,,sluší ti to" objal mě Calum a vzal si do ruky sedačku s Lukem. ,,jo, jsi kočka" objal mě i Michael. Ash si za námi odkašlal a tím upoutal naši pozornost. ,,ale copak, snad nežárlíš zlatíčko" rozcuchal mu vlasy Michael. ,,já se radši nebudu ptát, co jste tu dělali, když jsem tu nebyla" zasmála jsem se a šla za Calumem do obýváku. ,,kde je Luke?" sedla jsem si vedle něj. ,,bacha na Luka!" vypískl a držel ho jako klíště. ,,tak jinak. Kde je ten starší Luke?" vyndala jsem malému z tašky dudlík a dala mu ho. ,,myslím, že v pokoji" prohodil s nezájem a dál se věnoval Lukovi. Zvedla jsem se a šla k Lukovi do pokoje. Seděl u stolu a něco psal. Potichu jsem k němu přišla zezadu a podívala se na písmeny posetý papír. Byl to smutný text plný bolesti. ,,proč to píšeš?" Luke sebou škubl a otočil se na mě. ,,protože to tak cítím" pokrčil rameny a papír schoval do šuplíku. ,,děje se něco?" sedla jsem si na jeho postel a upřeně na něj zírala. Luke byl vždycky člověk, co si nic nevzal k srdci. Co se snažil být v pohodě a dělat, že ho nic nezraní. ,,nic se neděje" odvrátil ode mě pohled. Nikdy mu nedělalo problém dívat se někomu do očí, ale teď se mému pohledu spíše vyhýbal. ,,víš..." ,,jsem v pohodě. Vážně" skočil mi do řeči a odhodlal se mi podívat do očí. ,,slib mi, že když se něco bude dít, že mi to řekneš" naléhala jsem na něj. Nechtěla jsem, aby se trápil, aby to v sobě dusil. ,,slibuju" zvedl se od stolu a objal mě. ,,můžeme?" objevil se v pokoji Ashton. Odtáhla jsem se od Luka a sjela ho pohledem. Vlasy měl sčesané dozadu a oblek mu hrozně slušel. Zvedla jsem se z postele, Luka políbila do vlasů a společně s Ashem odešla z jeho pokoje. ,,sluší ti to" šeptla jsem směrem k Ashovi, načež se pyšně usmál a já přešla ke klukům, od kterých jsem si vzala Luka. ,,kam vůbec jdete?" založil si ruce na hrudi Michael a zamračil se na mě, protože jsem mu vzala Luka přímo z náručí. ,,na svatbu Alice" vyplázla jsem na něj jazyk. Jako malá. ,,a nechcete tu Luka nechat?" rozzářil se Calum. ,,no tak to ani náhodou brácho" převzal si ho ode mě Ash a dal ho do sedačky. Calum se zamračil a sedl si stejně jako Michael. ,,zítra ho uvidíte, slibuji" oba jsem políbila na tvář a společně s Ashem odešla k autu.
ČTEŠ
Můj vysněný život//cz FF✔
FanficŽivot se v jednu chvíli může otočit úplně naruby, o čemž jsem se přesvědčila hned, jak jsem tě poznala... 🏆 1K👁 {5.3.2019}