36.

275 16 0
                                    

,,někdo za tebou přišel" kývl ke dveřím Ash. Zvedla jsem se ze sedačky, dala mu do náručí Ashe a šla tam. Bylo ráno a já nikoho nečekala. ,,Jacku?" váhala jsem, jestli to byl vážně on. Neviděla jsem ho minimálně rok. ,,Kat?" opáčil mi a zasmál se. ,,co ty tady?" objala jsem ho. ,,dlouho jsem tě neviděl" zatvářil se smutně. ,,ale činil ses. Hodně jsem o vás slyšela" ukázala jsem mu, aby šel dovnitř, ale odmítl. ,,to jo... Co Luke?" zazubil se. ,,slyšel jsem, že jich máš víc" prohodil. ,,tři a čtvrté na cestě" položila jsem si ruku na břicho. ,,páni" vydechl. ,,do to je?" stoupl si za moje nohy Luke. Styděl se. Hned za ním po zemi lezl malý Ash. Vzala jsem si Ashe do náruče. ,,zlatíčko tohle je Jack" představila jsem mu ho. Jack si dřepl a natáhl k němu ruku. On se na ni pochybovačně podíval, pomalu k němu došel a objal ho. Jacka to zaskočilo, ale taky ho objal. ,,rád se tulí" objasnila jsem mu, když od něj odstoupil a utekl dovnitř. Ash se na něj díval a cucal dudlík. ,,kdo je tohle?" pohladil ho ukazováčkem po tváři. Ash mu ho chytil a nehodlal pustit. ,,můžu?" natáhl ruce. ,,Ash" předala jsem mu ho. ,,co Corbyn?" opřela jsem se o futra. Slyšela jsem, že si našel přítelkyni. Přála jsem jim to, byli spolu roztomilí. ,,pořád říká, že by tě chtěl vidět. I Luka"

,,proč ses sakra ptala na Corbyna?" rozhodil rukama. ,,protože jsem chtěla" odsekla jsem mu a chtěla odejít z pokoje, ale chytl mě za zápěstí. ,,něco jsi mi slíbila" zavrčel. ,,slíbila jsem ti, že se s ním nebudu vídat, ne že se na něj nebudu ptát" vytrhla jsem se mu a odešla. Nechtěla jsem se s ním zase hádat kvůli Corbynovi. Ano, i přes to všechno jsem ho měla ráda. Taky kdo by neměl, že? Když člověka poznáte natolik, že pro vás bude něco znamenat, tak na něj nikdy nezapomenete. I Corbyn měl svoji kapitolu v mém životě. Věděla jsem, nebo spíš doufala, že nebude poslední.

,,Miku!" smál se malý Luke, když ho lechtal. Takhle mu říkal jen on. ,,maminko pomoc" smál se dál. Já povalila Michaela vedle Luka na postel a já i Luke jsme se na něj vrhli. Teď se pro změnu smál on. ,,p-prosím" cukal sebou a byl úplně červený. ,,tak fajn, co za to?" seděla jsem obkročmo na jeho stehnech a Luke si sedl přede mě. ,,objetí?" zaculil se. S Lukem jsme se na sebe podívali a on ho objal kolem pasu, takže na něm ležel. Já nad tím zakroutila s úsměvem hlavou a zvedla se z něj. ,,Kat i s tebou" natáhl ke mně ruku Michael a i s Lukem si sedl. Lehce jsem ho objala a zmizela z jeho pokoje. ,,Zayne" překvapilo mě, že seděl s Angel a Ashem na zemi. Přesněji- oni ho objímali kolem pasu a on měl ruce na jejich zádech. ,,jsem prostě dobrý" pokrčil rameny a zazubil se. Sedla jsem si naproti němu a pohladila všechny tři po vlasech. Ash se na mě otočil, slezl ze Zayna a přelezl ke mně. Angel se ho držela jako klíště a pomalu usínala. Zayn ke mně váhavě natáhl ruku a klouby mě pohladil po tváři. ,,slyšel jsem tě s Ashem" ruku zase vrátil k sobě a přitáhl si blíž Angel. ,,maličkost" mávla jsem nad tím rukou. Skutečnost byla, že mě to trápilo. Hrozně moc. Nechtěla jsem se s Ashem hádat. ,,Zayne... Že zase nezdrhneš?" zaplnily se mi oči slzami. ,,budu muset odjet, ale slibuji, že to nebude jako předtím" vzal mě za ruku a stiskl mi ji. ,,nechci, aby to dopadlo jako teď" přiznala jsem se mu. ,,nedopadne... Půjdu uložit Angel. Usnula" opatrně se zvedl. Zopakovala jsem to po něm a šla s ním do pokoje dětí. Dali jsme obě děti do postýlek a Zayn dal Angel dudlík. ,,jsou roztomilí... A hodně podobní Ashovi" objal mě kolem ramen. ,,co to znamená?" přejela jsem mu po vytetovaném K, které měl asi nové. Nikdy jsem si ho nevšimla a že znám každé jeho tetování. ,,nechal jsem si to vytetovat, když jsem odešel. Hned v prvním studiu. Chtěl jsem něco, co by mi připomínalo... Tebe" políbil mě do vlasů. Dojatě jsem se usmála a objala ho kolem pasu. V chodbě jsem viděla něčí postavu, ale nechala jsem to být. ,,nechci tě ztratit Zayi" zašeptala jsem a víc jsem se k němu přitáhla. ,,já tebe taky ne" odešli jsme z pokoje.

,,Michaele?" zaklepala jsem na dveře od jeho pokoje a vešla. Celou dobu měl Luka u sebe. Oba spali na posteli. Luke byl u něj přitulený a měl hlavu na jeho hrudi. Bez fotky se to nemohlo obejít, samozřejmě. Políbila jsem oba na tvář a odešla, abych je nevzbudila. Jednu věc měli společnou. Když je někdo vzbudí, tak jsou nepříjemní.

Lehla jsem si do postele jen ve spodním prádle, protože mi bylo neskutečné horko. Když byste na mě dali vodu, tak by se začala vařit. Dala jsem si ruce na vystouplé břicho a vydechla. Byla jsem ráda, že mám kluky, kteří mi pomáhají, jinak bysme to s Ashem nezvládli. Hlídat tři děti najednou je fuška.

,,vím, že nespíš" ozval se mi za zády Ash. Cukla jsem sebou a otočila se. Vyhýbal se pohledu do mých očí. ,,Ashi podívej se na mě" sedla jsem si a čekala, než se na mě podívá. Váhal, ale učinil tak. ,,co se děje? Vím, že nejde jen o Corbyna" vzala jsem si deku a přikryla se, abych nebyla tolik odhalená. ,,fajn, nejde o Corbyna. Jde o Zayna" přiznal. Protočila jsem očima. Když nejde o Corbyna, musí jít o nějakého jiného. ,,vypadáte, jako kdybyste spolu něco měli. Ještě jak jste seděli dole s Angel a Ashem. Byli jste jako dokonalá rodinka" pronesl ironicky. Zvedla jsem se a stoupla si před něj. ,,se Zaynem nikdy nebudu dokonalá rodina, protože rodinu mám s tebou a s nikým jiným ji nechci. Zayn je jako můj bratr, se kterým nebudu nikdy nic mít. Jinak bych ti neřekla ano" zvedla jsem levou ruku, na které jsem měla prstýnek. Ash se usmál. ,,promiň" přitáhl si mě k sobě a objal mě. ,,pojď spát" zatáhla jsem ho do postele. Ash si lehl na bok, podepřel si hlavu rukou a druhou mi dal na břicho. Přitulila jsem se víc k němu a zavřela oči. Tohle bylo to, co jsem chtěla. Děti, přítel, nebo vlastně už snoubenec a rodina v podobě kluků. Víc jsem si nemohla přát.

Můj vysněný život//cz FF✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat