Pohled Michaela
S klukama jsme koukali na záda vzdalujícího se Ashtona. Nikdo z nás nechápal, co se stalo. Corbyn ke mně přišel, dal mi ruku na rameno a naklonil se k mému uchu. ,,sorry, že jsem vás takhle vyrušil, ale právě mi volala Alice. S Kat dorazily do nemocnice, rodí" odstoupil ode mě. Já si sundal kytaru, řekl to Calumovi a běžel za Ashem. Proč jsme zrovna v Londýně?! Cesta do Sydney trvá, letadlem, dvacet jedna hodin! ,,Ashi" zastavil jsem ho, když vycházel z arény. ,,Michaele teď ne" odsekl mi. ,,sakra Ashi zastav. S klukama poletíme s tebou, jen musíš chvilku počkat" vzal jsem ho za rameno. ,,letadlo letí za dvě hodiny. Chci to stihnout" oznámil mi. ,,stihneme to, neboj"
,,měl bys říct ty, proč se koncert ruší" oznámil jsem Ashovi, když jsme šli chodbou zpátky k pódiu. ,,žádný koncert se rušit nebude" zastavil nás Matt. ,,to teda bude. Moje nejlepší kamarádka a jeho snoubenka rodí, jestli ti to nedochází. Pro nás všechny je důležitější Kat, než koncert" obešli jsme ho a vyšli na pódium. Všichni začali pištět. S Ashem jsme došli ke klukům. Luke byl nervózní a přitom vyděšený. ,,musíme zrušit koncert" vypálil na nás. ,,já vím brácho" vzal si od něj mikrofon Ash a stoupl si před fanoušky. ,,mrzí mě, že to musíme oznámit takhle a teď, ale koncert se ruší" než stihl pokračovat, tak se rozeznělo povídání a nadávání. Ash spustil ruku podél těla a sklonil hlavu. Luke si od něj vzal mikrofon a vzal to do rukou on. ,,přísahám, že když by to nebylo vážně, tak koncert nerušíme" všichni se ptali na jednu otázku. Proč? Ashton si vzal zase mikrofon a odhodlaně narovnal záda. ,,všichni víte, že mám tři děti a snoubenku. Pořád se ptáte, co znamenali ty růžové botičky" skousl si spodní ret. Všichni byli ticho a poslouchali ho. ,,minulý rok mi Kat dala bílé a ty znamenaly Angel a Ashe. Růžové znamenaly další holčičku, která chce právě teď na svět. Jste pro mě všichni důležití, ale teď je pro mě nejdůležitější, aby obě byly v pohodě, takže chci za nimi. Doufám, že to pochopíte" dal Lukovi mikrofon a odešel z pódia, utírajíc si slzy. Chudák. S klukama jsme se rozloučili a šli za ním. Všichni z toho byli úplně mimo. Hurá na jednadvacet hodin v letadle.
Pohled Kat
Byla jsem šťastná, že jsou u mě kluci. ,,zdravíme mládeži" ozvalo se ode dveří. Všichni jsme se tam podívali. Stála tam moje a Ashova mamka. An měla v náručí Ashe a moje mamka Angel. ,,kde je Luke?" vzala jsem si do náruče malou. ,,Lauren se s ním někde zdržela" mávla nad tím rukou An. ,,jak se bude jmenovat?" dala mamka Ashovi do náruče Angel. On se na mě podíval. ,,no nekoukej na mě tak. To ty sis stála za tím jménem" zasmál se a stiskl mi ruku. ,,Lauren" usmála jsem se. ,,co já?" ozvala se od dveří Lauren s Lukem v náručí. ,,už nebudeš jediná Lauren" usmála se dojatě An.
,,maminko plijede stlejda Zayn?" podíval se na mě Luke. Už jsme byli i s malou Lauren doma. ,,nevím zlatíčko. Zkusíme mu zavolat?" vzala jsem si ho na klín. Ash přišel dolů a sedl si vedle nás. ,,spí?" otočila jsem k němu hlavu. ,,jo. Taky na ní platí moje taktika" zazubil se. Ash, jako vždy, šel uložit děti. Jen Luke už odmítal usínat přes den. ,,jo" položil si hlavu na moje rameno Luke a měřil si prsty s těmi Ashovými. Vážně? Ash měl asi tak třikrát větší ruku než on. Vytáhla jsem si z kapsy mobil, který si Luke hned vzal a když našel fotku Zayna, tak kliknul na volat. Už odmalička uměl pracovat s mobilem, takže mě to ani nezaskočilo. ,,Kat?" ozval se Zaynův hlas. ,,já jsem Luke" zažvatlal a já si od něj mobil vzala. ,,ahoj Zayne" nechala jsem Ashe, aby si vzal Luka na svůj klín a zvedla se. ,,ahoj, co se děje?" podivil se. ,,Luke se ptal, kdy přijedeš" oznámila jsem mu. ,,a hlavně už ti mám zase koho představovat" skousla jsem si spodní ret. ,,takže už? Proč jsi mi nedala vědět hned?" zeptal se ublíženě. ,,zlato hlídat teď už čtyři děti není žádná sranda" zasmála jsem se, abych odlehčila atmosféru. ,,vždyť já vím. Vyřiď Lukovi, že přijedu zítra" odpověděl po chvíli. ,,vyřídím, ale taky to dodrž, pa" ukončila jsem to dřív, než stačil cokoliv říct. ,,přijede zítra" políbila jsem Luka na tvář a on začal jásat. ,,půjdeme na zahladu?" zaprosil. Ash přikývl a zvedl se s ním v náručí. ,,jdeš taky?" otočil se ke mně. Chvíli jsem váhala, ale pak jsem šla taky.
,,viděla jsem video, kde jsi mluvil o tom, proč rušíte koncert" lehla jsem si za Ashem do postele. ,,bylo to roztomilé" políbila jsem ho na tvář. On se na mě zamračil a lehl si nade mě. ,,nevěděl jsem co říct. Chtěl jsem prostě vypadnout a chytit první letadlo" políbil mě na krk. ,,protestoval hodně Matt?" dala jsem mu ruce na záda a lehce mu přes ně přejížděla nehty. ,,nechtěl rušit koncert. Řekl jsem mu, že jestli mě ještě jednou zastaví, tak skončí se zlomeným nosem a bez práce" pokrčil nevinně rameny a pokračoval přes krk na rty. ,,a jestli nám zařídí další koncerty teď, tak to uskutečním. Chci tu zůstat s váma" odtáhl se ode mě. ,,nemůžeš jen tak rušit koncerty" přejela jsem mu prsty po klíční kosti. ,,můžu a taky to budu dělat, když bude potřeba" znovu mě políbil.
,,Zayne" rozběhl se ke dveřím Luke. ,,nazdar chlape" vzal si ho s úsměvem do náruče. ,,vyrostl jsi" zazubil se. ,,už jsem velký" objal ho kolem krku. ,,ahoj Kat" objal mě jednou rukou kolem ramen. ,,ahoj" políbila jsem ho na tvář. ,,ploč jsi tu tak dlouho nebyl?" posmutněl Luke a hrál si s jeho vlasy. ,,zpíval jsem a jezdil po různých městech, jako tvůj táta" posadil se s ním na sedačku a já šla k Ashovi, protože nesl dolů malou Lauren. ,,Zayi, tohle je Lauren" sedla jsem si opatrně vedle něj. ,,to je moje sestlička" chytl ji za ruku Luke. Zayn ji pohladil ukazováčkem po tváři a usmál se. Ash dolů donesl i Ashe a Angel, které dal na zem.
,,Ashi" zakřičela jsem na něj, když byl v kuchyni. ,,hm?" přešel do obýváku. Seděla jsem na zemi a dávala pozor, aby Ash nespadl, protože dělal první krůčky. Zayn vzal Luka na hřiště, protože ho uprosil. ,,další naše dítě chodí" zasmál se a sedl si naproti němu. Nechala jsem ho, aby k němu došel sám a pak mu padl kolem krku. Angel ke mně přilezla a sedla mi na klín. ,,a kdy budeš chodit ty?" políbila jsem ji na temeno hlavy. Ash zkusil znovu malého Ashe postavit na nohy, ale ten se neudržel a spadl na zadek.
ČTEŠ
Můj vysněný život//cz FF✔
FanfictionŽivot se v jednu chvíli může otočit úplně naruby, o čemž jsem se přesvědčila hned, jak jsem tě poznala... 🏆 1K👁 {5.3.2019}