,,tak pojďte" vytrhl mě z myšlenek Luke. Ash položil nakrmeného Luka do sedačky a já šla do chodby, kde jsem se obula a dala malé botičky i Lukovi. Vypadl roztomile, jako vždy. ,,můžeme?" přišel do chodby i Michael s Calumem. Všichni jsme přikývli. ,,beru si svoje auto" natáhl se přeze mě Ashton pro klíče. ,,a ty s Lukem jedeš se mnou" zašeptal mi do ucha, vzal si klíče a se starším i mladším Lukem odešel.
Dojeli jsme za arénu, kde měli kluci hrát a šli dovnitř. Adam je hned tlačil, aby šli zkoušet. Já si vzala do náručí Luka a stoupla si kousek od pódia. Když si kluci ladili kytary, tak se mi Luke snažil vykroutit. Napadlo mě, že chce na zem. Bála jsem se, ale dřepla jsem si a položila ho na bříško. Hned se zvedl na ruce a kolena a začal lézt. ,,kluci" křikla jsem a všichni se na nás otočili. Ash se zvedl od bicích, seskočil z pódia a šel k nám. Dřepl si před Luka a když k němu natáhl ručičku, tak si ho vzal do náruče. ,,to je poprvé" usmíval se. Zvedla jsem se na nohy a přešla k nim. ,,jo" vydechla jsem a pohladila Luka po vláskách.
,,Myslím, že bude po mně" ozval se Luke. Otočila jsem se k němu a viděla ho u malého Luka. Seděl před ním v tureckém sedu, před sebou měl jeho kytaru a malý Luke si ručičkou hrál se strunami. Malý Luke před nim byl na zemi na kolenou a jedné ruce. Byl to krásný pohled. Michael to všechno fotil nebo natáčel a Calum někam zmizel. ,,já taky začínal od kytary, takže si tolik nefandi" objal mě kolem pasu Ash. Když Michael natočil mobil na nás, tak jsem schovala obličej do Ashovy hrudi.
,,tak kluci, za chvíli začínáme" zatleskal Adam, když byli všichni nachystaní. Michael si ještě rovnal vlasy. Ash políbil Luka na temeno hlavy, mě na rty a společně s klukama odešel. Radši jsem s Lukem zůstala v maskérně, aby mu ten hluk neuškodil. Sice se to ozývalo až sem, ale ne tolik, jako kdybych s ním stála vedle pódia. Luke, hned jak začali hrát, usnul. Uložila jsem ho do sedačky a pomalu s ní houpala. Taky jsem ho párkrát vyfotila, aby se neřeklo.
,,vážně usnul?" ozval se ode dveří Calum. Otočila jsem k nim hlavu. ,,hned jak jste začali hrát" zašeptala jsem, abych ho nevzbudila. Ashton si sedl vedle mě a objal mě kolem pasu. ,,budeme ho muset hlídat, aby nám nezdrhl" zašeptal mi do ucha. Položila jsem si hlavu na jeho rameno a sledovala oddechujícího Luka, který cucal dudlík. ,,to jsme vážně tak nudný?" Ozval se hraně smutně Michael a já ho obdarovala úsměvem. Nebyla to pravda, ale tón, kterým to řekl byl vážně vtipný. ,,kluci" křikl Adam, když přišel do maskérny. Tím vzbudil Luka a já si ho musela vzít do náruče. Spadl mu dudlík na zem. Já si povzdechla a zvedla ho ze země. Ash mi ho vzal z ruky a šel k malému umyvadlo, kde ho následně umyl.
O čtyři měsíce později
,,zvládneš to?" podíval se starostlivě na Luka, který ležel v postýlce. Bylo ráno, chvíli po sedmé hodině. ,,zvládnu, neboj se" políbila jsem ho na tvář a společně jsme odešli z pokoje Luka. ,,kdyby něco, volej" vzal mě za krk a políbil mě. Následně jsme se rozloučili a on odešel. S klukama odjížděli na další turné, ale Ashovi se moc nechtělo. Nechtělo se mu od malého Luka, možná i ode mě, ale musel.
Odpoledne přišla Alice s malou Amber. ,,kde máš Alexe?" posadila jsem se s ní na sedačku s čajem v ruce. Děti jsme daly do pokoje Luka, protože spali. ,,musel dneska do práce, aby mohl na dovolenou odjet v klidu" napila se čaje. ,,kam jedete?" líp jsem se usadila a podívala se na ni. Začala básnit o tom, kam jedou, co tam budou dělat a že se hrozně moc těší. ,,ale dost o mně. Co ty a Ashton? Kde je teď?" převedla řeč na mě. ,,odjel na koncerty" pokrčila jsem rameny. ,,jak to mezi sebou máte? Bude svatba?" dala si nohu přes nohu. ,,nemluvili jsme o tom a vím, že se do toho Ash moc nehrne, ale možná někdy jo" zazubila jsem se. ,,no ještě aby ne. Máte spolu dítě" zakroutila hlavou. ,,já vím. Jde vidět, že je za Luka rád" uculila jsem se.
Další den, když jsem odpoledne seděla s Lukem na zemi a hlídala ho, aby nikam neutekl, jsem si psala s klukama ve skupině, kterou máme. Jsme tam jen my a někdy je to vážně sranda. Hlavně když se někdo z nich opije. Zvedla jsem hlavu od mobilu a všimla si Luka, jak sedí na zemi. Otevřela jsem pusu. Poprvé si sám sedl. Vyfotila jsem ho na několikrát, než se zase vrátil na kolena a dopravil se ke mně.
Kat- kluci hádejte co
Mike- co?
Luke- nechci hádat
Cal- vyklop to
Ash- stalo se něco?
Jediný Ash byl starostlivý. Usmála jsem se nad tím a vybrala tu nejlepší fotku, kde se malý Luke smál. Mezitím mi přišlo dalších několik zpráv od nich. Fotku jsem jim poslala a čekala na reakci.
Cal- co je na tom špatného?
Ash- no to si děláš srandu
Musela jsem se usmívat jako blbec. Luke mi začal klikat na klávesnici a odeslal to, než jsem ho stačila zarazit. Byla to jen nesmyslná písmena.
Kat- promiňte, to byl Luke
Ash- on si poprvé sedne a já u toho nemůžu být. To není fér
Mike- nebreč Ashi
Ash- blbečku
Luke se usmíval, tleskal ručičkami a pořád sahal na mobil, až kliknul na foťák. Chtěla jsem mobil dát dál, aby nemohl nic udělat, ale začal se vztekat, takže jsem dala mobil zpátky. Nastavila jsem mobil tak, aby na sebe viděl a on se začal smát. Ty dětské nálady. Začal tleskat ručičkami a pak plácl na obrazovku, takže to vyfotil. Byla to krásná fotka a Lukovi se asi také líbila. Byla jsem tam i já, ale nevypadala jsem jako kráva, jako na všech ostatních fotkách. Právě naopak. Uložila jsem si ji a podívala se ze strany na Luka. Usmíval se. Jeho oči zářily, jako Lukovi, když zpívá a úsměv tolik připomínal ten Ashův. Pak znovu plácl ručkou do obrazovky a tím fotku odeslal. ,,sakra" zašeptala jsem a nechala Luka, aby ze mě slezl.
Kat- to dítě umí sakra dobře pracovat s mobilem
Cal- vidím
Mike- vy jste tak roztomilý o můj bože. Leze na mě cukrovka
Luke- Luke vypadá jako já
Kat- divíš se?
Odložila jsem si mobil na konferenční stolek, vzala si Luka do náruče a šla s ním do kuchyně, kde jsem ho dala do židličky pro děti a z lednice vyndala přesnídávku. Dala jsem ji do misky, vzala lžičku a sedla si vedle něj.Když jsem Luka nakrmila, tak jsem ho šla uložit. Usnul po chvíli, takže jsem měla chvilku klidu. Sedla jsem si na sedačku a vzala si do ruky mobil. Ve skupině bylo hrozně moc zpráv a mně se to nechtělo všechno číst, takže jsem si přečetla jen ty poslední.
Luke- Kat je tady!!
Mike- kde jsi sakra byla?
Kat- musela jsem nakrmit a uložit Luka. Víte jak je to těžké?!
Ash- jo vím
Kat- Ashtone to nebylo na tebe
Mike- nehádejte se děti
Ash- ♡
Michaeli buď ticho, nebo po tobě něco hodím
Kat- vy jste spolu v jedné místnosti?
Luke- všichni čtyři
Cal- je vtipný pohled na Ashe, jak se culí do mobilu
Následně od něj přišla fotka, kde Ash seděl na sedačce a usmíval se. Fotku jsem si hned uložila.
Cal- měla by sis ho vychovat. Právě po mně hodil polštář. Dva kluky vychovat zvládneš, ne?
Kat- chci vidět tebe, až budeš mít děti
Cal- já je mít nebudu
Ash- to jsem říkal taky
Luke- a vidíš, jak krásný dítě máš? Dva krásný Luky
Mike- narcis
Luke- hej! To bolí
Kat- vraťte se mi v pořádku, prosím
Cal- zabiju ti kluka
Mike- přidám se
Luke- jdu s váma
Kat- ať vás to ani nenapadne
Mike- napadlo
Kat- vážně si chceš zahrávat se mnou?
Mike- taky tě miluju
Ash- Michaele!
Mike- neboj, tebe taky
Luke- vsadím se s vámi, že Ashton Michaela zabije
Cal- vsázím na Michaela
Kat- kluci... Nechte se být. Chci, aby se vrátili všichni čtyři. Celí a zdraví
Ash- už se těším na normální postel
Kat- tak tohle sis podělal, Ashtone
Musela jsem se smát. Samozřejmě, že jsem to myslela ze srandy. I když byli pryč jen den, tak mi neskutečně moc chyběli. Odložila jsem mobil a šla si nachystat něco k jídlu.
ČTEŠ
Můj vysněný život//cz FF✔
FanfictionŽivot se v jednu chvíli může otočit úplně naruby, o čemž jsem se přesvědčila hned, jak jsem tě poznala... 🏆 1K👁 {5.3.2019}