17.

444 22 0
                                    

,,chtěl bych ti někoho představit mami" ozval se z obýváku Ash, když se přivítal s mamkou. Nechala jsem Luka v chodbě a šla k němu. ,,Ale Kat znám už od mala zlatíčko" šla mě obejmout. ,,vyrostla jsi" sjela mě pohledem, když se odtáhla. ,,chyběla jsi mi" An se dojatě chytla za srdce a znovu mě objala. ,,super, už jste se přivítaly?" pronesl ironicky Ash a tím nás přinutil s An od sebe odstoupit. ,,Kat není ta, koho ti chci představit" protočil očima a šel do chodby, kde vzal sedačku s Lukem a vrátil se zpátky. ,,mami, tohle je Luke. Můj syn" zazubil se na ní. ,,a... Cože?" nechápala. ,,to je... Tvoje?" podívala se na Ashe a pak zpátky na Luka. ,,ano, mami. Jsi babička" zašklebil se, Luka ze sedačky vzal a šel k ní. Ona si ho od něj zaraženě vzala a chovala ho. ,,a s kým ho máš?" nepřestala se divit. ,,s Kat" objal mě kolem ramen a políbil mě na spánek. Celá tahle situace se mi zdála trapná a byla jsem ráda, když k nám přišel Luke a já ho mohla jít obejmout. ,,jé čau An. Co ty tady? Vy už jste se seznámili jo?" podíval se na Luka v její náručí a hned si ho vzal. ,,a-ano" posadila se na sedačku. ,,není ti blbě?" zasmál se a dosedl vedle ní i s Lukem. ,,kdy jsi mi to chtěl říct Ashtone Fletchere Irwine?!" zamračila se a zvedla se. ,,tohle je špatný. Ještě mu nikdy neřekla celým jménem. Já... My mizíme" odešel i s malým Lukem pryč. ,,mami klid. Bylo to trochu komplikovaný. Ale vidíš? Víš to" snažil se to zachránit. ,,An kdybych věděla, že ti to neřekl, tak bych ti to řekla já" přešla jsem k ní a dala ji ruku na rameno. ,,zrádce" sykl na mě Ash. ,,Kat odejdi prosím. Tohle si s ním vyřídím" zavrčela. Soucitně jsem se na Ashe podívala a odešla. Teď najít oba Luky. Prvně jsem zkusila jeho pokoj, pak pokoj Caluma a nakonec pokoj Michaela, kde jsem našla sedět na zemi všechny tři i s Lukem. Nevšimli si mě, takže jsem je mohla pozorovat. V jednom jsem se utvrdila už dřív. Budou úžasní tátové.

,,myslel jsem, že mě sežere" zasmál se Ash, když jsme byli chvíli na zahradě jen my dva. ,,přece to nemohlo být tak hrozný" zakroutila jsem hlavou. ,,bylo to ještě horší, než si myslíš. Málem mi vyčetla i to, že jsem se narodil" smál se dál. Drkla jsem do něj ramenem, ale ani já jsem se úsměvu neubránila. ,,takže asi tak za... Dvě hodiny tu bude Lauren a Harry, aby se podívali na ten zázrak, co ze mě vyšel" sedl si na zem. ,,takže Luke je zázrak jo?" stoupla jsem si před něj a opřela se rukama o jeho pokrčená kolena. ,,samozřejmě" zašklebil se, vzal mě za krk a přitáhl si mě do polibku.

,,čau kočko, dlouho jsem tě neviděla" objala mě Lauren. ,,ráda tě vidím" z náručí Lauren jsem putovala do náruče Harryho. Na to, že byl o pět let mladší než já, tak byl vyšší. S Ashem jsou o jedenáct let od sebe, takže nedávno slavil patnácté narozeniny. Lauren taky nedávno slavila, ale sedmnácté narozeniny. ,,tak ukaž tvého syna" píchla Ashe prstem do břicha, když se objali. ,,je asi tak tisíckrát hezčí, jak ty" odešli do obýváku, kde seděli kluci s malým. ,,nikdy bych do Ashtona neřekl, že bude mít děti" ozval se Harry. ,,to já taky ne" objala jsem ho kolem pasu, on mě kolem ramen a společně jsme došli za ostatními do obýváku. ,,vlastní bratr mi přebýrá holku, to bolí" dal si ruku na čelo Ash a dělal, že omdlí. ,,blbečku" šel ho obejmout Harry. ,,není jedno, kdo z Irwinů to bude? Jste si docela podobní" zašeptala jsem Ashovi do ucha, když se objali. ,,hej neprovokuj" políbil mě na tvář. Opřela jsem se lokty o sedačku vedle jeho hlavy a sledovala Lauren, jak drží Luka. ,,jo a zlatíčka, Calume a Michaele. Volala jsem i vašim matkám. Budou tu každou chvíli" Calum s Michaelem se na sebe podívali a rychle utekli. Asi uklízet, protože jejich pokoje vypadali jako po třetí světové válce. ,,půjč mi ho taky sestro" sedl si vedle Lauren Harry. ,,jak se vůbec jmenuje?" zeptal se, když ho měl v náručí a prohlížel si ho. ,,Luke" pyšně se usmál Luke. Sedla jsem si mezi něj a Ashe. ,,po tobě jo? To sis pěkně naběhla Kat" nakrčila nos Lauren. ,,hlavně že jako malá jsi Luka milovala a po celém pokoji jsi měla jeho fotky" vyřkl onu skutečnost Ash. Lauren celá zrudla a Luke se začal smát. ,,Fletchere!" zakřičela a hodila po něm polštář. ,,Lauren! Bacha na Luka" polštář chytl, aby nezasáhl někoho jiného. ,,já jsem v pohodě" přihlásil se směšně Luke. ,,ty ne blbečku" zasmál se, natáhl se přeze mě a dal mu pohlavek. Luke se chytl za zasažené místo a ohrnul spodní ret. Jen jsem nad nimi pokroutila hlavou a šla pomoct An s přípravou občerstvení.

Ash mě zezadu objal a políbil mě na krk. ,,fuj, nechte si to na noc" ohrnula nos Lauren a napustila si do skleničky vodu. ,,až budeš mít dítě, tak pochopíš, že v noci na to čas mít nebudeš" vyplázl na ní jazyk. ,,Ashi!" okřikla jsem ho se smíchem. ,,tak se uklidněte děti. Ty na to ani nemysli" ukázala prstem na Lauren, načež protočila očima. ,,a ty ji k ničemu takovému nenaváděj" dala Ashovi pohlavek i přes to, že byl tak o půl metru vyšší. Snažila jsem se skrýt pobavený úsměv, protože pohled na ně byl vážně komický, ale nešlo to. ,,nesměj se mi" zamračil se na mě a kousl mě do spodního rtu. Dala jsem mu ruce na ramena a normálně ho políbila. On mě opřel o linku a dal mi ruce na boky. ,,hele, chápu, se jste mladí a zamilovaní, ale nechcete si to nechat na dobu kdy... Budete sami?" naznačila nám, abysme odešli. ,,samozřejmě maminko, jako by jsi nebyla v mládí stejná" zazubil se a utekl z kuchyně, protože po něm chtěla An hodit utěrku. ,,co jsem to porodila" semkla ruce a podívala se do stropu. Já i Lauren jsme se začaly smát. Malý Luke začal plakat, takže jsem se vzdálila z kuchyně a šla do obýváku. Pořád ho měl v náručí Harry. ,,já mu nic neudělal, přísahám" začal zmatkovat. ,,to je v pořádku Harry. Jenom má asi hlad a už by měl jít spát" pohladila jsem ho po vlasech a Luka si od něj převzala. ,,Ashtone?" zakřičela jsem na celý dům. Možná to slyšeli i lidé kolem, ale to je vedlejší. Když se neozval, tak jsem si povzdechla a šla do kuchyně. ,,stalo se něco?" poukázala Lauren na plačícího Luka v mé náručí. ,,potřebuju mu udělat mléko. Myslíš, že bys ho na chvíli pohlídala?" prosebně jsem se na ni podívala. ,,jasně... Proč vlastně nekojíš?" vzala si Luka a sedla si ke stolu. Já si z tašky vzala potřebné věci a začala mléko chystat. ,,když jsem byla těhotná, tak jsme se s Ashem nevídali. Stala se věc, na kterou už nechci nikdy myslet. To všechno se na mě podepsalo. Měla jsem rizikové těhotenství, rodila jsem císařem a ještě aby toho nebylo málo, tak jsem přišla o mléko" opřela jsem se o linku a sklonila hlavu. ,,to mě mrzí... Co se stalo?" narážela na Corbyna. ,,provedla jsem věc, která tvému bráchovi hodně ublížila" smutně jsem se na ni podívala. ,,nevyzvídej sestro" zavrčel na ni Ash, vzal si od ní Luka a poslal ji pryč. ,,neříkej ji to. Nic ji do toho není" otočil se ke mně, políbil mě na čelo a odešel.

Můj vysněný život//cz FF✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat