Ráno
,,co to je?" zvedl ze země papír Ash. Poznala jsem v tom pozvánku. ,,je tu jedna věc, kterou nevíš" vzala jsem mu pozvánku z ruky a pokynula mu, aby si sedl na postel. S nakrčeným obočím tak učinil. ,,víš" sedla jsem si vedle něj. ,,když jsem odešla z tvého pokoje, tak jsem šla dolů. Ptala jsem se tvého táty, proč to udělal. Nepřerušuj mě" zarazila jsem ho, když chtěl něco říct. ,,řekl mi, že musel odejít k ženě, se kterou se vyspal, protože otěhotněla. Její otec vám mohl zničit život... Prý" dodala jsem. Ashton sklonil hlavu. ,,řekl mi, že to chce nějak napravit. Proto chce, abys k nim šel na oslavy narozenin jeho dvou dětí" dala jsem mu zpátky pozvánku, aby si to mohl přečíst. Vzal si ji, ale hned nato se zvedl a vyhodil ji. ,,nechci o něm už nikdy slyšet. Nepatří do mého života" vzal si Luka z kočárku a odešel. Povzdechla jsem si, pozvánku z koše vytáhla a dala mu ji na stůl.,,kdybys mohla vrátit jeden den, jaký by to byl?" zeptal se mě Ash, když jsme seděli na sedačce chvilku předtím, než jsme měli odjíždět na místo konání koncertu. Zamyslela jsem se. Ze všech dní vybrat jen jeden jediný? ,,asi maturák nebo Paříž. Proč se na tohle ptáš?" podívala jsem se mu do očí. Pokrčil rameny a dál krmil Luka. Na maturák vzpomínám hrozně ráda.
***
,,a teď poprosím všechny maturantky a jejich otce i maturanty společně s jejich matkami, aby se dostavili na parket" zaznělo sálem. Posadila jsem se ke stolu ke klukům a sledovala všechny holky a jejich táty. Samozřejmě, že moji rodiče se nedostavili. Ani mi neodpověděli na zprávu, že nějaký ples bude. ,,pojď" natáhl ke mně ruku Luke. ,,sice nejsem otec, ale nenechám tě tu sedět jen tak" usmál se na mě. Svoji ruku jsem vložila do té jeho a společně jsme šli na parket. ,,to je tvůj táta jo?" zasmála se Vanessa, holka, se kterou jsem se bavila asi nejvíc z celé školy. ,,něco v tom smyslu" opřela jsem si hlavu o jeho rameno. ,,děkuju" zašeptala jsem a hlavu znovu zvedla. ,,sluší ti to" řekl po chvíli, kdy jsme se pohybovali do rytmu. ,,ty jsi taky kocour v tom obleku" zazubila jsem se. ,,já ti ji teď přeberu brácho" poklepal mu na rameno Michael. ,,nerad, ale tady" dal moji ruku do té jeho, políbil mě na tvář a odešel si sednout. ,,neříkal jsi, že netančíš?" zasmála jsem se a zavěsila se do něj. ,,tohle jsem si přece nemohl nechat ujít" zakřenil se a pohodil jeho zelenými vlasy. ,,ještě si tě prostřídám s Calumem. Taky nechce o nic přijít" políbil mě na čelo, které jsem si následně položila na jeho rameno. Přišel k nám fotograf a vyfotil to. ,,Vojto!" zvedla jsem hlavu a okřikla ho. Jen se zazubil a znovu nás vyfotil. Následně odešel a já si zase opřela čelo o Michaelovu hruď. Všichni čtyři měli sako, jako drtivá většina tady. Hrozně jim to slušelo, takže se asi milionkrát fotili, než jsme odešli z domu. Nemohli vynechat ani mě, samozřejmě. Pak se prohodil s Calumem a taky si odešel sednout. Jen Ashton seděl a nezvedl se. Doufala jsem v to, že půjde taky, ale nic se nestalo. Po skončení písničky jsem s Calumem došla ke stolu. Ash se nezvedl, ale nenechal na sebe dlouho čekat...
,,já si ji na chvíli půjčím" dal mi zezadu ruce na boky, když jsem se s holkama ze třídy pohybovala do rytmu pomalé písničky. ,,je celá tvoje" mrkla na něj Tessa. Ash mě za ruku odtáhl kousek od nich a položil mi ruce na boky. ,,co tak najednou?" dala jsem si své ruce na jeho hruď. ,,ty sis vážně myslela, že bych si s tebou nezatančil jo?" nakrčil nos. ,,neměl ses k tomu" dala jsem mu ruce kolem krku. ,,v těch šatech ti to hrozně moc sluší" pošeptal mi do ucha a následně mě pod něj políbil. ,,tak se kochej, za chvíli se půjdu převléct" políbila jsem ho. Ash přesunul jednu ruku z pasu na můj krk. Měl studené prsty, takže mi se mi po celém těle udělala husina. ,,proč?" opřel si čelo o to mé, ale ruku na krku mi nechal. ,,překvapení" zazubila jsem se na něj.
Jako půlnoční překvapení jsme měli tanec. Ashton na mě mohl oči nechat, protože jsem na sobě měla obleček, který zakrýval jen to nejdůležitější a břicho. Hned poté jsme se se všemi holkami odebraly k baru, kde před každou z nás postavil barman panáka vodky. Všechny naráz jsme to do sebe koply a mně někdo dal ruce na boky. ,,půjdeme si zatančit?" ozval se mi u ucha neznámý, mužský a hrubý hlas, až jsem sebou cukla. Otočila jsem se na něj a zamračila se. Nebyl ošklivý, právě naopak, ale na Ashtona neměl. ,,najdi si jinou, tahle je zadaná" ozval se za ním Ashton. On se k němu otočil, zvedl ruce do obranného gesta a šel za jednou mojí spolužačkou. ,,tak tohle je mnohem lepší, než ty šaty" zašeptal těsně u mě, že jsem ho sotva slyšela přes hudbu, která hrála sálem. ,,jdeš se taky převléct?" vyrušila nás Tessa. ,,za chvilku přijde" odpověděl ji Ash a naznačil ji, aby odešla. Ona tak s protočením očima učinila. Pokroutila jsem nad tím hlavou a objala ho kolem pasu. I když ples měl trvat ještě asi tři hodiny, já byla neskutečně moc unavená. ,,tobě se chce spát?" zasmál se. ,,trochu" zamumlala jsem mu do hrudi. ,,musíme tě nějak probrat" políbil mě do vlasů a po chvíli mi podával sklenici s nějakým alkoholem. Nakrčila jsem nos a vzala si to od něj. Oba jsme to do sebe kopli a v mém krku se rozhostila hnusná chuť. ,,půjdu se převléct" políbila jsem ho na tvář a než stačil něco říct jsem odešla.
Tancovalo se, pilo se a znovu se tancovalo. Všechny tyhle aktivity mě natolik zmohly, že jsem, při čekání na taxík, usínala ve stoje opřená o Ashovu hruď. A aby toho nebylo málo, tak mi byla zima. Všichni byli opilí a já s klukama nebyla výjimka. Venku panoval sníh a já na sobě měla jen lehký přehoz a šaty. ,,nespi princezno" zašeptal Ash a hodil mi přes ramena jeho sako, takže zůstal v bílé košili, která mu prosvítala. Zmohla jsem se jen na zamručení a víc se k němu přitulila. ,,já si ji vezmu na klín" uslyšela jsem po chvíli. Já usnula?! Ucítila jsem, jak mě někdo vzal do náruče. Byla jsem ospalá, takže jsem ani neprotestovala. Následně jsem na někom seděla a podle vůně poznala Ashe. Dala jsem si nos mezi jeho rameno a krk. Ashton mě objal kolem pasu a víc si mě přitáhl k sobě na klíně. ,,už můžu spát?" zašeptala jsem. ,,můžeš" zasmál se a políbil mě na čelo.
***
Omlouvám se, že dlouho nebyly kapitoly, ale mám toho teď moc😔doufám, že to chápate❤️
ČTEŠ
Můj vysněný život//cz FF✔
FanfictionŽivot se v jednu chvíli může otočit úplně naruby, o čemž jsem se přesvědčila hned, jak jsem tě poznala... 🏆 1K👁 {5.3.2019}